۷۹۱۹۰۳
۱۳۴ نظر
۵۰۰۳
۱۳۴ نظر
۵۰۰۳
پ

سیلی دایی، اشک استقلال را درآورد

دیدار تیم‌های استقلال و سایپا پس از تساوی در ۱۲۰ دقیقه با برتری شاگردان علی دایی در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

خبرگزاری تسنیم:تیم‌های استقلال و سایپا در چارچوب رقابت‌های جام حذفی و در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت‌ها از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی ۲ - ۲ خاتمه یافت و به وقت اضافه کشیده شد. این بازی در وقت‌های اضافه هم گلی در بر نداشت تا در ضربات پنالتی سایپا ۳ بر یک پیروز شود.

در ضربات پنالتی ابتدا سایپا شروع‌کننده بود که آرش رضاوند موفق شد پنالتی اول را تبدیل به گل کند. در ادامه آرمین رمضانی و رضا اسدی برای سایپا گلزنی کردند، اما مهدی ترابی ضربه چهارم نارنجی‌پوشان را به اوت زد. برای استقلال هم ابتدا آرمین سهرابیان پشت ضربه پنالتی ایستاد که موفق شد ضربه خود را به گل تبدیل کند. مهدی قائدی، روح‌الله باقری و فرشید اسماعیلی دومین، سومین و چهارمین پنالتی استقلال را از دست دادند.

استقلالی‌ها پس از وداع از جام حذفی اشک می‌ریختند، چرا که آنها روی قهرمانی در این جام و دفاع از عنوان قهرمانی خود حساب باز کرده بودند.

گل‌های این بازی را فرشید اسماعیلی (۱۷ - پنالتی) و الحاجی گرو (۳۴ - پنالتی) برای استقلال و مهدی ترابی (۲۸) و امین حاج‌محمدی (۴۱) برای سایپا به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشاد محمدی‌مهر، میلاد زکی‌پور (آرمین سهرابیان - ۱۰۴)، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، مارکوس نیومایر (مهدی قائدی - ۵۴)، رضا آذری (اللهیار صیادمنش - ۶۸)، طارق همام و الحاجی گرو (روح‌الله باقری - ۹۹).

ترکیب سایپا: محمد حسین اکبرمنادی، عبدالله ناصری، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، مهدی ترابی، علی دشتی (محمدرضا سلیمانی - ۹۸)، رضا اسدی، امید خالدی، آرمان رمضانی و محمد صادق بارانی (امین حاج‌محمدی - ۳۶).

نیمه اول
دقیقه ۲: کرنر ارسالی روی دروازه سایپا، ضربه سر خطرناک روزبه چشمی را به دنبال داشت که البته ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۱۲: ارسال روی دروازه استقلال با اشتباه سیدحسین حسینی همراه شد که آرمان رمضانی در این شرایط قصد باز کردن دروازه او را داشت، اما ضربه‌اش راهی اوت شد.

دقیقه ۱۵: محمدحسین منادی، دروازه‌بان سایپا با خطا روی الحاجی گرو یک پنالتی را به استقلالی‌ها هدیه کرد.

دقیقه ۱۷: فرشید اسماعیلی ضربه پنالتی استقلال را در خلاف جهت حرکت منادی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۱۹: عبدالله ناصری با شوتی سنگین قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که شوت این بازیکن به شکلی خطرناک از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۳: ساموئل سارفو از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۲۸: پاسکاری کوتاه بازیکنان مقابل خط دفاعی استقلال در فضای خالی به مهدی ترابی رسید تا این بازیکن با شوتی محکم دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

دقیقه ۳۲: محمد دانشگر پیش از رسیدن به توپ روی ارسال نیومایر توسط ساموئل سارفو در محوطه جریمه متوقف شد، اتفاقی که باعث شد داور پنالتی دوم را برای استقلال اعلام و با نشان دادن کارت زرد دوم به سارفو، این بازیکن را از زمین اخراج کند.

دقیقه ۳۴: الحاجی گرو این بار پشت ضربه پنالتی ایستاد و پنالتی دوم آبی‌پوشان را تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۳۵: رضا آذری از پشت محوطه جریمه سایپا اقدام به شوتزنی کرد که ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۸: مهدی ترابی روی حمله‌ای سریع در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال ضربه کاپیتان سایپایی‌ها را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۱: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با ضربه سر امین حاج محمدی تبدیل به گل شد.

دقیقه ۴۴: توپ ارسالی روی دروازه سایپا توسط زکی‌پور، الحاجی گرو را در موقعیت بسیار مناسبی برای گلزنی قرار داد، اما این بازیکن نتوانست به توپ ضربه بزند تا این موقعیت خطرناک از دست برود.

دقیقه ۴۵: استقلالی‌ها توپی را روی دروازه سایپا ارسال کردند که مدافع سایپا به شکلی مشکوک توپ را دور کرد که شاگردان وینفرد شفر معتقد به خطای پنالتی بودند.

نیمه دوم
دقیقه ۴۸: علی دشتی در میان غفلت مدافعان تیم فوتبال استقلال، وارد محوطه جریمه شد. دشتی پاس رو به بیرونی برای آرمان رمضانی مهیا کرد که ضربه رمضانی پس از برخورد به تیر دروازه، روی خط دروازه فرود آمد و وارد دروازه حسینی نشد.

دقیقه ۵۰: فرشید اسماعیلی درون محوطه جریمه سایپا پس از برخورد با یکی از مدافعان نارنجی‌پوش متوقف شد که بیژن حیدری اعتقاد به تمارض اسماعیلی داشت و به او کارت زرد نشان داد.

دقیقه ۵۴: محمد دانشگر پس از خطا روی مهدی ترابی، کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۶۰: الحاجی گرو در شلوغی محوطه جریمه سایپا پاس خوبی را برای طارق همام فراهم کرد که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی به اوت رفت تا استقلالی‌ها حسرت از دست رفتن این موقعیت را بخورند.

دقیقه ۶۴: میلاد زکی‌پور با خطا روی علی دشتی با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۶۶: ضربه ایستگاهی سایپا را مهدی ترابی به صورت مستقیم به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۵: دفع اشتباه رضا اسدی در محوطه جریمه سایپا، توپ را در اختیار فرشید اسماعیلی قرار داد، اما هافبک تیم استقلال قدر این موقعیت را ندانست.

دقیقه ۷۷: طارق همام از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوتزنی کرد که شلیک او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۸۱: رضا اسدی به دلیل خطا روی سیدحسین حسینی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۸۷: ارسال مهدی ترابی روی سر بازیکنان سایپا، موقعیت خوبی برای گلزنی این تیم ایجاد کرد، اما بازیکنان پیش‌تاخته سایپا نتوانستند از این فرصت بهره‌ای ببرند.

وقت‌های اضافه
دقیقه ۹۲: امید خالدی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۰۰: استقلال در محوطه جریمه سایپا در آستانه رسیدن به موقعیتی خطرناک و گل برتری بود که آرش رضاوند با تکلی به موقع مانع از باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۱۰۱: ارسال طارق همام روی دروازه سایپا ضربه سر فرشید باقری را به دنبال داشت که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۷: مهدی قائدی در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار داشت که ضربه آرام او را منادی در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۱۱۳: فرشید اسماعیلی ضربه ایستگاهی را از راهی دور به قصد باز کردن دروازه سایپا به سمت دروازه شلیک کرد که منادی با وجود غافلگیری توانست توپ را راهی کرنر کند.

دقیقه ۱۱۴: کرنر ارسالی روی دروازه استقلال با ضربه سر چکشی دانشگر همراه شد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۲۰: ضد حمله تند و تیز برای سایپایی‌ها با حرکت ترابی همراه شد و در نهایت به محمدرضا سلیمانی رسید، هرچند ضربه بی دقت این بازیکن نتوانست گلی برای سایپا به دنبال داشته باشد.

با این نتیجه سایپا حریف تیم صنعت نفت آبادان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کیسه ها برین تو غار وقتشع فقط سریع سولاخا

      پاسخ ها

      • پرس پول هیس

        به فکرخودتون باشین بااون همه حمایتی که ازتون میشه فعلاعددی نیستین

      • پرس پول هیس

        پرس پول هیسسسسسسسس!!4444

      • بینام بینام بینام

        الاستقلال الفاتحه

      • بدون نام

        خبرهااز ترافیک شدیدتومسرهای منتهی به غار توسط کیسه کشاحکایت داره خخخخخخ

      • بدون نام

        ۶تایی ۴ که نماد ماست یادت رفته سه سال پیش چهارتاییتون کردیم

    • رسول

      استقلال به درد دسته دو میخوره بابا ! تیم که نیست!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوبت گریه کردن شما هم می رسه اندکی صبر

      • بدون نام

        داور ده نفره هم کرد سایپا رو بازم باختن کیسه کشا استاد چپا کردن وقایعن داوری به نفعشون باشه میگن به ضررمون بود اون مربی آلمانیشون در حد کیروش میگیره اما شعور نداره بازبکن کم سن و سال و واسه پنالتی دوم نفرسته زمین

      • مهدی

        راست میگه پرسپولیس به درد دسته 2 میخوره

    • بدون نام

      khkhkh

      پاسخ ها

      • محمد

        واقعا" که khkhkhkh

      • hm@

        تا این دولت هست استقلال اگرهم اوج بگیره بازهم زمینش میزنن بیت المال برای اونها مهم نیست وگرنه بجای جاروجنجال برای تمدید قرارداد تیام وجباروف درهمه شبکه ها ورسانه ها جلو قراردادباخارجیهای بی کیفیت ومصدومین لیگ رومیگرفتن.مهمترازهمه مدیر استقلالی و کاردان روازاستقلال بیرون نمیکردن.ننگ به وزارت وفدراسیون....

      • بدون نام

        وااااالا

      • امیر علی رضازاده

        تبریک میگم به کادر فنی و سرپرست باشگاه استقلال کودکستان خوبی درست کردن..........

      • مسن

        کیسه کشا فقط لال
        دکل نوردان کیسه الان نوبته کاشیماست که از دکلش بالا برین خخخخخخخ

      • بدون نام

        آقای 19:45 چرا نباید حقیقت رو بپذیریم؟؟؟ لنگیها 4 بازیکن ستاره شون رو بخاطر اینکه پول نداشتند از دست دادند امیری , طارمی , احمدزاده , محرمی , اگر وزارت ورزش حامی اونها بود چرا هیچ اقدامی نکرد تا اونها از لنگ منتقل نشند ؟؟؟ بابا بی لیاقتی کادر فنی و باشگاه رو به گردن دیگران نندازیم , نیم فصل گذشته مربی هنوز نتونسته ترکیب تیمش رو بشناسه !!!! این چه ربطی به وزارت ورزش داره ؟؟؟ مربی که نمیفهمه و قائدی بی تجربه رو میذاره تا پنالتی به اون حساسی رو بزنه , درک شرایط حساس رو نداره , باید شفر بره تا تیم درست بشه , اون و پسرش چرا اصراری برای حفظ تیام و جباروف نکردند ؟؟؟ چون میخواستند این بازیکنان بنجل خارجی رو بیارند!!! باید یه مقداری فکر کنیم تا دلایل این وضعیت معلوم بشه مقصر باشگاه و کادرفنیه

    • بدون نام

      وزارت ورزش امشب راحت بخواب استقلال نابود کرد خدا
      ازت نگزرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دیگه چیکار باید میکرد براتون سرمربی آلمانی ده نفره کردن تیم دایی دبه تون دیگه از دبه گذشته شبیه این بشکه آبیا شده

      • بدون نام

        دقیقا چجوری؟
        توهم زدید بابا
        بازیکنای میلیاردی بدی خریدین
        امید ابراهیمی تیمتونو ول میکنه چه ربطی به وزیر داره؟
        تیمتون نظم نداره
        تیمتون اتحاد نداره
        حسینی تهدید به رفتن میکنه میاد فیکس میشه...
        اگه برانکو بود بازیش میداد؟ یا میگفت راه باز جاده دراز
        ما چنتا بازیکن اینطوری از دست دادیم؟؟؟
        قبول کن تیم شما تیم نیست مشکل شما نظم و همدلیه

      • بدون نام

        نکنه انتظار داری وزارت خونه زنگ بزنن بگن سایپا بباز هوادار کیسه ناراحت نشه این حرفها چیه این همه بازیکن بانظر مربی محبوبتون گرفتین برای چی اینقدر بی جنبه اید یه کم وژدان چیز خوبیه والله همش دنبال این هستین از راهای دیگه امتیاز کسب کنین بابا برین به بازیکن ومربی تون بگید تمرین وتلاش وتلاش حرف برانکو این کارها رابکنن تا نتیجه بگیرن اینکارا دیگه نخ نما شده وزارت خونه وسازمان لیگ واز این حرفها یه کم خجالت خوب چیزیه ماهم ده سال نتیجه نگرفتیم ولی رفتیم مربی خوب اوردیم نتیجشو هم همه میبینن باتلاش وکار مزد بگیرید نه با کارهای نخ نما واین حرفهای بی سر وته

      • پريسا

        وزير ميومد براتون پنالتي ميزد؟؟؟!! هر موقع گند ميزنين ميگين وزارت ورزش...

    • بدون نام

      تبریک به استقلال

    • بدون نام

      خخخخخخ
      اینه تیم دو ستاره!!!!!!

    • محمدرضا انصاری پور

      پیشتر شک داشتم که تم این سایت لنگیه الان مطمئن شدم. این چه تیتریه عاخه

    • قرمزته

      با توجه به اینکه دائی را یک پرسپولیسی متعصب نمی.دانم. بلکه نون به نرخ روز خور است این برد را به فرشید ترابی تبریک میگوئم

    • آرمان شیرعلی

      لعنت ب این تیتر زدناتون.کی واسه پرسپولیس اینجور تیتر زدید.خدا ازتون نگذره با این برنامتون

    • بدون نام

      عجب تیتری!

    • A j

      تیم فقط پرسپولیس ۶۶۶۶۶

    • احمدازاهواز

      بازی خوبی بودوتیم جوان سایپا خوب دویدندوتوانستندتیم خوب استقلال راشکست بدهند

    • بدون نام

      بآی بآی اس تق لال بآی بآی آسیا بآی بآی هرز نامه اس تق لال بآی بآی فتل

    • بدون نام

      چی شد، اون ستاره ها
      کجا رفت اون بازیها
      فراری دادن، ستاره ها
      از اونا فقط آه ها
      مونده بجا
      خدا لعنت کنه
      باعث بانیش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخخخخ

    • قرمزته

      ببخشید در کامنت قبل مهدی ترابی را فرشید نوشته معذرت میخواهم

    • بدون نام

      یاشاسین علی دایی از هر چی پرسپولیسیه عقده ایه متنفرم

    • بدون نام

      فقط قشقایی خخخ!!!

    • علیرضا علیجانی

      بازبکنان سایپا انصافا باغیرت بازی کردند علی دایی هم همیشه هم که نماد غیرت و شجاعت هستش یاشا سین علی دایی که همیشه اول هستش

    • بدون نام

      دم دایی گرم تیم ده نفرت را نتونستند نابود کنند

    • بدون نام

      خدا حافظ کیسه کش

    • mehdi

      داور اگه ۶ تا پنالتی دیگه هم برا کیسه میگرفت بازم کیسه میباخت خخخخخخخخ

    • بدون نام

      حیف این بازیکنا نیست زیر دست شفر باشن.بابا گول نخورید فصل قبل بعد تیام ما چندتا برد داشتیم باید زودتر شفر عوض کنن

    • موسوی

      وزیر ورزش مقصره!!!!!!

    • بدون نام

      خخخخخ شقشقلال خخخخخ خاک توسرتون بااین همه پول وارزی که گرفت ...

    • مراد

      لنگیها...لطفا منصف باشید....استقلال به گروی احمق باخت وشفر که لجبازی میکند سرتعویض کردن بازیکن

    • بدون نام

      بازی قشنگی بود لذت بردیم

    • بدون نام

      کیسه بدبخت از تیم ده نفر ه شکست خوردن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کلا اینا حریف تیم های ده نفره نیستن

        مگه یادت نیست سه تا گل تو ده دقیقه از پرسپولیس ده نفره. حریف استقلال باید شیش نفره بازی کنه که اینا بتونن مقاومت کنن

    • بدون نام

      اخه سیلی که به فسقولیس خورد

    • بدون نام

      لنگ حقیر هر موقع تونست دوبار قهرمانی آسیا دوتا فینال سه تا جام حذفی و۴ تا در بی بیشتر گرفت اون موقعه بیان تعرض اندام کنن

    • بدون نام

      باز هم بگید تقصیر وزیره خخخخخخخخخ

    • علی

      خداروشکر خداروشکر خداروشکر
      اگر این کیسه ها با رشوه خواری و داوری و فدراسیون بازی رو میبردند من یکی خیلی اعصابم خورد میشد مخصوصا پنالتی اول
      نزدیک بود باز هم کیسه با داور بازی رو ببره که سد محکمی مثل خدا جلوشو گرفت

    • مصطفی یوسفیان

      اگه استقلالیها عقده ای بازی در نمی آوردن و میرفتن یه ورزشگاه دیگه شاید برنده میشدن. این حق کسایه که منافع شخصی رو به منافع ملی ترجیح میدن

    • مرتضی60

      دوتا پنالتی براشون گرفتن و یه بازیکن سایپا رو اخراج کردن تا کیسه بتونه بره بالا ولی بازم عرضه ی بردن نداشتن.

    • مهدی زادمهر

      ارتش سرخ

    • A.N

      این استقلال نیاز به انقلاب کاملی داره وبا این وضعیت امسال خبری از سهمیه آسیا نخواهد بود.
      اقای فتحی به هوش باش

    • بدون نام

      وقتی مربی نمیفهمه که قائدی بی تجربه به درد پنالتی زدن نمیخوره , باید هم تیم حذف بشه , باختیم و حذف شدیم شفر دیگه چه عذری و بهانه ای داره ؟؟؟؟ باید کادر فنی تغییر بکنه

    • parisa

      همه چیو از برانکو دارین باو خاک تو سر هرچی لنگیه

    • بدون نام

      من پرسپولیسی هستم ولی ترا خدا چرا استقلال پول میده به بازیکنی مثل حاجی گرو

    • بدون نام

      من پرسپولیسی هستم ولی ترا خدا چرا استقلال پول میده به بازیکنی مثل حاجی گرو

    • ناشناس

      ناراحت نشید بندازید گردن داور بهتره!!!خخخخخ

    • بدون نام

      ... کیسه صداش در نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ۰۰۰۰۰لنگ صداش در میاد

    • مرتضی

      تیم بی هدف و برنامه!!!!

    • بدون نام

      استقلال کیه اصلا
      پرسپولیس رو عشقه❤❤

    • بدون نام

      کیسه ها اینم ازسایپا

    • بدون نام

      لعنت به برترینها

    • هاشمی

      شفر.جون.اگه.تو از پیشم.بری.شمعدونی.ها.دق.میکنن.شکایت.باخت.های.تو.رو.پیش.
      حسن.روشن.میکنن.اگه.بری.همه.میگن.عشق.تو.رحتمی.هوسه.پس.بمونو.ب.سید.حسینی
      نشون.بده.عشقتون.مقدسه.ی.وقت.استقلالی.هارو.گم.نکنی.تو.دوداین.شهر.غریب.
      ی.شهررو.هزاران.حاج.فتل.با.روزنانه.ای.عجیب.شبا.بی.خوابی.خستت.نکنه.درد.جدایی.
      عزبزم.زرد.و.شکستت.نکنه.

    • محسن

      منتظر نظرهای چرت استقلالی ها هستیم

    • قرمزته

      اصلا تقصر داور بود که پنالتی سوم را نگرفت ویا تقصیر کارگران استادیوم بود که سر وصدا میکردند راستی وزیر هم که پرسپولیسی است. ولی عجب گلی داور نگرفت نیم متر درون دروازه. دیگه خسته تان نمیکنم تا شب نشده وچشمانتان میبیند برگردید توی غار.

    • بدون نام

      تبریک میگم به سایپا.این تیم استقلال تیم در حد مدارس ومحلات بود فرشید باقری طارق زکی پور محمدی مهر گرو اینارو کی میگه فوتبالیست .خداوکیلی داداشم توشرکت کارگره از اینا بهتر بازی میکنه.تیمی که شخصیت نداره باید محو بشه البته آذری اسماعیلی بد نبودن

    • محمد

      اس تیم نیس درد سطل اشغال میخوره

    • بدون نام

      هیس باوالنگیالعنت به این فوتبال

    • بدون نام

      حالا برین با فوق تخصص دفاع در فوتبال مدرن که همیشه از بردهای پرسپولیس آتیش میگیره مصاحبه کنید (جناب عمران زاده) نظرشو درباره این باخت هم بگه، چطوررررررررررررررری مجید نامجومطلق؟

    • حسین

      نسوزید شنبه پرسپولیس جبران میکنه بردن را یاد میگیرین.

    • حسین

      نسوزید شنبه پرسپولیس جبران میکنه بردن را یاد میگیرین.

    • حمید

      با داوری هم بجایی نرسیدند آقای میرزایی برای شما متاسفم پنالتی دوم هرگز پنالتی نبود امیدوارم شب راحت بخوابی

    • عشقم پرسپولیس

      جمع کنید این تیم مسخررو . یالا زود باشین اب یخارو بیارین که خیلی داره میسوزه

    • shar joooon perspolisi

      مگه چی شده
      یه چیز طبیعیه باخت و حذف کیسه
      این همه جاروجندال نداره خب!!!!!!!!

    • بدون نام

      مگه استقلال هنوز تیم داری میکنه؟!!خخخخ

    • ایمان

      چه بخوای چه نخوای نیمی از مردم این کشور طرفدار این تیم هستن در انتخاب تیتر تمایلات قلبی خودت به پرسپولیس را دخیل نکن لطفا

    • بدون نام

      من اصلا اهل کری خوندن نیستم ولی اینجوری پیش بره دیگه استقلال طرفداری براش نمیمونه که باهاش کل کل کنیم!
      همینجوریش شما بصورت رندم تو هر نقطه از کشور یا خارج از کشور فرقی نمیکنه هر جایی که فارسی زبان باشه، بطور مثال یک کلاس ۴۰ نفره پنجم ابتدایی هم برای ۳۵ تاشون پرسپولیسی ان!
      یا همین الان برو یه قهوه خونه بگو کیا پرسپولیسین؟ ۹۰درصدشون قرمز ان!
      فکر کنم دهه نودیا وقتی ۲۰سالشون بشه همه طرفدار یک تیم باشن!
      با این نتایج و بازی که اینا هم میکنن همون چند درصد هم داره روز به روز کمتر میشه... امیدوارم اینطور نشه اونوقت دیگه ما واسه کی کری بخونیم؟ سپاهان؟ یا طرفداری اندک تراکتور؟ آخه حال نمیده واسه یه تیم شهرستانی کری بخونیم.
      #کمپین_کمک_به_افزایش_طرفداران_کیسه

    • طلایه دارررر

      این بازیکنان در شأن استقلال نیستن و ارزششون.کمتر از نام بزرگ استقلال هست،
      استقلال نمیتونه و نباید مثل تیمهای محلی و دسته دو و بی بضاعت بازیکن بیاره و بگیره ..
      شفر مربی خوب و کاربلدیه ولی این بازیکن ها برای استقلال ضعیف هستن

    • بهنام ن

      کیسه ها کجایید.رفتین تو غار..

    • مهــــدی

      بای بای استق لال
      بای بای وینف شوفر
      ❤❤❤❤❤❤

    • بدون نام

      ولش کن استقلالووووووو....

      به امید قهرمانی پرسپولیس در آسیاااااا

    • بدون نام

      ای بابا تنها امیدشون همین جام بود که به لیگ قهرمانان برن، همون بهتر که نرفت، وگرنه باز تو آسیا آبرو ریزی میکردن

    • پرویز

      اشتباه سرمربی در تعویض ها و همچنین در تعیین پنالتی زن ها باعث حذف استقلال شد این تیم نزدیک ۸۰ دقیقه نتوانست تیم ده نفره سایپا را شکست دهد

    • m

      عششششششق است دایی دایی مردباغیرت ایران.کیف کردم ازبازی جوانمردانشون

    • بدون نام

      کاش یکی از شوفر بپرسه آیا هنوزم تو اروپا در مورد اسدق لال !!! صحبت میکنن یا نه ؟؟؟ خخخخخخخخ.... پارسال که تیمهای لیگ یکی رو میبردی،همه جا صحبت از اسدق لال !!! بود.اما امسال دیگه خبری نیست شوفرجان ....

    • بدون نام

      لنگی هاا تو این شرایط سخت ما رو مسخره میکنید خدااا ایشاالله نشونتون میده

    • خیامی

      دوبار که تو آسیا قهرمان شدیم وچهار بارم که فینال رفتیم وسه بارم که سوم اسیا شدیم پس نتیجه که لنگ باید بره تو غار همون دوست عمر خرییبین لنگ عروس اسیا

    • بدون نام

      دوتا پنالتی دوتا گل
      یک گل نصفه و ده نفر بازم کیسه ادعاش میشه !!
      داور م نتونست کیسه رو نگه داره
      علی دایی کیسه سوز دمت گرم

    • بدون نام

      خسته نباشی استقلال

    • میلاد

      حالم گرفته بود فقط پنالتی خراب کردن نیمار قاتلی میتونست حال مو خوب کنه :))))))

    • جواد

      این کیسه کش استفراقی کجا هستن که بیان کری بخونن

    • کریمی

      واقعا تبریک میگم به سایپا واقعا لیاقت داشتند من خودم استقلالی هستم استقلال لیاقت نداره کل بازیکنان بی لیاقت هستند و سرمربی اش بی شرف من ماندم توی یه هفته اینها چی تمرین میکند پنالتی زدن هم بلد نیستند مگه قاعدی پنالتی زن هست واقعا چرا شفر اینقدر بی عرضه ولی شرف هست

    • حسن فضلی

      شفر بایست بپذیرد مربی ایرانی مثل فرهاد مجیدی که محبوب طرفداران است در کنارش باشد،.چرا آقای فتحی فشار به شفر نمی آورد تا به مربی طراز اول استقلالی دوست داشتنی که همه طرفداران میخوان درکنار شفر باشد بیاورد هم استادیوم پر تر میشه هم بازیکنان را بهتر می شناسند ،با با الان حذف شدیم فردا لیگ ونیز از دست میدهیم.عجله کنید تا دیر نشده وگرنه با فحش طرفداران شما هم برکنار ميشيد .

    • بدون نام

      اینم تقصیروزیره پرسپولیسیه

    • بدون نام

      بابا این کیسه هیچ دستاوردی تو ۱۰ سال گذشته برای فوتبال ما نداشته تو اسیا هم که نتیجه نمی گیرن فقط پول مفت میگیرن هستن
      منحلش کنید خیال طرفداراشون هم راحت بشه دیگه

    • هییس 6تایی ها حرف نمیزنند

      آخه کیسه پاره شد

    • هییس 6تایی ها حرف نمیزنند

      دیروز از دکل دایی بالا میرفتن امروز دایی سوراخشون کرد

    • پرسپولیس زلزله

      جام حذفی پارسال روهم باداوری دراوردید بریدنون بازوتون رو بخورید
      پرسپولیس رو الگوخودکنید شایدبراتون فرجی بشه فکرکردن اینجام توراسیایی چهل ساله پیشه که باچهارتاتیم در پیت ستاره گرفتن خخخخخ

    • آبی تر از آبی

      وقتی بازی به پنالتی کشیده میشه کسی که شانس بهتری داره برنده است کا استقلال ازنظر شانس زیر صفر هست اگه رحمتی تو دربازه بود پنالتی میگرفت .

    • بدون نام

      بی تربیت ها برید یاد بگیرید بجای فحش فوتبال بازی کنید
      گزارشگر یه جوری مسخره میکرد چند تا هوادار سایپا که میخوره بستگان ......بهر حال ...
      به توچه فامیل دایی هستند یا هوادار سایپا ؟؟؟

    • بدون نام

      نکن ای صبح طلوع

      نکن ای صبح طلوع


      کی بود میگفت اسیا و حذفی تخصص تیمشان هست؟

      42 میلیارد تومن خریدن ولی همش.....

    • بدون نام

      بیچاره‌‌ ها سایپا رو نمیتونن ببرن بعد راجع به پرسپولیس که رفته فینال آسیا نظر میدن

    • بدون نام

      تازه سایپا‌ ۱۰ نفره بود وگرنه استقلال رو حتما میبرد

    • haj- mehdi

      تبریک ب کسایی که‌میخاستن استقلال رو‌ نابود کنن۰ به هدفشون تقریبا رسیدن

    • رضا کریمی

      لنگیا خفه لطفا...

    • milad bigdeli

      سوراخا کجایین

    • reza

      دمت گرم علی آقا دایی،،،مگه استقلال بجز باختن کاره دیگه ای بلده!!!!!؟

    • بدون نام

      الان اگ از شوفر هم بپرسن طرفدار چ تیمی هستی میگه پرسپولیس.

    • بدون نام

      الان میان میگن ما قبلا قهرمان شدیم دیگه برامون مهم نیست

    • میلاد

      وقتی داور بازی رو ب ضرر اس مساوی تموم میکنه بایدم حذف شه پلانتی سوم رو نگرفت دیدین چنتا توپ صد درصدم خراب کردن.لنگیا از الان تو خودتون ... .تا الانم با صدرصد شانس رسیدین ای دلم خنک میشه وقتی سوراخ سوراخ برمیگرد.

    • بدون نام

      لعنت به برترینها

    • بدون نام

      این کیسه کش ها هم مربی خارجی دارن هم بازیکن! دیگه چه مرگشونه؟ برانکو با 12تا بازیکن رفته فینال آسیا! بیاید یاد بگیرید!

    • بدون نام

      آخی گناه داره من پرسپولیسی هستم ولی خدایی دلم براشون میسوزه

    • بدون نام

      اصلا بهتر ک استقلال منحل بشه....عابرو همه را برده

    • جونم بیرانوند

      جونم پرسپولیس از طرف عادل برای کیسه های پایتخت سرور همه تیم ها فقط پرسپولیس جونم برانکو جونم علی علیپور جونم بازیکنان پرسپولیس جونم فینال اسیا جونم طوفان وزلزله ی ایران

    • بدون نام

      قبلش به پرسپولیسو پرسپولیسا سیلی زده بود.مستقیم

    • بدون نام

      دایی روانی !

    • ♡پرسپولیسی ام♡

      هه

    • بدون نام

      داداش باختیم در یک بازی مردونه دم شفر بچه های استقلال گرم احترام اقای دایی را هم حفظ میکنیم ما شبیه لنگیا نیستیم با یه باخت یا یه گل همه چیزو زیر پا بزاریم اینکارا خاص فرهنگ لنگیاست

    • بدون نام

      با این نوع فوتبالها برید خجالت بکشید.فوتبال رو از تیم های خارجی برید الگو بگیرید.واقعا شما به اینا میگین تیم.اینا فقط به فکر پول وپارتی هستند.واقعا از ایرانی بودن خودم با این اوضاع گرونی متاسفم.پول یه آزمایش برای بچم تو این اوضاع یک میلیون آب میخوره.داروهاش ام یه جور دیگه.واقعا که.....

    • بدون نام

      نمیدونستم شمام دشمن علی دایی هستید ؟!

    • ح

      سایپاییها مبارک باشه

    • ﺳﺠﺎﺩ ﭘﻮﺭﻣﻮﺣﺪﻱ

      ﺧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺩ اﺳﺘﻘﻼﻟﻴﺎ ﻫﻢ ﻗﺒﻮﻝ ﺩاﺭﻥ ﻛﻪ ﺗﻴﻢ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺩﺳﺘﻪ ﺩﻭ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﭼﻜﺎﺭﺵ ﺑﻪ ﻟﻴﮓ ﺑﺮﺗﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺮﻩ ﺟﺎﻡ ﺁﺯاﺩﮔﺎﻥ ﺑﺎﺯﻱ ﻛﻨﻪ اﺳﺘﻘﻼﻝ ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯﻳﻜﻮﻥ اﺯ ﺟﺎﻡ ﺣﺬﻓﻲ ﻛﻪ ﺣﺬﻑ ﺷﺪ ﺗﻮﻟﻴﮓ ﻫﻢ ﺭﺗﺒﻪ ﺑﻬﺘﺮ اﺯﺷﻴﺸﻢ ﻫﻢ ﻛﻪ ﻧﺪاﺭﻩ

    • هر چی.برانکو بگه..

      بخدا کیسه در حد محلات هم نیس

    • بدون نام

      بهتر حذف بشه بابا میره آسیا آبرومو میبره

    • بدون نام

      بهتر حذف بشه بابا میره آسیا آبرومو میبره

    • بدون نام

      اخبار داغ لنگی به تمام معناست متأسفم

    • تنهای

      داور فقط خودش نرفت گل بزنه هر کاری کرد استقلال ببره نشد

      پاسخ ها

      • اسماعیل از ملکان

        آفرین به مرام استقلال انشاالله در بازی های بعد ی موفق باشید به امید قهرمانی دایی در جام حذفی

    • بدون نام

      بسه دیگه، کیسه کهنه خریداریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج