۷۹۱۹۱۸
۳۷ نظر
۵۰۰۰
۳۷ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر:‌ زندگی به پایان نرسیده است

سرمربی استقلال می‌گوید تمرکز تیمش از این پس بر روی لیگ برتر خواهد بود.

ایسنا: وینفرد شفر بعد از حذف استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی گفت: به سایپا برای صعود به مرحله بعدی تبریک می‌گویم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما زمانی‌که حریف ۱۰ نفره شد، تیم ما عصبی بود و خوب بازی نکردیم. در ضربات آخر صد در صد نبودیم و دو گل دریافت کردیم و باید بهتر در کارهای دفاعی و به ویژه در تقابل یک برابر یک عمل می‌کردیم.

روی گل دوم نیز یارگیری درست انجام نشد اما حالا باید روی لیگ تمرکز کنیم. بازیکنان در رختکن ناراحت بودند و ما همه باید ناراحت باشیم. زندگی به پایان نرسیده و تمرکز ما روی لیگ است و در تعطیلات به دنبال تغییرات خواهیم بود تا ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا بهتر شویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا بازیکنان این تیم مرتکب خطا می‌شدند، بیان کرد: توپ‌های بلند تیم سایپا که به رمضانی می‌رسید، با ضربه سر آنها همراه می‌شد و توپ دوم بین خط دفاع و هافبک می‌رفت که به خط میانی آنها می رسید. ما نباید خطا انجام می دادیم.

شفر:‌ زندگی به پایان نرسیده است

بعد از ۱۰ نفره شدن خیلی تحت فشار قرار گرفتیم و بازیکنان مرتکب خطا می‌شدند. زمانی که توپ داشتیم، سریع نبودیم. گفته بودیم توپ را با سرعت به خط حمله برسانید اما اینکار را نکردیم و سایپا سریع جایگیری کرد. باید توپ را به کناره‌ها می بردیم و به قائدی و زکی پور می‌رساندیم.

بازیکنان باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند و با خونسردی و آرامش بازی کنند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم اما آن‌ها را از دست دادیم و در برگشت، خطا می‌کردیم. هر چه از دقایق بازی می‌گذشت، ما عصبانی‌تر می‌شدیم و این برای سایپا خوب بود. ما باید بازی را وقتی بسته بود، عوض می‌کردیم اما این کار طولانی می‌شد.

بازیکنان باید باهوش تر و با آرامش بیشتر در این دقایق بازی کنند و بتوانند پاس خوب بدهند. فشار برای برد ما را عصبی کرد و این صحبت درست است که خطاهای زیاد بچه گانه به تیم حریف دادیم و باید برای بازی های بعدی بهتر و بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به نگرانی هواداران استقلال نسبت به آینده چیست، گفت: نمی‌توانم چیزی را که بارها گفتم را دوباره بگویم. خیلی از بازیکنان تیم من بازیکنان جدید هستند. وقتی همه می‌گویند ما باید برنده همه بازی‌ها باشیم، فشار زیادی را تحمل می‌کنیم.

قبلا گفتم و باز هم می‌گویم ما تیم جدید و بازیکنان جدید داریم و کار می‌کنیم تا تیم جدید بسازیم. بازیکنان جدید مثل تبریزی، باقری و گرو بازیکنان جدید هستند. تیام وقتی به ما اضافه شد، به تیم آماده اضافه شد و به همین دلیل موفق بود. وقتی امروز برابر تیم ۱۰ نفره هستید، همه انتظار برد دارند و کار سخت می‌شود.

بایرن مونیخ با شانس و با نتیجه دو بر یک تیم لیگ چهارمی را برد. سایپا وقتی ۱۰ نفره شد، فشار روی ما مضاعف شد زیرا ما باید برنده می‌شدیم. هر چه از دقایق بازی گذشت، ما عصبانی‌تر می‌شدیم. این طبیعی است که ما باید برنده باشیم اما باید تمرین کنیم تا بازیکنان به هماهنگی بیشتری برسند.

شفر درباره تغییرات در ترکیب اصلی استقلال گفت: امروز ترکیب اصلی خوبی داشتیم. گرو امروز خوب بود و بعد از خستگی او را تعویض کردیم. اگر کریمی می‌توانست بازی کند، بازی می‌کرد و ما نمی‌توانستیم او را به زمین بفرستیم. آذری بازیکن جوان ما بود که بازی کرد و پشت مهاجم قرار گرفت و چند صحنه به عقب آمد.

باید به او شانس بازی کردن و یاد گرفتن بدهیم. اگر بازیکن جوان شانس نداشته باشد، نمی‌تواند یاد بگیرد. باید در ضربه کرنر شماره 33 مهار می‌شد اما او آزاد بود. در تیم‌های اروپایی نیز ترکیب ها تغییر می کند. پاری سن ژرمن نیز برابر مارسی ترکیب خود را تغییر داد. هر بازیکنی در تمرین بهتر باشد، او به زمین می‌رود و هیچکس تضمینی برای حضور در ترکیب ندارد. غفوری نیز محروم بود و نمی توانست به زمین بیاید و نمی‌توانستیم به فدراسیون بگوییم برای ثبات ما در ترکیب اجازه بازی به او بدهید.

سرمربی استقلال در پایان درباره پنالتی‌زن‌های استقلال گفت: ما همیشه در تمرینات، پنالتی تمرین می‌کنیم و حتی وقتی بازی درون تیمی بازی مساوی می‌شود، پنالتی می‌زنیم. 2 بازیکن گفتند ما نمی‌توانیم پنالتی بزنیم و ما نمی‌توانستیم آنها را مجبور کنیم.

برای زدن پنالتی نیاز به شانس و اعتماد به نفس بیشتر است. دیروز در مسابقات آلمان نیز تیمی بود که خوب بازی کرد و در پنالتی حذف شد. در فینال جام جهانی آمریکا نیز پنالتی برنده را مشخص کرد. قائدی بسیار ناراحت بود اما او باید برگردد و ما در بازی‌های بعدی به او نیاز داریم. هرروز شما می‌توانید تمرین پنالتی زدن ما را ببینید اما فشار پنالتی در تمرینات اصلا با چنین شرایطی قابل مقایسه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      نیم فصل تمام شد هنوز میگه تیم ما جدیده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در برنامه ورزش سه , قبل از شروع مسابقه پاشازاده که اونجا کارشناس برنامه بود گفت من تعجب میکنم چرا شفر باز ترکیب تیم رو عوض کرد !!! این آدم نیم فصل داره تموم میشه هنوز ترکیب تیم رو نشناخته

    • بدون نام

      مثل همیشه تعویضات اشتباه بود،

    • داود زمانی

      ....فقط باید باید می‌کنی . نصف فصل رفته و هیچ غلطی نکردی

    • یعقوب

      شفر برو جان مادرت بزار یه نفر بیاد درست بشه

    • محمد

      مربی پیر و مفت خور و حرف مفت زن مثل این ندیده بودم

    • بدون نام

      بیچارمون کردی..
      پارسالم سر سفره آماده کرده نشستی..
      معلوم نیست با خودت چند چندی عمووووو!!!!

    • بدون نام

      آخی پیرمرد بیچاره هنوزم ب اینده امیدواره.

    • بدون نام

      اینو خوب اومدی خخخ تمرکز ت کجام بوده.خخ

    • بدون نام

      واقعا شفر استاد جا خالی دادنه , بابا یکی به داد هوادران برسه , واقعا چکار کنیم از این همه حقارت , بسه دیگه , چرا پیشکسوتان سکوت کردند ؟؟؟

    • علی

      این نتیجه بازی دادن به خردسالان توسط شفر

    • بدون نام

      بله با تو زندگی هم بسیار دلپذیر تر شده

    • بدون نام

      کابوس کیسه ها
      10 نفره شدن تیم حریف
      بنازم به قدرت اس دق لالی ها
      که وقتی تیم حریف 10 نفره میشه این اس دق لال است که تحت فشار قرار میگیره
      خخخخخخخخخخخخخخ

    • اسدی

      داداش شفر جمع کن برو خواهشاً....اگه داداشای وزارتی ناراحت نمیشن و اگه اجازه بِدن....باید یه مربی درجه یک اروپایی بیاد...نه مربی درجه سه..البته بعید میدونم با اوضاع تحریم و بدبختی در جامعه مربی درجه پنج هم به ایران بیاد...

    • کیسه فروشم

      کیسه چرا برات فصل تموم شده به فکر چهار جانبه ولایت باش خخخخخخخ حقیر زر مفت زن

    • بدون نام

      برو دیگه

    • امید

      آره ! موفشنگ! باختها هم همچنان ادامه دارخواهد بود!برو سیرک بابا!

    • آرش

      این مربیه که میگه بایرن این کارو کرد اون این کارو کرد احمق بیشعور چرا نمیگی اون مربی با بی بازیکنی چیکار کرد چرا این دوخارجی بی کیفیت میاری میدان حتی یه بچه هم میفهمه امروز استقلال ۹ نفره بود نه ۱۱نفره خرفت پیر بسه کم پول اسقلال وبه این احمق بدیدبزارید بره گم بشه

    • کیسه فروشم

      خخخخخخ اره حرف مفت نزن

    • بدون نام

      حالا سوت بزن شفر

    • بدون نام

      هیچی ندارخرفت الزایمری چه بهانه هایی میاره حذفی تمام شد باشگاههای اسیاتمام شد لیگم داره تموم میشه میگه بازیکنای ما تازه ان جدیدن ... پس توچکاره ای حالامیگه تعطیلات باید بازیکن بیاریم بعدش بگه ایناجدیدن بمیر بابا
      وقتی به اسدباختیم گفت زندگی ادامه داره الانم توحذفی باختیم میگه زندگی ادامه داره اره تو خرفت پولتو میگیری ادامه داره ولی برای مازندگی داره تموم میشه دیگه چقد پیش لنگیا خار وخفیف بشیم بسه دیگه بابا خجالتم خوب چیزیه لیگم که برا ما تموم شده خودتو تمام بازیکنات فدای یه تارموی برانکو بشید با یه تیم بی بازیکن و نونهالان و نوجوانان ومحروم ومصدوم رفتن فینال نوش جونشون ازبس گریه کردیم دیگه خجالت میکشیم

    • کریمی

      تو باید برس مربی بشو نیستی تعویض اشتباه یه هفته معلوم نیست چه غلطی میکنی

    • alirezamiri

      توپولشومیگیری معلومه بذاتو تموم نشده ولی ماچی نا تفشو میخوریم.غمشومیخوریم.شت

    • AA00A000A

      شفر گند زدی اخه این تیم بود که به او باختی من جای تو بودم می مردم.
      شما هنوز نتوانستی اعصاب و روان بازیکنان را به درجه خوبی برسانی همه با ترس و استرس پنالتی زدن واقعا برای خودم‌متاسف هستم که استقلالی هستم.

    • متش

      آقای شفر اگر به جای شما چوبی هم امروز مربی استقلال بود بازی را میبرد اگر نمیتوانی بهتر است محترمانه بروید زیرا کور هستید و نقاط ضعف تیم رانمیبینید و استقلال هر بار دارد ازاین کوری شما ضربه میخورد مطمئن باشید که تیمهای محلات هم به راحتی استقلال راشکست میدهند

    • بدون نام

      برو برو گمشو که استقلالو بدبخت کردی خاک تسرت با این موی سرت

    • بدون نام

      بپایان رسوندن عمرمون با این بازی و این سبک طرز تفکر در سرمربیگری نوبره تعویض اشتباه ، بجا بازی نکردن بازیکن و کمفروشی بازیکن و عدم درک حال تماشاچی از پایان عمر بدتره ، با این تیم تا رده ششم بالاتر بیائیم خدا رو باید شکر کرد .

    • استقلالی

      اقا شفر ما خسته شدیم ! اخه چقدر این بازیکن های استقلال عوض می شوند ! چند تا جام رو ما باید به خاطر عوض شدن پی در پی بازیکن هامون از دست بدیم ! خسته شدیم دیگه از بس باختیم و جام ها رو یکی یکی از دست دادیم .
      اخه چرا ما نمی تونیم بازیکن ها رو نگه داریم و به راحتی از دست می دیم .

    • madad

      خخخخ خخخخخخخخخخخخخ

    • هر چی.برانکو بگه..

      کیسه.حذف

    • هر چی.برانکو بگه..

      شوفرررررررر.خخخخخخخ
      کیسه کش

    • هر چی.برانکو بگه..

      شوفرررررررر.خخخخخخخ
      کیسه کش

    • بدون نام

      خفه شو حرف نزن مربی محبوب باقالی فروشا

    • بدون نام

      آقایان استقلالی خیال کردین سایپا هم نفت مسجدسلیمان است.

    • بدون نام

      زندگی تو به پایان رسید آشغال گمشو

    • بدون نام

      همتون گم شید آبروریزان بی غیرت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا. لشگر آبروری

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج