adexo3
۷۹۲۱۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

زیکو: می‌خواهم با کاشیما قهرمان آسیا شوم

زیکو، اسطوره فوتبال برزیل و مدیر فنی باشگاه کاشیما، از بازیکنان این تیم خواست تا تمام تلاش شان را برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان انجام بدهند.

ورزش سه: زیکو، اسطوره فوتبال برزیل و مدیر فنی باشگاه کاشیما، از بازیکنان این تیم خواست تا تمام تلاش شان را برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان انجام بدهند.

زیکو که بعد از دوران باشکوه حضور در کاشیما در دهه ۹۰، به تازگی به عنوان مدیر فنی این باشگاه انتخاب شده، اکنون امیدوار است که این تیم بتواند برای اولین بار قهرمانی در آسیا را جشن بگیرد.

کاشیما که با غلبه بر سوون سامسونگ کره جنوبی، حریف پرسپولیس در دیدار نهایی شد، فردا در دیدار رفت در ورزشگاه ایباراکی، میزبان قرمزها خواهد بود.

زیکو در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت:" به بازیکنان گفتم که آنها باید مسئولیت بازی برای باشگاهی مانند کاشیما آنتلرز را بپذیرند و این را در زمین به نمایش بگذارند.

زیکو: می‌خواهم با کاشیما قهرمان آسیا شوم

من صادقانه امیدوارم که همه اعضای باشگاه و سهامداران به اعتقاد کامل تلاش کنند تا بتوانیم این عنوانی که تا به حال نداشتیم را به دست بیاوریم. من هم به عنوان یک فرد حرفه ای تمام تلاشم را می کنم و می خواهم این جام را به دست بیاورم."

میتسورو سوزوکی، مدیر توسعه باشگاه کاشیما هم در مورد برنامه این باشگاه برای قهرمانی در آسیا گفت:" ما در دو سال اخیر، بیش از هر زمان دیگری برای قهرمانی تلاش و برنامه ریزی کردیم. حضور بازیکنان خارجی و تطبیق پیدا کردن با رقابت های لیگ قهرمانان، به ما کمک کرد تا بتوانیم به این مرحله برسیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنظرم شانس پرسپولیس برا قهرمانی مقابل این تیم کمه

    • н⒧✔∀

      ایشالله

    • بدون نام

      خوب

    • بدون نام

      زیکو جان از تو به روزتر و فعالتر , ژاوی و گابی بودند که تازه توسط پرسپولیس ادب شدند پس فعلا ساکت باش تا ببینیم تو بازی چه خبره آفرین پسر خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج