۷۹۲۲۶۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برابری آمار بنزما با برترین‌های اروپا

 کریم بنزما با ۷ گل، بهترین گلزن این فصل رئال مادرید است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، در جریان روند دقایق ناکامی رئال مادرید در گلزنی، کریم بنزما اولین نامی بود که برای انتقاد و سرزنش به ذهن هواداران رئال مادرید می‌رسید اما او تاکنون ۷ گل برای رئال مادرید در تمامی رقابت ها به ثمر رسانده و آمار او با برترین مهاجمان مرکزی فوتبال اروپا برابری می‌کند.

بعد از خروج رونالدو از رئال مادرید و پیوستن او به یوونتوس در سری آ، انتظار می‌رفت تا بخشی از وظایف هجومی او به بنزما محول شود. بنزما تا اینجای فصل دقیقا به اندازه رونالدو در یوونتوس گلزنی کرده است. یا برای مثال مجموع گل های آنتوان گریزمن (۴) و دیگو کاستا (۳) برای اتلتیکو مادرید با گل های بنزما برابری می‌کند.

تعداد گل های بنزما با هری کین از تاتنهام برابر است و مهاجم فرانسوی یک گل بیشتر از ادینسون کاوانی (پاریسن‌ژرمن) به ثمر رسانده است. کین و کاوانی دو مهاجمی بودند که بعد از خروج رونالدو از برنابئو در تابستان، به شدت به رئال مادرید لینک شدند. در بارسلونا نیز لوئیس سوارز بعد از هت‌تریک در ال‌کلاسیکو توانست مجموع گل های خود در این فصل را به عدد ۷ برساند.

در لیگ های معتبر اروپایی تنها آمار لیونل مسی (۱۲)، روبرت لواندوفسکی (۱۱)، پیر امریک اوبامیانگ و سرخیو آگوئرو (۹) و مائورو ایکاردی (۸) از بنزما بهتر است. اختلافی که البته چندان هم فاحش به نظر نمی‌رسد.

بنزما با ۱۹۹ گل، هفتمین گلزن برتر تاریخ باشگاه رئال مادرید محسوب می‌شود و امیدوار است در بازی روز شنبه لوس بلانکوس در مقابل وایادولید تعداد گل های خود را به ۲۰۰ برساند. بنزما در هر ۴ جامی که رئال مادرید در این فصل در آن ها به میدان رفته موفق به گلزنی شده است. (لالیگا، لیگ قهرمانان، کوپا دل‌ری و سوپرکاپ اروپا)

بنزما بعد از گلزنی در برابر پلژن در لیگ قهرمانان گفته بود:

می‌دانم که این فصل در نبود کریستیانو رونالدو از بازیکنان دیگر انتظار گل های بیشتری می‌رود و من آماده پذیرفتن این چالش هستم. برای زدن گل های بیشتر کار کرده ام و مطمئنم که نتایج این کار به زودی پدیدار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج