۷۹۲۳۶۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عکسی برای طلایی‌ترین جای آلبوم خاطرات قرمز‌ها

امروز برای پرسپولیسی ها و حتی فوتبال ایران می تواند روز متفاوتی باشد چرا که این تیم می تواند اولین قهرمانی یک تیم ایرانی را در رقابت های لیگ قهرمانان رقم بزند.

ورزش سه: امروز برای پرسپولیسی ها و حتی فوتبال ایران می تواند روز متفاوتی باشد چرا که این تیم می تواند اولین قهرمانی یک تیم ایرانی را در رقابت های لیگ قهرمانان رقم بزند.

عکسی که امروز پرسپولیسی ها در ورزشگاه کاشیما آنتلرز در ابتدای بازی گرفتند مثل تمام تک فریم های بازی امروز می تواند جایی رفیع در آلبوم خاطرات تاریخ این باشگاه بزرگ و قدیمی داشته باشد. امروز وقتی بازیکنان پرسپولیس به رسم معمول بازی های رسمی در ابتدا عکس تیمی گرفتند پلاکاردی در اختیار داشتند که روی آن عکسی از جام قهرمانی لیگ قهرمانان وجود داشت و روی آن نوشته شده :« ۱۰ سال جشن فوتبال حرفه ای در آسیا» . این پلاکارد اشاره ای است به دور جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که دو تیم ایرانی سپاهان و ذوب آهن موفق شده اند در سال های قبل به فینال این رقابت ها برسند.

اما هردوتیم ایرانی در فینال شکست خوردند تا امروز مسئولیت پرسپولیس برای کسب جام قهرمانی سنگین تر هم بشود چرا که این می تواند اولین قهرمانی یک تیم ایرانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید باشد.

پرسپولیس یک بازی دیگر هم در تهران داشته و این فرصت را دارد که جام قهرمانی را در برابر تماشاگران و هواداران ایرانی بالای سر ببرد. شانسی که سپاهان و ذوب آهن نداشتند و حالا پرسپولیس می تواند از این موقعیت استفاده کند. قهرمانی پرسپولیس همچنین می تواند مقدمه ای بر قهرمانی تیم ملی در رقابت های جام ملت های آسیا هم باشد.

عکسی برای طلایی‌ترین جای آلبوم خاطرات قرمز‌ها

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چون دوتا خوردید دوتا ستاره دیگه هم بزنید

    • بدون نام

      فقطخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      خیلی جالبه برای اینکه یکبار فینال رفتن سوگلی دولت رو بزرگ کنند تمام افتخارات تاج کبیر و پاس تهران رو سانسور میکنن و متعاقبا تمام افتخارات باشگاههای عربی و شرق آسیا رو سانسور میکنن به غیر از شما هواداران حسود و بی منطق لنگپولیس چه کسی همچین تفکر خبیثانه و احمقانه ای داره میگن ورژن جدید مهمه و ورژن قدیم رو سانسور میکنن آیا اگه لنگ کوچکترین افتخار رو تو ورژن قدیم داشت باز هم افتخارات دیگر باشگاههارو سانسور می کردین اگه ورژن هاب قدیمی قابل سانسور پس شما برای چه برای قهرمانی های لیگ منطقه ای و تخت جمشید در دهه چهل و پنجاه و قهرمانی در لیگ آزادگان دهه هفتاد و لیگ برتر دهه هشتاد و نود ستاره قلابی رو سینتون زدین ؟؟؟!!!چرا تو فوتبال اروپا افتخارت هر دو ورژن قابل احترام و با ارزش (جام باشگاههای اروپا که ۱۹۹۳ به لیگ قهرمانان تعقییر نام داد)شما اصلا اون سه بار قهرمانی تیم ملی و رفتن به المپیک فوتبال ایران و در مجموع کل افتخارت هشتاد ساله فوتبال ملی و باشگاهی رو نادیده بگیرین و خودتون رو راحت کنین !!!!اما فراموش نکنین که تاریخ رو نمیشه سانسور کرد قلم فروشان ،خبر نهار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج