۷۹۲۴۱۰
۳ نظر
۵۰۴۶
۳ نظر
۵۰۴۶
پ

گدای ۷۹ ساله یا یک مادربزرگ ثروتمند؟!

یک پیرزن ۷۹ ساله که بیشتر اوقاتش را به گدایی در ایستگاه قطار هانگژو در چین می‌پردازد، در واقع پیرزن ثروتمندی است که در یک ویلای ۵ طبقه زندگی می‌کنند و چندین خانه و مغازه دارد که اجاره داده است.

برترین‌ها : هفته گذشته ماجرای یک پیرزن تیتر اخبار شد. بعد از اینکه کارمند ایستگاه از بلندگو به مسافران هشدار داد که حرف‌های پیرزن را باور نکنند و به او کمک نکنند. پسر پیرزن به گزارشگران گفت که خانواده ثروتمندی دارند، در یک ویلا زندگی می‌کنند، چند مغازه دارند که به کاسبان محلی اجاره داده اند و خودش هم کارخانه خانوادگیشان را اداره می‌کند. این مرد افزود که بار‌ها به مادرش گفته دست از گدایی بردارد، اما او گوش نمی‌دهد. او به مادرش تذکر داده که با این کار آبروی خانوادگیشان را نبرد و می‌گوید: «من هرروز برای او غذا‌های خوشمزه تهیه می‌کنم، اما او اصرار به گدایی دارد. او از بیشتر زنان شهر ثروتمندتر است و در چندین بانک پس انداز دارد.»
گدای ۷۹ ساله یا یک مادربزرگ ثروتمند؟!
این زن ۷۹ ساله با فروش نقشه در ایستگاه شروع کرد، اما چون مدیر ایستگاه با کار او موافقت نکرد، گدایی را آغاز کرد. او هرروز ساعت ۱۰ صبح به ایستگاه می‌رود و تا ۸ شب گدایی می‌کند و حدود ۳۰۰ یوان در روز درمی آورد. پسرش برای جلوگیری از کار او، عکس هایش را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و از مردم خواست به او پول ندهند. اما کار او زیاد موثر نبود و اکنون کارکنان ایستگاه با بلندگو از مردم می‌خواهند به او کمک نکنند.
گدای ۷۹ ساله یا یک مادربزرگ ثروتمند؟!
ماجرای زن همه جا پخش شد و با اینکه برخی افراد او را متهم به فریب مردم فقیرتر از خودش کردند، برخی دیگر ادعا کردند کار او از سر تنهایی و خستگی بوده و پسرش را متهم کردند که زیاد به او توجه نمی‌کرده است. خود پیرزن ادعا می‌کند که نمی‌خواهد همه روز خانه بنشیند و گدایی می‌کند تا پول استخدام یک پرستار را برای وقتی پیرتر شد، به دست آورد. اما باتوجه به حرف‌های پسرش در مورد وضعیت مالی او، به نظر نمی‌رسد حقیقت را بگوید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sana

      واقعا چیزی میشه گفت

    • بدون نام

      پیره باید عوض شماتت بهش توجه کرد کاراش دست خودش نیست چقد پسر این پیرزن درک پایینی داره خوب اگه وضعت خوبه براش پرستار استخدام کن مراقبش باشه

    • negin

      یعنی بی‌سوادی اون‌طرف دنیا هم که ادعای سواد و فرهنگ هم دارن بیداد می‌کنه!
      این خانم یه نوع بیماری روانی داره! حتی با یه سرچ ساده تو گوگل هم می‌تونن به اطلاعتی درمورد این بیماری برسن. این کارش هم دست خودش نیست و نیاز به درمان داره ولی به جای این که درمانش کنن...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج