۷۹۲۷۰۹
۹ نظر
۵۰۰۲
۹ نظر
۵۰۰۲
پ

افشاگری مدیر پیشین استقلال:

نقشه جدایی شفر را بیرون باشگاه کشیده‌اند!

مدیر عامل اسبق استقلال گفت: اتفاقاتی که الان می‌بینم، ناخودآگاه مرا یاد همان وقایعی می‌اندازد که در فصل ۸۷-۸۶ برای ناصر حجازی فقید رخ داد.

خبر ورزشی: استقلال شرایط مناسبی ندارد و از سکو‌ها هم شعار علیه شفر شنیده می‌شود، ولی امیررضا واعظی‌آشتیانی ضمن اینکه برکناری سرمربی را در این مقطع اصلاً درست نمی‌داند، تأکید دارد ماجرا‌های فوق در واقع سناریویی است که ۱۰ سال قبل هم رخ داد. مدیرعامل اسبق آبی‌پوشان دست به افشاگری‌های بسیار مهمی زد که چکیده آن از نظرتان می‌گذرد.

*استقلال با بحران روحی مواجه شده است. بحرانی که باید مدیریت شود و نقش آقای شفر و مدیران باشگاه در این مدیریت فوق‌العاده مهم است. از طرف دیگر حس می‌شود که بازیکنان از طرف طرفداران تحت فشار هستند. آن‌ها می‌خواهند خوب بازی کنند، ولی فشار روحی این اجازه را نمی‌دهد.

البته اگر مدیران در بازی‌های بعدی و ناکامی‌های احتمالی موضع انفعالی داشته باشند، این بحران نه تنها حل نمی‌شود بلکه تشدید خواهد شد. باید به جای زوم کردن روی مسابقاتی که تمام شده، به فکر دیدار‌های بعدی و ۳ امتیاز مربوط به آن‌ها بود تا از دست نرود.

*رفتن وینفرد شفر هیچ مشکلی را حل نمی‌کند. جدایی شفر نقشه‌هایی است که بیرون باشگاه استقلال می‌کشند. این افراد الان دارند دقیقاً همان کاری را می‌کنند که ۹ سال قبل در دوران سرمربیگری صمد مرفاوی انجام می‌دادند. در آن زمان از احساسات هواداران استقلال سوءاستفاده و از دقیقه ۱۰ مسابقه سکو‌ها را تحریک می‌کردند تا علیه تیم مرفاوی شعار بدهند. می‌خواهند شفر را به سرنوشت صمد مرفاوی دچار کنند.

*افرادی که برای عزل شفر نقشه می‌کشند، همان‌هایی هستند که قصد خراب کردن مرفاوی را داشتند. البته نقشه‌هایشان یک مقدار تغییر کرده است. آن موقع سرمربی تیم ایرانی بود، ولی حالا کار در اختیار یک خارجی است.

*من اصلاً نمی‌خواهم ضعف‌های شفر را نفی کنم. این مسئله باید توسط اهل فن بررسی شود، ولی مدیران باشگاه باید حامی او بمانند و اشتباه مدیریت وقت در دوران منصوریان را تکرار نکنند. در آن مقطع بزرگترین اشتباه مدیران استقلال، موافقت با کناره‌گیری منصوریان بود و هم اینکه خودشان جرأت آنکه با او بروند را نداشتند.

البته انصافاً در مقطع کنونی مصدومیت مهره‌های کلیدی استقلال هم برای کادر فنی حسابی دردسر درست کرده است.

*اتفاقاتی که الان می‌بینم، ناخودآگاه مرا یاد همان وقایعی می‌اندازد که در فصل ۸۷-۸۶ برای ناصر حجازی فقید رخ داد. داستان شفر و منصوریان کاملاً شبیه ماجرای ناصرخان است. در آن مقطع حجازی را حتی قبل از اینکه نیم‌فصل شود، کنار گذاشتند و ماحصل تصمیم آقایان، سیزدهم شدن استقلال در پایان فصل بود حال آنکه اگر خود آن مرحوم بر مسند کار باقی می‌ماند، استقلال حداکثر پنجم یا ششم می‌شد.

الان هم سناریو همان بود و کارگردان نیز یک نفر است. البته هنرپیشه‌ها تغییر می‌کنند، ولی بعضی‌ها همچنان نقش اول هستند... جان کلام اینکه در فصل ۸۷-۸۶ استقلال سیزدهم شد و تا اینجای کار فقط همان یک فصل بوده که استقلال این رتبه نازل را به دست آورده، ولی حالا یک عده می‌خواهند استقلال با شفر در پایان فصل دوباره سیزدهم شود تا این مسئله ثبت شود که در تاریخ استقلال با دو مدیر مختلف سیزدهم شد.

نه اینکه فقط یک بار و با یک مدیر در آن رتبه قرار گرفته است! به مدیران باشگاه تأکید می‌کنم مراقب باشند تحت تأثیر سناریویی که از بیرون استقلال طراحی شده قرار نگیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خوب همینجور وایسم تا لیگ رو هم از دست بدیم.تیم شوک میخواد

    • بدون نام

      منظورت حاج فتله ؟ولی به نظر من پولی که دست شما مدیران دور جدید استقلال هست اگه به فتل میدادن یا الان فتل مدیر بود الان استقلال تو اسیا اقایی میکرد دوست من البته نظر منه شاید هم اشتباه کنم

    • بابک

      صمدمرفاوی بدترین مربی تاریخ استقلال بوده.خیلی خوبم شد که اخراجش کردن. خداییش شفر بد نتیجه نگرفته انتظار معجزه هم ازش نمیشه داشت.بازیکناش یکدست نیستن. تیم ابتدای فصل خوب بسته نشد و اینکه بزرگای استقلال که الان در استقلال نیستن و توی تیمای دیگن دنبال اینن که به استقلال ضربه بزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال با مرفاوی صدرنشین لیگ بود ولی یه عده ای با بهانه اینکه تیم قشنگ بازی نمیکنه بتماشاچی ها رو تحریک کردن به صمد که پسر استقلال بود و این همه افتخار با استقلال و تیم ملی کسب کرده توهین کردن و اشکش رو روی نیمکت در اوردن همون آدم هایی که به فکر منفعت خودشون هستن

    • هر چی.برانکو بگه..

      شوفر.رفتنیست خودش.بیشترمایل به رفتن هست
      چون.میدونه با این تیم به هیچ جامی که هیچ سهمیه هم نمیرسه.
      فتحی هم ففط.بلده شعار بده

    • ب ن

      علیمنصور رو بیارین ما که دستمون ب هیچ جام وسهمیه ای نمیرسه لااقل با علیمنصور میتونیم مضحکه پرسپولیسیها بشیم .امثال شما هسثین که نذاشتین فاتح تریم بیاد حالا هم دارین از ‌مرفاوی دفاع میکنی .واقعا متاسفم برا هوادارای تیم ..شفر زمانی هم که اومد تیم همون تیم علیمنصور بود فقط تیم با شوکی ک بهش وارد شد چند هفته پایانی رو خوب تموم کرد اونم درست زمانی بود ک تراکتور.ذوب.پدیده.سپاهان در حد واندازه های خودشان نبودت و دچار مشکل بودن و پرسپولیس هم از این شرایط لیگ بهترین استفاده رو کرد و قهرمان شد..نه حاجی تا شما ها اختلافات رو کنار نذارید و تازمانیکه فقط ب منافع خودتان فکر میکنیدوضع همینه که هست ...

    • ج

      شفرمربی خوبی وبادانشی است.متاسفانه مشکلی که برای تیم بوجودآمدباعث این نتیجه گیری ضعیف استقلال شده
      البته همه تیمهابازیکن ازدست دادن پرسپولیس هم پنج شش بازیکن اصلی وکلیدیشوازدست داده
      امااستقلال یکی اینکه اول فصل بدنسازی رادیرشروع کرده
      بازیکنان مصدوم زیاد داره این باعث نتیجه نگرفتن تیم شده اگه یه کم صبروتیم راحمایت کنیم انشالله تیم به جایگاه اصلی خودش برمیگرده

    • بدون نام

      آقای آشتیانی توهم لنگی مثل بیشتر کسانی که طی این سالها واسه تخریب تاج ستون پنجم شدن

    • بدون نام

      آقای آشتیانی تو دیگه حرف نزن . 2 سال مدیر بودی به انداره 20 سال در باره استقلال حرف زدی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج