۷۹۳۰۹۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

ژانویه با پنج انتقال غافلگیرکننده در راه است

در فاصله کمتر از ۲ مانده تا پنجره نقل و انتقالات زمستانی (ژانویه)، شایعات از نقل و انتقال های پنج گانه ای حکایت دارد که بیش از سایرین محتمل و البته غافلگیرکننده به نظر می رسد.

ایرنا: تارنمای فاکس اسپورتس آسیا روز یکشنبه در گزارشی نوشت: در فاصله ۲ ماه مانده تا باز شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی، باشگاه های اروپایی در حال سبک سنگین کردن گزینه های مورد نظر خود هستند.

در این بین، تعدادی از شایعات منطقی و قابل تامل به نظر می رسد اما برخی دیگر کاملا غیر معقول و دور از تصور است؛ با این حال، «غیرممکنی وجود ندارد» و در گزارش زیر به پنج مورد از غافلگیرکننده ترین نقل و انتقالات محتمل اشاره شده است.

ژانویه با پنج انتقال غافلگیرکننده در راه است

** آندر هررا (منچستریونایتد به اورتون)

هررا در سال 2014 از اتلتیک بیلبائو به جمع شیاطین سرخ پیوست و از آن زمان تاکنون اگرچه کار خارق العاده ای در این تیم انجام نداده است اما این بازیکن همواره به دلیل پشتکار و تلاش مثال زدنیش، یکی از بازیکنان مورد علاقه در اولدترافورد بوده است.

با این وجود، با توجه به اینکه هررا به اندازه دلخواهش در ترکیب «خوزه مورینیو» مورد استفاده قرار نمی گیرد، او بیش از پیش به درهای خروج از اولدترافورد نزدیک شده است و در حال حاضر محتمل ترین گزینه اورتون است و با توجه به آمادگی وی برای بازی کردن در یک تیم سطح بالا، این انتقال اندکی غیرمنتظره می نماید.

** عثمان دمبله (بارسلونا به لیورپول)

وقوع چنین انتقالی به ویژه با توجه به عملکرد دمبله در ال کلاسیکوی اخیر، تا حد بالایی غیر محتمل به نظر می رسد اما نظر عمومی در رسانه های اسپانیایی از تمایل بارسلونا به فروش این بازیکن حکایت دارد.

در این بین، باشگاهی که به طور مرتب با دمبله ارتباط داده شده، لیورپول است؛ علاوه بر این، ابراز تمایل «یورگن کلوپ» سرمربی لیورپول برای جذب وی در صورت قرار گرفتن در فهرست فروش، احتمال وقوع این انتقال را قوت بخشیده است.

** محمد صلاح (لیورپول به بارسلونا)

با توجه به تقلای بارسلونا برای جذب «فیلیپه کوتینیو» بازیکن سابق لیورپول در پنجره انتقالات زمستان گذشته، محمد صلاح می تواند با پیوستن به آبی اناری ها به آخرین بازیکنی تبدیل شود که بندر لیورپول را به مقصد بارسلون ترک می کند.

این در حالی است که شرایط این انتقال زمانی مساعد تر خواهد شد که کاتالان ها دمبله را برای معاوضه پیشنهاد داده و موضع سفت و سخت قرمزها را در مورد فروش فوق ستاره مصری خود، منعطف کنند.

** مارکو آسنسیو (رئال مادرید به چلسی)

در حالی که «ادن هازارد» در ماه های اخیر به شدت با کهکشانی ها ارتباط داده شده است؛ در سوی مقابل آسنسیو گزینه مد نظر «مائوریتسیو ساری» برای انتقال به استمفورد بریج است.

بازیکن ملی پوش رئال اگرچه کیفیت فوق العاده ای دارد اما در فصل جاری به هیچ وجه، انتظارات را برآورده نکرده است؛ در واقع با توجه به غیبت و جدایی «کریستیانو رونالدو» از جمع کهکشانی ها، انتظار می رفت این فصل، فصل درخشش آسنسیو باشد اما تا اینجای کار او موفق به استفاده از فرصت فراهم شده، نبوده و در نتیجه سفیدپوشان برای فروش وی بی تمایل نیستند، به ویژه اگر هازارد چراغ سبز خود را در ماه ژانویه برای رئالی ها به حالت چشمک زن در آورد.

** ادن هازارد (چلسی به رئال مادرید)

تمایل هافبک خلاق چلسی برای پیوستن به جمع کهکشانی ها بر هیچکس پوشیده نیست؛ به عبارت دیگر او بارها در مصاحبه های خود به علاقه اش به رئال اشاره کرده است اما برخلاف «تیبو کورتوآ» هموطن خود، قصد ندارد آبی های لندن را برای صدور رضایتنامه تحت فشار قرار داده و نزد هواداران این تیم به چهره ای مغضوب تبدیل شود.

با این وجود، در صورتی که رئالی ها برای انتقال آسنسیو به لندن اعلام آمادگی کنند، آن گاه در سوی مقابل، آبی ها برای صدور رضایتنامه هازارد متقاعد می شوند؛ انتقالی که بی شک به یکی از گرانقیمت ترین انتقالات جهان فوتبال تبدیل خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی ماهدی

      عالیههههه

    • بدون نام

      فقط از رئال بازیکنی دیگه نباید بره فقط باید اضافه بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج