۷۹۳۵۴۲
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

شکست بزرگی که قبل از ماشین سازی رقم خورد

تساوی امروز استقلال برابر ماشین سازی یک بار دیگر استقلال را از هدف اصلی خود عقب تر راند اما به نظر پایه این نتیجه ضعیف چند روز قبل از بازی امروز کلید خورد.

ورزش سه: نتایج ضعیف این فصل استقلال در شرایطی یکی پس از دیگری از راه می رسد که پرسپولیس به عنوان رقیب دیرینه این تیم در این فصل دست به تاریخ سازی زده و تا آستانه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هم پیش رفته است.

همین مساله باعث شده مدیران، کادرفنی و بازیکنان استقلال بیش از پیش تحت فشار رسانه ها قرار بگیرند و دست به اقدام هایی بزنند که شاید اوضاع این تیم را بدتر کند.

یک روز بعد از شکست استقلال برابر سایپا و حذف از جام حذفی جلسه فوق العاده هیئت مدیره تشکیل شد و خروجی آن کسر ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی به عنوان جریمه نتایج ضعیف بود.

بازیکنان بدون این که واکنشی نسبت به این موضوع نشان بدهند فردا سر تمرین رفتند اما امیرحسین فتحی به محل تمرین آمد و انتقاد تندی نسبت به عملکرد آنها داشت.

نتیجه صحبت های تند فتحی اخراج موقت اسماعیلی و روزبه چشمی از تیم شد و آنها از لیست استقلال برای سفر به تبریز باز ماندند و نتوانستند در بازی برابر ماشین سازی برای آبی ها بازی کنند.

استقلال شرایط خوبی در بازی امروز نداشت اما شاید حضور اسماعیلی و چشمی در این بازی حتی به عنوان بازیکنان تعویضی می توانست شرایط را برای آبی ها تغییر بدهد.

امروز علی کریمی در دقایق ابتدایی بازی با ماشین سازی مصدوم شد و شاید اگر روزبه چشمی حداقل روی نیمکت حضور داشت استقلال در پست هافبک دفاعی شرایط بهتری را تجربه می کرد و مرکز زمین را به حریف واگذار نمی کرد.

اما امروز خط آتش استقلال هم فاقد خلاقیت لازم بود و بازیکنی مثل فرشید اسماعیلی می توانست به تیم کمک کند ولی او در تهران ماند تا شفر فرصت استفاده کردن از او را از دست بدهد.

استقلال این روزها خوب نتیجه نمی گیرد و شاید برای خروج این تیم از بحران نیاز باشد تمام ارکان باشگاه تصمیم های پخته تری را اتخاذ کنند، از بازیکنان گرفته تا کادرفنی و البته مدیران باشگاه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین کار رو کردند. باند بازی آفت فوتبال ایران شده هست. هرکس در باشگاهی بزرگ شد و محبوبیت بدست آورد تیم را به زمین زده است و هواداری که بزرگش کرده برایش معنایی نداره. دیگه برا هوادار بزرگتر از باشگاه وجود نداره. دم کادر فنی گرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج