۷۹۳۶۲۳
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

رضازاده: ماه پشت ابر نمی‌ماند

رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری گفت: مرادی باید با برگشت از عشق‌آباد جواب سهل‌انگاری اش را بدهد.

خبرورزشی: حسین رضازاده رئیس سابق فدراسیون وزنه برداری با تأسف، علی مرادی را مقصر جاماندن سه ملی‌پوش ایرانی از رقابت‌های جهانی ترکمنستان می‌داند. البته به نظر او بار اول نیست که مرادی گاف می‌دهد.

او می‌گوید: «دوباره علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری با اهمال‌کاری اش موجب عدم شرکت ملی‌پوشان ایران در رقابت‌های جهانی شد. این البته اولین‌بار نیست. او سال ۲۰۱۵ با سهل‌انگاری اش، رقابت‌های جهانی را از سهراب مرادی گرفت و بعد هم تقصیر را گردن من که تازه رئیس فدراسیون شده بودم، انداخت.»

به گفته او سه سال پیش درست همین قضیه تکرار شد: «آن سال هم رئیس فدراسیون وزنه برداری باید مثل امسال، سه ماه پیش از شروع رقابت‌های جهانی تایلند، اسم سهراب مرادی را به فدراسیون جهانی برای زیرنظر گرفتن او برای تست دوپینگ اعلام می‌کرد که نکرد و بعد مرا متهم کرد که اسم سهراب را جزو وزنه‌برداران بازنشسته گذاشته‌ام و همین مسئله باعث شد مرادی از رقابت‌های جهانی جا بماند. حالا هم دوباره همان اتفاق تکرار شد و این بار برای سه وزنه‌بردار دیگر. تکرار این قصه نشان می‌دهد که ماه پشت ابر نمی‌ماند.»

رضازاده معتقد است مرادی باید پاسخگو باشد: «اهمال رئیس فدراسیون برای اعلام به‌موقع اسم همایون تیموری، علیرضا سلیمانی و محمد زارعی به فدراسیون جهانی اجازه نداده آن‌ها رقابت‌های جهانی را تجربه کنند، پس مرادی باید با برگشت از عشق‌آباد جواب این سهل‌انگاری اش را بدهد.»

رضازاده حالا در این خصوص صحبت درباره حضورش در انتخابات ریاست فدراسیون را زود می‌داند: «صحبت در این‌باره هنوز زود است. حضور من در این انتخابات بستگی به عوامل مختلفی امثل حمایت رؤسای هیئت‌های وزنه برداری استان‌ها دارد. در ماه‌های اخبر تعدادی از آن‌ها که قبلاً حامی علی مرادی بودند، خواستند کاندیدا شوم، اما هنوز جوابی به آن‌ها نداده‌ام.»

او درباره حمایت‌های مسئولان فدراسیون بین‌المللی و کنفدراسیون آسیا می‌گوید: «با سابقه ورزشی‌ام و ارتباطاتی که با مسئولان نهاد‌های مختلف ورزشی دارم، توانسته‌ام حمایت‌های آن‌ها را هم به‌دست آورم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همتون سر و ته یک کرباسین قضیه ی بخور بخور و تونخور و...هیچکدام بفکر ایران و.ایرانی نیستین و نیز خیلی خوب شد که سه نفر جا ماند و در این گرونی ارز و دلار اقلا ولخرجی نشد و نیز اونایی که رفته اند تا به امروز و با گذشت چهار روز از مسابقات چه مدالی را کسب کرده اند

    • بدون نام

      تواگه مردبودی بودی بانقشه حسینی بیچاره نمیکردی فقط ازترس اینکه مبادارکوردت بزنه.ولی همه ملت فهمیدن واسه همین اصلا واسه مردم هیچ ارزسی نداری پهلوانی فقط زیبنده اتختی وپوریای ولی وامثال اونهاست نه تو.چاچلوس متقلب دست واسه مردم روشده بروخجالت بکش

    • بدون نام

      یا رابینسون

    • بدون نام

      یا رابینسون

    • بدون نام

      ایناادمهای دولتن همشون ازصداسیما گرفته تا ...

    • مشیری

      تو چکار به فدراسیون داری که نظر میدی.بگو زمین متری چند.چند تا کار دلالی وپیمانکاریت مونده.راجب اینا بگو.راستی بجز حسینی در وزنه برداری چند نفر دیگه رو تو شورای شهر و شهرداری با توطئه و چاپلوسی بیچاره کردی و از نون خوردن انداختی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج