۷۹۵۹۲۲
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

شماره ۱۰ در خط دفاعی استقلال؟

روح‌الله باقری روزی که از سیاه‌جامگان به دعوت علیرضا مرزبان به پدیده رفت، در دیدار مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به عنوان دفاع راست به میدان رفت و البته عملکرد خوبی هم داشت.

خبرورزشی: با بیرون رفتن روزبه چشمی از ترکیب استقلال و البته مصدوم شدن منتظری و سهرابیان، پیرمرد آلمانی باید فکر چاره‌ای برای خط دفاعی تیمش کند. چیزی که برای او چالش بزرگی محسوب می‌شود، اما نکته جالبی که شاید خیلی‌ها ندانند درباره آلترناتیو این بازیکنان در خط دفاعی است. «روح‌الله باقری» که با تصمیم شفر این روز‌ها به نیمکت آبی‌ها منگنه شده، روزی که از سیاه‌جامگان به دعوت «علیرضا مرزبان» به «پدیده» رفت، در دیدار مقابل «پرسپولیس» در ورزشگاه آزادی به عنوان دفاع راست به میدان رفت و البته عملکرد خیلی خوبی هم داشت.

مرزبان آن موقع در تیمش از این کار‌های عجیب می‌کرد، او چندین‌بار «رضا عنایتی» را به‌عنوان دفاع وسط به کار گرفته بود، اما حکایت باقری فرق دارد. او زمان حضورش در سیاه‌جامگان هم توسط مهاجری چندین بار در خط دفاعی به میدان رفت و حالا اگر شفر از این توانایی او باخبر باشد، احتمال این‌که او را در قلب خط دفاعی یا دفاع راست به کار بگیرد زیاد خواهد بود.

در این شرایط بی‌بازیکنی استقلال، این احتمالاً بهترین تصمیم شفر خواهد بود تا نیم‌فصل که بازیکنان تخصصی پست‌های مختلف را جذب کند از نیمکت‌نشینان خودش در این پست‌ها بهره ببرد، مخصوصاً که شواهد از اردوی استقلال این‌طور حکایت می‌کند که «روح‌الله باقری» مرد شماره ۱۰ استقلال احتمالاً نیم‌فصل از این تیم جدا خواهد شد و این آخرین حضور‌های او در ترکیب آبی‌ها خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ نوشته در این شرایط بی بازیکنی ..... تمام لیگ رو خریدن مگه کسی دیگه هم مونده نخریده باشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج