۷۹۶۸۲۶
۱۶ نظر
۵۰۰۳
۱۶ نظر
۵۰۰۳
پ

پیغام روحانی به آمریکا: نفت‌مان را می‌فروشیم

روحانی تاکید کرد: آمریکایی‌ها فهمیدند که ما نفت‌مان را می‌فروشیم و علامت بزرگ آنرا در داخل کشور وزارت نفت داد و به آمریکایی‌ها فهماند نفت‌مان را می‌فروشیم و آنها هر کاری هم بکنند، آنقدر راه و مسیر برای فروش نفت داریم که تحریم آنها بی‌اثر است. این کاری بسیار ارزشمند بود که انجام گرفت.

خبرگزاری مهر: حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به اینکه مخصوصاً مسأله جنسیت نباید برای شایسته ‌سالاری مانع شود، تصریح کرد: اگر خانمی شایستگی برای مدیریت و یا مسئولیت در یک بخشی دارد و شایستگی‌اش بیشتر از مردی است که در همان سنخ مورد نظر ما است، مرد بودن نباید مانع مدیریت زنان شایسته جامعه ما شود.

روحانی تاکید کرد: زنان ما، امروز بیدار، سیاسی، هوشیار هستند، در انتخابات و دانشگاه‌ها حضور دارند، صاحب دانش هستند و به خوبی می‌توانند در بخش‌های مختلف مدیریت کنند و باید از خانم‌ها استفاده شود و مسأله جنسیت نباید برای اجرای دقیق شایسته‌سالاری مانع شود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جوان‌ها برای ما خیلی مهم هستند، گفت: اجرای این قانون مجلس مقداری برای ما سخت بود، اما جزو قوانینی بود که وقتی به دست من رسید، همان لحظه آن را برای اجرا ابلاغ کردم. درست است مشکلاتی ایجاد می‌شود ولی در کل به خیر جامعه است.

روحانی افزود: به هر حال جوان‌ها باید بیایند و مدیریت‌ها را به عهده بگیرند. نسل جوان، مدیران آینده کشور هستند و لیاقت‌های بسیار خوبی دارند. در هیأت وزیران هم هر کجا از نیروی جوان‌تر استفاده کردیم، نه تنها پشیمان نشدیم، بلکه راضی و خشنود هستیم. به خوبی و پرتلاش کار می‌کنند. البته یک جاهایی هست که تجربه و سابقه در یک شرایطی مورد نیاز باشد، اما همین مدیران هم باید مدیران جوان را سر کار بیاورند یعنی معاونین و مشاورینی که معرفی می‌کنند از نسل جوان باشند و از آنها استفاده کنیم.

رئیس جمهور در ادامه اظهار داشت: یکی از مسائل بسیار مهم امروز، مقابله با تحریم ظالمانه آمریکاست. آمریکایی‌ها، می‌خواهند بر ایران فشار وارد کنند. مقصود آنها هم اقتصاد ایران و توسعه ایران نیست؛ مسأله، بالاتر از اینها است. آنها از استقلال و آزادی مردم ایران و از اینکه نسبت به ایران هیچگونه قدرت تصمیم‌گیری ندارند، خیلی عصبانی‌اند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز همه جهانیان فهمیدند که آمریکایی‌ها یکبار دیگر، داعیه غلطی داشته و تبلیغات غلطی را به راه انداختند و اهدافی را دنبال می‌کردند که هیچ‌وقت به آن نخواهند رسید، گفت: آنها فکر می‌کردند که نفت ایران را به طور کامل قطع می‌کنند، اما خودشان در روزهای آخر فهمیدند که این کار عملی و امکان‌پذیر نیست؛ هم به خاطر مسایل داخلی خودشان و هم بخاطر قیمت نفت امکان‌پذیر نیست.

رئیس جمهور افزود: بالاتر از همه آمریکایی‌ها فهمیدند که ما نفت‌مان را می‌فروشیم و علامت بزرگ آنرا در داخل کشور وزارت نفت داد و به آمریکایی‌ها فهماند نفت‌مان را می‌فروشیم و آنها هر کاری هم بکنند، آنقدر راه و مسیر برای فروش نفت داریم که تحریم آنها بی‌اثر است. این کاری بسیار ارزشمند بود که انجام گرفت.

روحانی با بیان اینکه این کار از لحاظ مدیریتی کار مشکلی است و خیلی‌ها مخصوصاً معاون اول رئیس جمهور با جلسات فراوانی که گذاشتند به وزارت نفت در این زمینه کمک کردند، اظهارداشت: علامت بسیار روشن و قاطعی به آمریکا دادیم که نفت‌مان را می‌فروشیم و روابط مالی‌مان با دنیا را حفظ می‌کنیم؛ ممکن است یک مقدار برای ما سخت باشد و پیچ داشته باشد اما وزارت نفت، بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، سازمان برنامه و بودجه و سایر وزرا و مسئولین، کاملاً قاطع در برابر آمریکا می‌ایستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا که شما دست از سر آخوندی بر نمیداری،انگاری قرار نیست ایشان بیکار باشه و صحبت از بکارگیریشون در وزارت نفت،اخه چقدر پارتی بازی و رانت بازی

    • بدون نام

      فعلا که شما دست از سر آخوندی بر نمیداری،انگاری قرار نیست ایشان بیکار باشه و صحبت از بکارگیریشون در وزارت نفت،اخه چقدر پارتی بازی و رانت بازی

    • بدون نام

      جوانی هم مونده مگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      عجب!!! خخخخخخ

    • بدون نام

      مگر شماها که از یه قرن عمر رده کرده اید میگذارید

    • بدون نام

      شعار..شعار..هروقت سران بالای 60 سال استعفا دادند انوقت شما درست میگید...

    • بدون نام

      به زبان گفتن اره...فقط شعار میدین...عمل در کار نیست

    • بدون نام

      ببخشید جناب ریس جمهور عزیز ما که بارها گفته بودیم بابا ول کنید این اسقاطی ها رو این مدیران فرسوده وبی سواد را که از پشت این میز بر میدارید و مانند گلدان میگذارید روی ببخشید پشت یک صندلی دیگر با بالا رفتن حقوق های نجومی و مزایا تازه متوجه شده اید مغزهای متفکر وکار بلد در همین جوانهای ناب ایرانیست انهایکه اقازاده نیستند مدرک نخریده اند واقعا با مشقت درس خوانده اند ولی مگر شما ول کن این مدیران بی کفایت هستید تا تفکرات شما ودیگر روسا این باشد وضع کشور پس رفت خواهد داشت همین جور صدسال از کشورهای دیگر عقب هستیم

    • بدون نام

      خجالت هم خوب چیزی هست دریغ از یه جو خجالت

    • بدون نام

      یادش بخیر سال گذشته هر خبری از روحانی می‌آمد طرفداراش میریختن اینجا و کلی قربون صدش میرفتن و کلی به ما بدو بیرا میگفتن و بعدش که دوباره رئیس جمهور شد ریختن اینجا و کلی مارو مسخره کردن ولی الان همونا دارن ضدش حرف میزنن و یا معلوم نیست اصلا کجان

      عزیزانم
      نوش جوووووووونتون
      بخورید باهم حالا بخورید ولی اسراف نکنید

      علی‌برکت‌الله

      پاسخ ها

      • وانک علا خلق عظیم

        خوب حالا ریس چی میگه انشاالله از خدا مونه که نفتمون بفروش میره حرف نزن روحانی ترامب میشنوه جلو کشتیها رامیگیره

    • بدون نام

      خفه شو بابا هیچ پیغام و پسغام نکن

    • بدون نام

      یکی ازشعارهای قبل انقلاب این بود که نفت کمتری تولید وصادر کنیم تابرای نسل آینده بماند.حال التماس میکنیم بهرطریقی شده نفت بیشر تولید کنیم وبفروشیم.تاجهان رااز قسط وعدل ابادکنیم ومظلومین جهان راازدست امریکای جهانخوار نجات دهیم.گورپدر نسل آینده.

    • بدون نام

      خریدار که هست و قرار هم نیست و نخواهد بود کسی نفت ایران رو نخره.ولی مطمنا پولی در کار نیست

    • بدون نام

      پولم میدن

    • بدون نام

      اول میگه از ژاپن هوا پیما میگیریم حالا میگه پول نفتمان از امریکا میگیریم دریغ از ۱ ریال دودره باز حقه باز اگر ی سفور شهرداری ی محلو تمیز نکه اونجا به گند کشیده میشه من نمیدانم اکه روحانی بره چطو میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج