۷۹۷۰۳۵
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

«ج.ا»: جریان انحرافی همسو با احمدی نژاد است

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روزها علاوه بر احمدی نژاد و جریان انحرافی یک جریان همسو با او نیز بشدت علیه قوه قضائیه سمپاشی می‌کند.

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: این روزها علاوه بر احمدی نژاد و جریان انحرافی یک جریان همسو با او نیز بشدت علیه قوه قضائیه سمپاشی می‌کند.

هر چند قوه قضائیه خالی از ایراد نیست، ولی آن دو جریان به خاطر این ایرادها نیست که به این قوه حمله می‌کنند، آنها دنبال مطامع خودشان هستند.

روشن‌ترین دلیل این است که آن آقای رئیس‌جمهور سابق و جریان انحرافی و همین جریان همسوی او که حالا با او همسرائی هم می‌کند، در دوران هشت ساله قدرت‌مداری‌‌شان حتی یکبار هم به قوه قضائیه کوچک‌ترین ایرادی وارد نکردند. این را همه می‌فهمند که این دو جریان که در آن هشت سال همسو بودند و حالا همسرا هم شدند، دنبال هدف دیگری هستند و چون بعضی مسئولین قوه قضائیه را مانع دست یابی به آن می‌دانند، به این قوه حمله می‌کنند. به همین دلیل این حملات به جائی نخواهد رسید.

قوه قضائیه را به دلیل اعدام سلطان سکه و یک مفسد اقتصادی دیگر باید تحسین کرد. این اقدام، هر چند قدری دیر صورت گرفت، ولی تاثیر زیادی در حل مشکلات خواهد داشت.

سلطان سکه، چون چند بار دستگیر و آزاد شده بود، تصور می‌کرد هرگز به چوبه‌دار آویزان نخواهد شد ولی اعدام او به این تصور پایان داد و به دیگرانی که فکر می‌کردند می‌توانند فساد کنند و مثل او از چنگال قانون برهند نیز فهماند که نمی‌توانند به فساد ادامه دهند.

تاثیر این اقدام را این روزها در بازار ارز و سکه هم شاهد هستیم و اقدام شایسته قوه قضائیه هنگامی تاثیر نهائی خود را خواهد گذاشت که برخورد قاطع با مفسدان و اخلالگران اقتصادی را ادامه دهد. مردم از قاطعیت قوه قضائیه در برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی که ضربه‌های بزرگی به معیشتشان وارد کرده‌اند، خرسند هستند و از مسئولین این قوه می‌خواهند تا ریشه کن ساختن افساد و اخلال اقتصادی در هر جا و هر دستگاه و توسط هر کس که باشد، به این برخورد قاطع ادامه دهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آهان اتفاقا تنها ریس جمهوری که به فکر مردم بود احمدینژاد بود این روحانی ودولت واین مجلس ....

    • کاکایی

      اولین گفته (راست وریست) دولت مصداق پیدا کرد..به آرزوی آن روز که تمام مفسدین اقتصادی رانتی دکلی کانتینری...و...و.. به سزای عملشان برسند...خاوری فراموش نشود.

    • بدون نام

      انحراف شماییدکه این خیانتهاوگندکاری مسولین دولت نمیگین

    • بدون نام

      زمانی احمدی نژادگل سرسبدبرایتان بودچه اتویی هست که همه ازش می ترسید. من فکرمیکنم چیزی دستش هست که اگرروکندبیشترتان رسوامیشید. اگریه روزاحمیذگم شود فکرمیکنیم که بلبلبلبلاشده

    • بدون نام

      در فیلم دایی جان ناپلئون هر اتفاقی می‌افتاد میگفتن کار انگلیس ها است حالا هر چیزی میشه میگن کار احمدی نژاد است بابا دست بردارید

    • بدون نام

      نوشتشو نمیخونم چون ارزشش از تیتر معلوم است اتفاقا هرجریانی که مخالف با عصل تفکرات مشایی واحمدی نژاد باشد مخصوصا در شرایط کنونی انحراف است حالا نویسندگان اینها چه چیزی رو دنبال میکنن قابل تامل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج