جاباما
۷۹۷۱۲۹
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

رونمایی از آخرین اثر به جا مانده از ملک مطیعی

کتاب خاطرات زنده‌یاد ناصر ملک‌مطیعی اول آذرماه رونمایی می‌شود.

ایران آرت: کتاب خاطرات ناصر ملک مطیعی، ستاره فقید سینمای ایران از سوی نشر "کتاب‌سرا" منتشر شده و روز پنج شنبه (اول آذرماه) با حضور جمعی از اهالی هنر و ادب در ساختمان ناشرش، آماده رونمایی خواهد شد. این کتاب به قلم خودش به رشته تحریر درآمده و شامل مجموعه خاطرات او از سینمای قبل از انقلاب، زندگی شخصی و دردهایی است که در دلش ماند و با تنِ شریفش به زیر خاک رفت. این کتاب با بیش از ۳۰۰ صفحه به همراه مجموعه ای از عکس های منتشر نشده‌اش با قیمت ۵۰ هزار تومان به بازار عرضه می شود.

رونمایی از آخرین اثر به جا مانده از ملک مطیعی

فرانک ستاک، از مسئولان نشر "کتاب‌سرا" درباره انتشار کتاب خاطرات ناصرِ سینمای ایران که قرار بود ابتدا "... و ناصر ملک‌ مطیعی" نام داشته باشد، به "همدلی" گفت: "مرحوم ملک مطیعی از سال ها پیش دست به قلم شد تا خاطرات خود را در قالب یک کتاب منتشر کند. او تا روزی که حالش خوب بود به انتشارات ما سر می زد و پیگیر کار کتاب بود. ویراستاری و تنظیم این کتاب را امین فرج پور انجام داد و ویرایش ادبی هم توسط فرید مرادی انجام شد. عکس ها را نیز خانواده مرحوم ملک مطیعی در اختیار ما قرار دادند. قیمت کتاب را هم خیلی بالا در نظر نگرفتیم تا مردم بتوانند بخرند."

امین فرج پور، کارگردان سینما که سابقه دستیاری کارگردان در دو اثر مسعود کیمیایی را دارد، از روزنامه نگاران شناخته شده حوزه فرهنگ و هنر است. او درباره کتاب خاطرات ناصر ملک مطیعی به "همدلی" گفت: "کتاب را شخص ناصر ملک‌مطیعی نوشته و من تنها ویرایش ادبی و نگارشی را انجام داده ام. البته کتاب نیاز به تغییرات زیادی نداشت چرا که مرحوم ملک مطیعی، فردی فرهیخته بود و قلم خوبی داشت. این کتاب در طول 10 یا 20 سال نوشته شد و من سعی کردم سر و شکلی به نوشته های او بدهم."

او در ادامه در خصوص عدم درج نامش روی جلد کتاب گفت: "من با مسئولان انتشارات کتاب‌سرا آشنایی داشتم و از من خواستند کار ویرایش کتاب را انجام دهم. درباره عدم درج نامم روی کتاب هم احتمالا فراموش کرده اند و مشکل خاصی وجود ندارد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من عاشق فیلمهای ایشان بودم . واز ارائه نمادی از مردانگی به وجد می آمدم روحش شاد.

    • بدون نام

      با خودش چه کردید . که با آثارش چه کنیم .

    • بدون نام

      درود به ناصرخان ملک مطیعی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج