۷۹۷۲۶۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

بدون رونالدو هم قهرمان چمپیونزلیگ خواهیم شد

بسیاری معتقدند که رئال امسال و پس از جدایی رونالدو بالاخره فرصت را در اختیار دیگر باشگاه ها قرار خواهد داد تا قهرمان چمپیونزلیگ شوند.

ورزش سه: رئال حاکم بلامنازع لیگ قهرمانان در ۵ سال اخیر است. کهکشانی ها ۴ بار در این مدت فاتح رقابت ها شده اند و با سیزده عنوان قهرمانی فاصله ای زیاد با دیگر مدعیان دارند. تنها میلان که مدت هاست در افت به سر می برد، با هفت عنوان قهرمانی، نزدیک ترین تعقیب کننده رئال است.

رئال فصل را بدون رونالدویی که راهی یوونتوس شده شروع کرد و پس از اینکه با نتایج ضعیف لوپتگی وارد بحران شد، حالا با سولاری به ساحل امن رسیده است.

در لیگ قهرمانان رئالی ها در گروه خود تیم اول هستند و در صورت برتری بر رم، صعود خود به عنوان تیم اول را قطعی خواهند کرد.

بدون رونالدو هم قهرمان چمپیونزلیگ خواهیم شد

بوتراگنیو، مدیر ارتباطات رئال در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی در میلان به خبرنگاران گفت: « هنوز به نیمه های فصل هم نرسیده ایم ولی بر این اعتقادیم که تیمی قدرتمند در اختیار داریم و خوشبین به فتح همه جام ها هستیم. »

جدایی رونالدو: « رونالدو البته که بازیکن بسیار بزرگی است و همیشه در تاریخ رئال، جایگاه درخشانی خواهد داشت ولی رئال بدون رونالدو هم رئال است و اطمینان داریم که در غیاب او نیز می توانیم برای چهارمین بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شویم. فعلا باید صبر کنیم تا مقطع پایانی و کلیدی فصل فرا برسد. باید دید تیم ها در آن مقطع چه شرایطی دارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه باباچطور تو اروپا لیگ قهرمانان همان جام باشگاهای اروپایی قدیمه وریال سیزده قهرمانی داره ولی تو آسیا لیگ قهرمانان با جام باشگاهای قدیم فرق میکنه؟ واقعا براتون متأسفم درسته نمیشه استقلال رو با هیچ کدوم از تیمهای حاضر تو لیگ قهرمانان مقایسه کرد ولی اصل قضیه همونه چرا تو ایران این قدر به موفقیت های دیگران حسادت میشه وهمه میخوان یه جوری ضعف خودشون رو با بی اهمیت جلوه دادن موفقیت دیگران جبران کنن خدایی تو ایران اصلا کارشناسی هست که وجدانی وبی طرف بخواد حرف حق بزنه؟ من که ندیدم دلیل عقب موندن ما ایرانی ها هم همین حسادت به همدیگه است

      پاسخ ها

      • $$

        کیسه کش چه ربطی داره رئال اون موقع قوی بوده الانشم هست اگه کیسه راست میگه الان خودشو نشون بده نه اینکه بانائب قهرمانی تیم کشورش شاد شه

    • بدون نام

      داداش دلیل بی اهمیت جلوه دادن قهرمانی استقلال در آسیا اینه که استقلال درمسابقات چهارجانبه در امجدیه قهرمان شد ولی رئال قضیه اش فرق میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج