۷۹۷۶۲۶
۱۹ نظر
۵۰۰۲
۱۹ نظر
۵۰۰۲
پ

نگاهی به رفتار‌های عجیب کی‌روش و دستیارانش

کی‌روش و تیم همراهش می‌خواهند در صدر اخبار باشند، می‌خواهند در فوتبال ما توجهات تنها به آنها باشد.

فرهیختگان: کی‌روش و تیم همراهش می‌خواهند در صدر اخبار باشند، می‌خواهند در فوتبال ما توجهات تنها به آنها باشد. آنها عصبی‌اند، هنر سازش ندارند، حتی هنر پنهان کردن مقاصدشان را. خیلی آشکار خود را تنها عناصر با اهمیت فوتبال ایران می‌دانند. از این زاویه می‌شود به تحلیل رفتارهای اخیر آنها نشست. در هفته اخیر آنها پس از مدت‌ها از حاشیه به در آمدند و دوباره درمتن اخبار قرار گرفتند، اما اخباری نه‌چندان خوشایند.

غایب فینال

می‌توان گفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم‌ترین بازی برگزارشده در فوتبال ایران در سال‌های اخیر بود. مهم‌ترین مسئولان فوتبال جهان و آسیا در آزادی بودند اما خبری از کی‌روش نبود. کسی تردید ندارد که اگر غیر از برانکو کسی دیگر روی نیمکت پرسپولیس بود کی‌روش این فرصت را از دست نمی‌داد.

او عاشق دیدار با اصحاب قدرت است، افسوس که کینه‌اش از برانکو آنقدر عمیق بود که عطای این دیدارها را به لقایش ببخشد. کی‌روش نیامد، اما غرابت کار تا بدان‌جا بود که عادل فردوسی‌پور هم کمی هم ژست انتقادی بگیرد و از کی‌روش انتقاد کند.

مشت‌های گره‌خورده

حاشیه‌های فینال به همین جا ختم نشد. گویا شاهدان می‌گفتند که دستیار کی‌روش پس از باخت پرسپولیس، همچون یک هوادار ژاپنی خوشحالی کرده است. شاهدان آنقدری معتبر بودند که نشود داستان را یک بازی رسانه‌ای دانست.

مساله این است: شما می‌توانید به‌عنوان یک هوادار طرفدار هر تیمی باشید اما وقتی به‌عنوان یک مربی در کشوری کار می‌کنید منطقا و حتی شاید اخلاقا ابراز خوشحالی از باخت تیمی از این کشور صحیح نیست، آن هم در مقابل ۸۰هزار تماشاگر. اینجاست که می‌گوییم این جماعت حتی حفظ ظاهر هم نمی‌کنند.

این گروه خشن

پس از بازی دوستانه ایران و ترینیداد و توباگو و در تونل ورزشگاه آزادی اوسیانو کروز، دستیار اول کارلوس کی‌روش تاب سوال خبرنگار را نمی‌آورد و به او حمله می‌کند، نه حتی حمله کلامی یا نوعی پرخاش معمولی؛ حمله فیزیکی. تصاویر هم همه‌چیز را ضبط کرده‌اند.

جالب آنجاست که اتفاقات متعاقب نشان می‌دهد داستان فقط یک عصبانیت گذرا نبوده است. ظاهرا حتی چند دقیقه بعد هم آقای کروز می‌خواستند از اتوبوس پیاده شده و کار ناتمام را تمام کنند. حالا خیلی‌ها که در این سال‌ها، شاید نیندیشیده و بدون چون و چرا از کی‌روش حمایت می‌کردند در عجبند از این حجم از پرخاش، بی‌ملاحظگی و البته بی‌ادبی.

تیم ملی را چه می‌شود؟

گویا تصور دهشتناک رفتن از تیم ملی کی‌روش و تیمش را بدجور عصبانی کرده است، قرارداد خوب، بدون نظارت، مرخصی‌های بسیار. آن هم در شرایطی که مربیان طراز اولی در دنیا تیم ندارند. این وسط می‌ماند سرنوشت تیم ملی که هیچ‌گاه آرامشی ندید.

همیشه در آستانه مسابقات خود کی‌روش داستان و حاشیه جدیدی می‌سازد. برای چندمین‌بار امیدواریم که کی‌روش حداقل این بار تیم ملی را بر هر چیزی ارجحیت دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم و دل فدراسیون فوتبال روشن، به درک هویت و ملیت ایرانی

    • Ali

      اقا این خبرنگار بیشرف و اونی که که این خبرو زده هردو از خبرنهار های پرسپولیس بودن و اصلا یارو نوچه ی برانکو هستش عکسشو همه دیدن با برانکو نهار میخوره . جوری میگه کیروش واس فینال نیومده وقتی تیم ملی میخواست عازم بشه جام جهانی غیر از شفر کسی واسه بدرقه نرفته بود .
      این یارو خبرنگارم از کروز درباره برانکو سوال کرده بود ک من کوچکترین ربطی بین برانکو و تیم ملی نمیبینم حالا هم جوری خبر زده و حق ب جانب صحبت کرده انگار فقط این حالیشه .
      خیلی سعی کردم ب فحش نکشمش . خبری تو چرا اینارو پخش میکنی؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        والله من موندم حیرون از منطق یه به ظاهر ادم اخه کیسه کش اگه یه ادم پاک وسالم تو لیگ برتر باشه اون برانکو هستش تو از روی کینه وفینال لیگ قهرمانان بدجور سوختی که اینگونه اظهار نظر میکنی اون خبرنگار فقط سوال پرسید تمام خبرنگاران کارشون همینه پرسیدن ودنبال خبر رفتن حالا این وسط انسانن وبه کسی یا چیزی علاقه دارن اما اینجا سوالی پرسیده شده اما چوابش فوش وکتک خوردن نیست اخه جوری که تو نظر نوشتی انگار اون خبرنگار کروز رو کتک زده وفوشش داده توروخدا طرفداری پرسپولیس واستقلال بجای خودش اصلا به کنار ولی این وسط کیروش ودارودسته اش کاپیتولاسیون دارن یعنی هر کاری دلشون میخواد میکنن وکسی کاری به کارشون نداره بامنطق باشید لامصب چیز سختی نیست

      • ع.م

        تو اینقدر حقیر و نادان هستی که حاضری به هموطن تو وکشور تو توهین بشه ولی تو به خاطر کینه از پرسپولیس، هر اظهار نظر پرخاشگرایانه ای داشته باشی. لعنت به آدمهای نفهم،لعنت به آدمهای لجباز.

    • بدون نام

      درخواست آمپول ضد هاری برای گروه پرتقالی تیم ملی برای خود کیروش دوبار تزریق شود.

    • محمدی

      شاید نگاهش برای شما عجیبه چون تا حالا ندیدی باید بدونی مربیان روز دنیا از این رفتارهای حرفه ای انجام میدن مثلا مورینیو
      یا مثلا برانکو ک اشتباه رفت تو اتوبوس کاشیما نشست
      دنیا و کی روش....درست شما و دوستانتان با کی روش بد هستید ولی مردم وطن دوست با کی روش هستن
      لطفا از اولیای کی روش پست بزارید یادتون باشه همیشه برای صعود از گروه خودمون مشکل داشتیم...

      پاسخ ها

      • شهرام

        از جانب مردم حرف نزن . کیروش محبوب دل کسایی هست که اصلا نمیدونن برای چی دوستش دارن . همینجوری و برای دور هم بودن ازش طرفداری میکنن . بجای جام هم قطعا یه عدد پفک خدمتتون خواهد داد ..

      • ایرانی.

        خخخ.یعنی اون چندنفری که هواداردلال موزامبیکین فقط وطن دوستن وبقیه اجنبی پرستن؟ دقیقاعکسش درموردتوواون چندنفره صادقه.

      • بدون نام

        اصلا مردم هوادار کیروش نیستن واز کیروشت بدشون میاد میتونی به نظر سنجی مازیار ناظمی سری بزنی ونظر مردم رو در مورد تیم میلی وکیروشت بفهمی حقیقتن هیچوقت بازی های ملی برام بی اهمیت نبوده اما الان هیچ علاقه ای به تیم ملی ومربی نامحترمش ندارم چون حق در تیم کیروش ناحق میشه

      • بدون نام

        مردم وطن دوست ؟ کیسه کاش وطن دوستن که میرن زیرآب پرسپولیسو میزنن؟

    • بدون نام

      این کیسه کشای احمق بخاطر دشمنی باسرورشون ،،،شدند طرفدارکیروش ،،،اخه کیروش داره ازریش تمام ایرانیها میخنده،،،هیچکی روغیرازخودش قبول نداره,,بدبختهای کیسه کش ازوقتی کیروش اومده توایران کیسه هم روز ب روز نابودترشده،،،رحمتی رو نابود کرد،،ووریا رو خراب کرد،،منتظری رو ب فاک داد،،،اخه شما از فوتبال فقط خالی کردن عقده هاتون رو یاد گرفتید ،،،

    • بدون نام

      اقای کی روش از روی حسادت با برانکو فینال قهرمانان اسیا حاضر نشد.

    • بدون نام

      چرند نگید مگه برانکو واسه تیم ملی اومد ک اینم بره؟؟؟بعدش خارج از جایگاه خبرنگاران اومده سوال پرسیده منم بودم بابای اون خبرنگارو در میوردم.انقد بی انصافید شماها.اصلا کیروش هرچی‌میگیره نوش جونش مهم اینه کارشم انجام میده کم افتخاری بود جزوه تیمای اولی بودیم ک رفتیم جام جهانی بهترین خط دفاع رو داریم؟؟؟؟؟

    • مرتضی

      بهرحال رئيس فدراسیون فوتبال!!!! و هر کاری هم دلش بخواد انجام میده!!!!

    • a

      بابا اینقدکیروش. کیروش نکنید وزیادبزرگش نکنین ایشون یه دلال پول پرست وبیشعوری بیش نیست هم خودش وهم ستیاران خارجیش یه ذره شعوروادب ندارن

    • بدون نام

      شماهم‌که‌همش‌نگاه‌سیاهتون‌به‌رفتارهای‌عجیبه‌چرایه‌بارازشمایه‌مطلب‌دردفاع‌ازخوبیهای‌سرورتون‌ندیدیم.غرض‌تااین‌حدآشکار!!!

    • ناشناس

      وجود کی روش برا فوتبال ما جز ضرر هیچی نداشته و جالبه در این چند سال هیچی هم نشدیم جز یک تیمی که بازی خراب کن هست فقط دفاع و ترس هر چی هم برده تیم های در پیت و فقط هم یک گل اینم از قبل بدونید این جام ملت ها هم هیچی نمیشه همه سرکاریم هیچوقت بازی با سوریه با عراق و از این دست بازی ها تو کارنامه تیم ملی زیاد داریم از یاد نبریم حاشیه هم که اصلا روزی نیست در تیم نباشه کینه توزی و از بالا به پایین نگاه کردن هم که جای خود با رحمتی از یک سو با برانکو از سوی دیگه و ده ها نفر از این دست امید که بعد از جام ملت ها دیگه اثری ازش نباشه

    • مرتمی

      پرسپولیس در حقیقت سرور استقلال ورهبر تیمهای لیگ برتی هست .برانکو تاوقتی شما در پرسپولیس هستید استقلال باید داغ قهرمانی بمیره .برانکو دوستت داریم .

    • محمد

      من خودم طرفدار پرسپولیس هستم و همچنین تیم ملی.
      اما از این رفتارهای بشدت احساسی و بی خردانه و بیشعورانه برخی افراد که خود را پرسپولیسی جا میزنند اما در عمل آبروی پرسپولیس را می برند بشدت متنفرم.
      درود بر پرسپولیس..
      درود بر علی پروین..بزرگمرد پرسپولیسی.
      درود بر کیروش بزرگ و افتخار آفرین.
      و درود بر رقیبمان تیم استقلال پرافتخار.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج