۷۹۷۶۴۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
۲۶ نظر
۵۰۰۵
پ

روزنامه اصولگرا: حرف‌های ظریف،کف روی آب است!

روزنامه اصولگرای وطن امروز در یادداشتی کنایه آمیر به وزیر امورخارجه، مواضع اخیر وی درباره پولشویی در ایران را به باد انتقاد گرفت.

روزنامه اصولگرای وطن امروز در یادداشتی کنایه آمیر به وزیر امورخارجه، مواضع اخیر وی درباره پولشویی در ایران را به باد انتقاد گرفت.

این روزنامه در ادامه می نویسد: حسین قدیانی: تازگی‌ها آن حساسیت قبل را به بعضی سخنان شاذ ظریف و امثالهم ندارم! واقعیت آن است که با وجود این کارنامه مشعشع در سیاست خارجه و اقتصاد داخله، هم باید دولت را درک کرد و هم باید دولتمردان را! بندگان ان‌شاءالله خدا همه تخم‌مرغ‌ها را در سبد برجام گذاشتند، بلکه هم چرخ فلان بچرخد و هم چرخ بهمان و حالا از برجام، فی‌الواقع جز نعشی باقی نمانده و نه چرخ هسته‌ای آنچنان می‌چرخد که باید، نه چرخ کارخانه‌ها! سلمنا! باید درک کرد جنابان و عالیجنابان و کی و کی را!

و خیلی هم جدی نگرفت، بعضی مواضع‌شان را! ولو آنکه ندانسته و نخواسته، همصدایی با اسرائیل باشد! به هر حال دارند همان اتهام را به نظام می‌بندند که بن‌سلمان و ترامپ و نتانیاهو مشغول آنند! اینها خیلی مهم نیست! کف روی آب است! و کاملا هم قابل درک! یادش به خیر ایام مدرسه! گاهی که درس را خوب خوانده بودیم، سخن با همان نمره ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ می‌گفتیم و مدام برگه‌ کارنامه را به رخ می‌کشیدیم لیکن وقتی که معدل جمیع نمرات‌مان مؤید «تقریبا هیچ» بود، حتی پشت در آهنی مستراح مدرسه هم، مدیر و ناظم و معلم را بی‌نصیب نمی‌گذاشتیم!

من که خودم باری شیطنت را به اوج رساندم و جناب جان‌شکن را «صدام ثانی» خواندم یعنی نوشتم! عکسی هم کشیدم حتی! صدالبته ناظم بنده‌خدا، نه‌تنها حتی «صدام صدم» هم نبود، بلکه اتفاقا مرد شریفی بود! قصه این بود که من، وضعم خوب نبود! و نمراتم هیچ چنگی به دل نمی‌زد! و با این حساب، به که بد و بیراه می‌گفتم، بهتر از اولیای مدرسه؟! و کجا سخنم را تحویل می‌گرفت، الا در دستشویی؟! حالا هم ما درک می‌کنیم حضرات را!

از این حرف‌ها نزنند، چه بگویند! اما خب! یادشان باشد که ارزش سخنان‌شان بیشتر از همان چیزنوشت‌های ما در عصر ماضی و عهد بازی‌گوشی نیست! ما البته بچه بودیم و بر ما خیلی هم حرجی نبود اما وای به حال ۶۰ ساله‌ها و ۷۰ ساله‌هایی که هنوز هم بچه‌اند! صدالبته «بچه» به‌معنای منفی آن! و الا زمان جنگ، به رزمنده‌ها هم «بچه‌رزمنده‌ها» می‌گفتند، از بس که پاک بودند و زلال! پاک و زلال مثل شهید گران‌منزلت «حسن طهرانی‌مقدم» که انصافا نمره کارش ۲۰ بود! چرا حسن طهرانی‌مقدم، هیچ از این سخنان شاذ شماری از دولتی‌ها نمی‌گفت؟!

چون کاری را که به او واگذار کرده بودند، درست انجام داده بود! کار را که زمین بگذاری یا بد انجام دهی، بنا می‌کنی بهانه‌تراشی و بلکه هم سخن باب میل دشمن! اما وقتی به قول معروف؛ «چپت پر باشد» سخن با شهاب و سجیل و نقطه‌زن می‌رانی! آقایان روحانی و ظریف را لابد این آرزو بود که مدعی شوند؛ «دیدید به‌واسطه برجام توانستیم همه تحریم‌ها را بالمره لغو کنیم و به‌واسطه تدبیرمان توانستیم بر تورم و بیکاری و رکود و فساد، غلبه کنیم؟!» اما تو وقتی قادر نباشی سخن با کار و کارنامه خود بگویی، باید هم حرف‌هایت همین حرف‌ها باشد! لامشکل! درکت می‌کنیم! اما اجازه بده که اقلا در ایام سالگرد شهید حسن طهرانی‌مقدم، کمی از دوگانه‌ «مردان عمل و مدیران حرف» بنویسیم!

مدیران حرفی که شما باشید و مردان عملی که طهرانی‌مقدم، سمبل‌شان بود! روزهایی است که بسیاری با بهره از عدد و رقم، مشغول محاسبه دقیق برد جدیدترین موشک‌های به‌یادگارمانده از طهرانی‌مقدم و سایر همرزمانش هستند اما نیک اگر بنگری، خود حاج‌حسن و خود حاج‌قاسم و خود حاج‌حسین خرازی و خود حاج‌احمد و خود حاج‌همت، موشک‌های اصل‌کاری انقلاب اسلامی بودند و همچنان هم هستند!

اما آقای ظریف! شما مثلا وزیر امور خارجه مایی! زیبنده نیست این همه عقب باشی از تحولات دنیا! ما البته درک‌تان می‌کنیم! هیچ اوضاع‌تان تعریفی ندارد! فقط یک نکته! خوب شد دولتمردی امثال شما را هم دید ملت! که به عینه بفهمد با حرف و اپوزیسیون‌نمایی آن هم از جایگاه صندلی مسؤول موظف به خدمت، هیچ کاری تولید نمی‌شود! کار آن بود که طهرانی‌مقدم کرد! شما اگر مسؤول موشکی ما بودید، گمانم مثل برجام، همه موشک‌های‌مان کاغذی می‌شد و نهایت بردش، تا تخته‌سیاه مدرسه!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کلا ما به حباب عادت داریم

      شما هم بهتره به کف و حباب عادت کنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود بر دکتر ظریف

    • بدون نام

      شماها چرا کلا منکر پولشویی و فرار مالیاتی که نوعی پولشویی است میشوید من روش و منش اصولگرایان را قبول ندارم ولی اصل و اصالت اصولگرایی را که جز ارکان انقلاب اسلامی است را معتقد هستم این افراد به ظاهر اصولگرا آرمان‌های انقلاب اسلامی را به بازی سیاسی و به نفع خود تغییر داده اند امروز کشور ما به تفکر اصیل انقلابی و اصول گرایان اصلاح طلب نیاز دارد

    • بدون نام

      حالم بهم خورد از این نوشتت، میخوای انتقاد کنی( البته بهتر بگم تخریب کنی) ؛ درست بنویس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه کمی فقط کمی سواد داشتی میفهمیدی در نوشته بالا چی گفته
        ما در کشور نیاز به اتحاد یکپارچگی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی ومنافقین داریم

    • farzad

      از نظر اصولگرایان همه منتقدان دروغ میگن مملکت هم گل و بلبله هیچکس هم اختلاسی و دزدی نمیکنه اگه هم خلافی بشه کار دشمنانه

    • بدون نام

      شما چه گلی به سر مردم زدین که همه رو کف روی آب میبینی ، اگه ریگی به کفشتون نباشه هیچ وقت مقابل حرفی که حقه نمی ایستین ، مبارزه با پول شویی کجاش بده ، اگه بهش عمل کرده بودین امثال مظلومین و غیره مث قارچ رشد نمیکردن و شیره مردم رو بمکن

    • بدون نام

      جچون راست گفته کف رو آبه ؟؟؟

      پاسخ ها

      • بردیا

        آقای ظریف قسمتی از هزاران پازل دزد یها و پولشوئیها رو بیان کردند

    • جرج سورس

      واقعا دمتان گرم

    • بدون نام

      آقای ظریف بهترین حرفی بود که تو عمرش زد عین واقعیت جامعه رو بیان کرد

    • بدون نام

      نمونه ظریف در ایران وجود ندارد...‌احمدی نژاد و تیمش رو هم دیدیم....نکنه شما هم دلواپس هستید....

    • بدون نام

      چرا فشار میاد آقایان اصول گرا

    • ج

      حالاشماخیلی خوشحالین که بابرجام چرخ فلان وچرخ بعمان نمی چرخد.نه برادرعزیز اتفاقا بابرجام هردو چرخشان میچرخید سنگ اندازی وکارشکنی شماها نذاشت برجام زودتربه نتیجه برسدتا گرفتار یه دیوانه مثل ترامپ شدیم حالا هم باکارشکنی وسنگ اندازی جلوی fetf را گرفتی نمیذاریدکشورآرمش داشته باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کمی سواد خوب چیزیه شما خواهد. دت این فرد و تا به حال خوندی حالا هیچکس نمیفهمد تو میفهمی

    • a

      حرفهای ظریف راست وحقیقت است

    • بدون نام

      بساطتون را جمع کنید. برای اولین بار تو این کشور یه نفر حرف راست گفته چرا جلز و بلز میکنید.

    • بدون نام

      عجب مقاله ای، احسنت عالی بود

    • بدون نام

      چرا فقط روزنامه ها و افرادخاص که همه دریک جناح قراردارند، از پول‌شویی ناراحت شدند، حتماً اینکاره هستند

    • بدون نام

      آقای نویسنده شما در حال و هوای همان پشت درب نویسی مستراح مانده اید و حضراتی که پولشویی می نمایند بد سلیقه گی نموده اند که عمله ایی هرزه نویس که بالاترین افکار خودرا در نوشتن روی درب ودیوار توالت میداند انتخاب کرده اند ،،

    • آ زاد

      بر عکس آب. زلال است که مانند آ ئینه حقیقت را نشان می دهد ،آ یئنه چون نقش تو بنمود راست ،خود شکن امروز ظریف شکستن خطاست؟!

    • ایرانی

      درودبردکترظریف

    • بدون نام

      درود بر دکتر ظریف عزیز!

    • بدون نام

      خیلی جالبه ظریف یک بار تو عمرش حرف راست زد وحقیقت رو‌گفت و الان روزنامه اصولگرا داره میگه کشور ما گل وبلبله و همه این حرفها هم دروغه لعنت برشما لعنتی ها

    • بدون نام

      تضعیف وزیر خارجه بنفع کیست .عاقل شو

    • بدون نام

      فقط کارمندا مجبورند و مالیات میدن به آمارهای اقتصادی و آمارهای رسمی مستند باید توجه کنیم و بر اساس این آمارها اظهار نظر کنیم.....حرف احساسی خوب نیست....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج