۷۹۷۸۷۳
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

تشکیل پرونده قضایی برای راننده خودروی نفتکش

رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: پرونده‌ای در خصوص راننده نفتکش که با خودروی حامل مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برخورد کرده بود ،تشکیل شده و بررسی‌هایی نیز در این خصوص در حال انجام است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: پرونده‌ای در خصوص راننده نفتکش که با خودروی حامل مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی برخورد کرده بود ،تشکیل شده و بررسی‌هایی نیز در این خصوص در حال انجام است.

دکتر احمد شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی در حاشیه مراسم ختم دکتر نوربخش مدیرعامل فقید سازمان تامین اجتماعی که در مسجد نور تهران برگزار شد، درباره اقدامات پزشکی قانونی پس از تصادف خودروی حامل محمدتقی نوربخش گفت: در این زمینه پرونده‌ای در پزشکی قانونی برای آقایان نوربخش و تاج‌الدین تشکیل شده و بررسی‌های لازم در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: همچنین پرونده‌ای نیز در خصوص راننده نفتکش که با خودروی حامل این افراد برخورد کرده بود تشکیل شده و بررسی‌هایی نیز در این خصوص در حال انجام است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی با بیان اینکه پزشکی قانونی استان گلستان رسیدگی به این موارد را در دست بررسی دارد، گفت: امیدواریم به زودی نتایج آن مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچی باشه اذیتش نکنید تصادف و ناخواسته پیش میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودرو این بندگان خدا پیچیده جلوی اون نفتکش حالا چون سرنشینان آن از مقامات بوده‌اند راننده بخت برگشته نفتکش رو میخواهید دراز کنید ؟

      • علی

        دقیقا همینطوره .

    • بدون نام

      خدا تمام رفتگان رو بیامرزه.فقط خواهشا اذیتش نکنید تصادف و ناخواسته پیش میاد.

    • علی

      مقصر صددرصد راننده سواری بعلت عدم رعایت حق تقدم میباشد .....حالا پلیس راه مخاد برای اینکه طرف متوفی از شخصیت ها است حق را نادیده بگیرد مطلب دیگری است....

    • بدون نام

      پلیس گفته مقصر سواریه
      که...

    • بدون نام

      ای کاش برای تمام تصادفات جاده ای ای چنین برخورد میشد .تا کمتر شاهد اینگونه تصادفات باشیم .مقصر راننده و یا کامیون و یا جاده هست ؟

    • بدون نام

      بدشانسی این بنده خدا بوده

      پاسخ ها

      • نوری

        درود خدابرراننده ماشین سنگین مطمعن باشی ایشان پایه یکم داره ومقصرنیست بلکه لندکروز وزیرمقصربوده ونباید کروکی رابه نفع وزیر تغیرداد باید حق رابه حقدار بدهید

      • نوری

        درود خدابرراننده ماشین سنگین مطمعن باشی ایشان پایه یکم داره ومقصرنیست بلکه لندکروز وزیرمقصربوده ونباید کروکی رابه نفع وزیر تغیرداد باید حق رابه حقدار بدهید

    • بدون نام

      ظلم در روز روشن اخه راننده تریلی را به چه علت مقصر کردند.

    • یوزر

      من بارها به شخصه دیدم که این ماشینای پلاک دولتی با چه استرس و عجله ایی رانندگی میکنن. حالا بالفرض که پرونده تشکیل دادید،آخرش!؟

    • بدون نام

      خدا به داد اون راننده برسه!!!!! این دو مرحوم چون از طایفه مابهتران بودن الان پدر اون راننده نفتکش رو در میارن!!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        دقیقا همینطوره.واسه راننده نگون بخت تریلی جمیعا الفاتحه...

    • ابراهیم

      اینکه سرعت راننده کامیون زیاد بوده نمیشه همینطوری قضاوت کرد ولی صددرصد مقصر راننده مرحوم نوربخش بود که عدم رعایت حق تقدم داشت .

    • هموطن

      بلاخره اتفاق افتاده عمدی هم نبوده، آیا موارد مشابه که طرف یه آدم عادیه و فوت میکنه برای راننده کامیون تشکیل پرونده میدن ، اگه میدن که اشکالی نداره ولی اگه نمیدن و این یه مورد خاص هست اشکال داره ( بلاخره خدا بیامرزه )

    • بدون نام

      راننده شخصیت ها باید بیشتر از سایرین به قانون راهنمایی و رانندگی احترام بگذارن ، ولی متاسفانه گاهی مغرورانه در داخل وخارج شهر ها رانندگی میکنند. ضمنا باید آموزش های بیشتری ببیند.

    • علی

      جالبه مقصر اصلی خودشون بودن که انحراف به چپ بدون رعایت حق تقدم طبق احضارنظرکارشناسان راهور.الان راننده دربه دررومقصر اعلام کردن .مگه بیمه نداره ماشین .اینه قانون بی قانون مملکت ما....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج