۷۹۸۳۱۵
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

دین‌محمدی: چند بازیکن استقلال در حدِ تیم نیستند

سیروس دین‌محمدی، بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد که چند بازیکن این تیم باید در نیم‌فصل دوم کنار گذاشته شوند.

خبرگزاری تسنیم: سیروس دین‌محمدی در مورد وضعیت استقلال و اینکه آیا آبی‌پوشان می‌توانند در ادامه مسابقات وارد کورس قهرمانی شوند یا خیر، گفت: با این شرایط معتقدم که استقلال آینده خوبی ندارد، مگر اینکه برای نیم‌فصل دوم تیم را تقویت کنند. شش هفت بازیکن استقلال در حد این تیم نیستند که خارجی‌ها هم جزو این نفرات محسوب می‌شوند. استقلال باید برای نیم‌فصل دوم چند بازیکن را کنار بگذارد و نفراتی باکیفیت جذب کند تا تیم از لحاظ فنی و نتیجه‌گیری پیشرفت کند.

وی در واکنش به اینکه برخی معتقدند استقلال با نبود مهاجم گلزن مواجه است، عنوان کرد: استقلال در فاز تهاجمی مشکل دارد. البته بازیکنانی مثل تبریزی و باقری می‌توانند در نوک خط حمله تأثیرگذار باشند، ولی این تیم در پست وینگر چپ و راست و خط هافبک نیاز به جذب بازیکن دارد. کمیته فنی باشگاه از افراد باتجربه‌ای تشکیل شده است و آنها می‌توانند به تیم استقلال در زمینه جذب بازیکن کمک کنند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم شانس اول قهرمانی در لیگ امسال محسوب می‌شود؟»، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در این زمینه از حالا زود است. پدیده واقعاً تیم خوبی است که زیبا بازی می‌کند و پرسپولیس هم قطعاً در نیم‌فصل دوم با خریدهایی که انجام داده است، شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. سپاهان و تراکتورسازی هم تیم‌های خوبی هستند و نمی‌توان فقط از یک تیم به عنوان مدعی قهرمانی نام برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا شما هم موقعی که بازی میکردی در حد تیم ملی نبودی

    • بدون نام

      بزرگترهای استقلال متوجه باشید با انتقاد و کنار گشیدنتون تیم در رده پنجم به پائین قرار میگیره ملتفت باشید بجز همان ۸ بازیکن که خارجی ها هم شامل هستند این کمیته فنی وکادر مربیگری وسرپرست و مدیر هم برکنار باید بشوند تا تیم از یه شاکله تمام استقلالی و دلسوز سود ببره ، من هنوز متاجبم مدیریت چگونه استخوانبندی تیم رو شکست و ۵تا داد و ۸ تا گرفت و به خیال خود سود کرده حالا متوجه شده بجز زیان رفتگان نمیتونند بیان و لطفا بیجهت به طرفدار وعده دروغین ندید ، دیگه اون نفرات مثل امید جباروف وتیام رو نمیتونیم ببینم و بهترین خارخی های تیم که همام باشه تو بازیها یه توپ در چهارچوب نزده از گرو انتظار مامه رو داشتن مثل رویا دیدن هست .

    • Esteghlal☆☆_Mohamad_Talebi

      تو هم شدی حسن روشن دوم برا ما چقد مصاحبه میکنی الان اینو گفتی از کجا کشف کردی بچه دوسالم اینارو بلده اگه پست و سمت میخای بگو والا تیم‌رو‌تخریب نکن

    • م.

      اقای دین محمدی هیچ کدام از بازیکنان در حد تیم نیستند پول مفت تو باشگاه می گیرن وبه ریش هوادارنش می خندن .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بدن به شانساکو ی شما

    • بابی

      قبلا که کارگر روز مزد میگرفتیم اقا جونم هنوز یکساعت کارگرا کار نکرده بودند میامد با صدای بلند میگفت دو تا از کارگرا زرنگ تر از مابقی کارگرا هستند عصری شد بهتون میگم بعد کارگرا بهم نگاه میکردند شروع میکردند که بیشتر وسریع تر کار کنند که جزء اون دو نفر باشند ما هم کار دوروز را تو یک روز از کار گرا انجام میدادیم حالا بازیکنان استقلال را هم میخواند باهوشون همین کار را بکنند که بیشتر کار کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج