۷۹۹۵۵۷
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نوسازی زمستانی در استقلال

شاید روزهای روشن برای استقلال در راه باشد. استقلالی‌ها چندین سال است رنگ روزهای درخشان را نمی‌بینند.

فرهیختگان: شاید روزهای روشن برای استقلال در راه باشد. استقلالی‌ها چندین سال است رنگ روزهای درخشان را نمی‌بینند. بعد از قهرمانی در فصل دوازدهم لیگ برتر این تیم دیگر در لیگ موفق نبود. بودند سال‌هایی که مقطعی این تیم خوب نتیجه می‌گرفت، اما ضعف در نتیجه‌گیری در ابتدا یا پایان فصل درنهایت آبی‌ها را از جام دور می‌کرد.

اگرچه استقلالی‌ها بعد از حدود پنج فصل موفق شدند با شفر جام حذفی را به تالار افتخارات خود اضافه کنند، اما این جام مرهم بسیار اندکی برای درد هواداران استقلال در همه این سال‌ها بود و دوباره آلام طرفداران استقلالی در فصل جدید با نتایج این تیم آغاز شد. نمی‌خواهیم به مسائل ابتدای فصل استقلال بپردازیم تا حسرت استقلالی‌ها بیشتر شود.

به هر دلیلی و با هر دیدگاه فنی یا غیرفنی استقلال با نفراتی که حالا در این تیم حضور دارند بسته شده و نتیجه نگرفته است. به دفعات به اشکالات نحوه بسته شدن استقلال اشاره کرده و در این خصوص نوشتیم و دیگر قصد نداریم بیشتر از این هواداران این تیم را آزرده‌خاطر کنیم که چرا و به چه دلیل استقلال به این روز افتاد.

هرچه که بود تمام شد و این تیم در لیگ، آسیا و حذفی موفق عمل نکرد اما زندگی همچنان در جریان است و مسئولان استقلال در تلاشند با خریدهای زمستانی روند این تیم را برای نیم‌فصل دوم و فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا بهبود بخشند.

آغاز نوسازی

برای نوسازی و امیدواری به این تیم در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر و همچنین فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در اولین اقدام استقلالی‌ها باید سه بازیکن را از لیست خارج کنند تا بتوانند داریوش شجاعیان، مرتضی آقاخان و محسن کریمی را به لیست بازگردانند.

دراین‌باره ابتدای امر باید تکلیف بویان از لحاظ مالی با استقلال مشخص شود. نام او از لیست خارج شده تا اتوماتیک یک بازیکن از سه بازیکن فوق به لیست اضافه شوند. اما نام دو نفر بعدی کیست؟ در این خصوص شنیده می‌شود با تایید شفر، جابر انصاری از استقلال رفتنی است و از بین الحاجی گرو یا میثم تیموری نیز یک بازیکن دیگر از این تیم جدا می‌شود که البته ناگفته پیداست شانس گرو برای رفتن بسیار بیشتر است.

سرور در یک‌قدمی بازگشت

یک خبر خوب هم برای استقلالی‌ها داریم؛ این باشگاه با بازیکنی به توافق رسیده که هواداران خاطرات خوبی از او دارند. گزینه‌های دیگری نیز وجود داشتند اما مسئولان به‌دنبال یک بازیکن امتحان پس داده بودند و چه کسی بهتر از سرور جباروف ازبکستانی. ظاهرا جباروف در آستانه بازگشت قرار دارد و حتی شنیده می‌شود استقلال با او برای عقد قرارداد جدید نیز به توافق رسیده است.

البته این هافبک طراح و پا به سن گذاشته از ایران پیشنهادهای دیگری هم داشت اما او هم تجدید دیدار با استقلالی‌ها را به حضور در سایر تیم‌ها ترجیح داده و قصد دارد خاطرات خوش گذشته را برای هواداران تکرار کند.

در این بین یک پیش‌شرط قرار داشت که آن‌هم تسویه‌حساب با جباروف بود و درصورت تامین مالی و پرداخت مطالبات قبلی به بازیکن اربکستانی، از حالا باید او را دوباره استقلالی دانست. جباروف در بازگشت دوباره به‌طور قطع جایگزین نیومایر خواهد شد. بدین‌ترتیب با بازگشت جباروف امیدواری برای ادامه فصل به استقلال بیشتر شده و به‌نوعی با بازگشت سرور جباروف، امید هم به این تیم بازخواهد گشت.

منتظر تیام نباشید

خبر ناامیدکننده هم برای هواداران استقلال اینکه حضور تیام در جمع آبی‌ها تقریبا منتفی است. مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن با عجمان حدود یک‌میلیون دلار است و خواه‌ناخواه بازگشت او به استقلال منتفی بوده و حداقل برای فصل جاری نباید منتظر تیام باشیم.

در این خصوص هم شنیده می‌شود استقلالی‌ها بیکار ننشسته‌اند و چندین مهاجم قدرتمند آفریقایی و برزیلی را زیر نظر گرفته‌اند تا درصورت فراهم شدن شرایط، یک خارجی دیگر به این تیم ملحق شود و البته باید دید کیفیتش مانند تیام خواهد بود یا گرو!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه سوال برام پیش اومده سرور جبارف چه خاطرات خوشی با استقلال و هوادارش داشته به غیر از یه قالپاق مگه که‌این هم به کمیته داوران میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی کثیف

    • بدون نام

      به نظرمن استقلال فقط هافبک طراح میخواد و تمام
      گرو رو نمیدونم ولی به نظرم تبریزی و روح الله باقری
      بازیکنانی خوب تو گلزنی هستند و اینکه نتونستند خودشون و نشون
      بدن فقط به خاطر نبود یک بازیسازه
      البته که استقلال یک دفاع وسط هم لازم داره

    • اریا ارین

      کیسه کشا کجا ضعیف شدن از اول تا اخر همین بودن مسعله اینجاست که تیمهای دیگه قوی شدن وگرنه ما که کیسه کشا رو چندین دهه هست که همینجوری تبل تو خالی میبینیم

      پاسخ ها

      • سیدمحمدنجاتی

        شما هم از 10 اسفند تا حالا پماد میزنی ولی مشخصه اصلا خوب نشدی شاید یادت رفته آنروز وریا چی باهاتون کرد

    • اریا ارین

      فراموش نکنین که بجز قلپاق یک سماور هم واسه بازیهای چهار جانبشون تو امجدیه دریافت کردن که از سمساریه میدان شوش خریداری شده بود خخخ

      پاسخ ها

      • سناتور

        اگه قشقایی و محمدان بنگلادش نگذاشتن به همین سماور و قلالپاق برسین من شرمندم ...که الان سوزشتو اینجا خالی می کنی لنگی کیسه کش حقیر

      • سناتور

        اگه قشقایی و محمدان بنگلادش نگذاشتن به همین سماور و قلالپاق برسین من شرمندم ...که الان سوزشتو اینجا خالی می کنی لنگی کیسه کش حقیر

    • اریا ارین

      این نویسنده مثل اینکه تو خواب خرگوشی هست تیم کیسه تنان با شاکیهای میلیاردیشون که به فیفا شکایت کردن مجددا دارن میرن به جایگاه اصلیشون که دسته سه هست اقا داره درباره اوج گیری کیسه کشا صحبت میکنه تو رو خدا اینقدر این بدبختا رو فیلم نکنین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط بگم خیلی بی تربیت وبیمنطقی وجواب ابلهان خاموشیست.....

      • سیدمحمدنجاتی

        مشخصه هنوز از 10 اسفند تا به امروز پماد میزنی ولی خوب نشدی
        خدا به شما بینایی هم عطا کند

    • بدون نام

      نویسنده عزیز فراموش کرده جباروف الان خودش تیم داره و به راحتی نمیتونه جدا بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج