۷۹۹۶۲۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سریال Devil May Cry ساخته می‌شود

طبق گزارش وب‌سایت IGN، سریال انیمیشنی «دویل می کرای» (Devil May Cry) در دست ساخت قرار دارد. این مجموعه توسط تهیه‌کننده سریال کسلوانیا یعنی «ادی شنکار» (Adi Shankar) ساخته می‌شود.

مجله دیجی کالا: طبق گزارش وب‌سایت IGN، سریال انیمیشنی «دویل می کرای» (Devil May Cry) در دست ساخت قرار دارد. این مجموعه توسط تهیه‌کننده سریال کسلوانیا یعنی «ادی شنکار» (Adi Shankar) ساخته می‌شود. طبق گفته شنکار، هر دوی این مجموعه‌ها در یک دنیای مشترک تلویزیونی با نام جریان دارند. هنوز هیچ چیزی درباره زمان پخش سریال Devil May Cry و افراد سازنده آن، یا حتی شبکه‌ای که قرار است آن را پخش کند، نمی‌دانیم.

سریال Devil May Cry ساخته می‌شود

شنکار در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که موفقیت سریال کسلوانیا به ساخت سریال‌های جدید کمک کرده است. فصل دوم سریال کسلوانیا چند وقت پیش بر روی شبکه نت‌فلیکس منتشر شد و توانست عملکرد بی‌نظیری از خود نشان دهد. در واقع استقبال هواداران از این مجموعه به حدی خوب بود که ساخت فصل سوم آن بلافاصله تایید شد. داستان این سریال توسط «وارن الیس» نوشته شده است؛ او پیش از این روی کمیک‌ها و رمان‌هایی مثل Transmetropolitan و The Authority کار کرده بود.

سری Devil May Cry از زمان انتشار اولین قسمت خود موفق شده بیش از ۱۶ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته باشد. شرکت کپ‌کام هم چند ماه پیش قسمت پنجم این مجموعه را معرفی کرد که قرار است در روز ۱۷ اسفند روی سه پلتفرم ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و کامپیوتر روانه بازار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج