جاباما
۷۹۹۶۳۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

غیب‌پرور: حکام سعودی حقارت برای خود خریده‌اند

رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز ایران اسلامی بر اوج اقتدار است چون ۴۰ سال است که پای انقلاب ایستاده است. مردم مسلمان منطقه این راه را خوب کشف کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان بسیج مستضعفان گفت: امروز ایران اسلامی بر اوج اقتدار است چون ۴۰ سال است که پای انقلاب ایستاده است. مردم مسلمان منطقه این راه را خوب کشف کرده‌اند.

غلامحسین غیب پرور در همایش بین‌المللی «حمایت از مردم مظلوم یمن» که به مناسبت هفته‌ "بسیج" برگزار شد، با تاکید بر این‌که «این همایش یک همایش مردمی و بین‌المللی است»، اظهار کرد: قلب همگان صرف نظر از قومیت و ملیت برای مردم مظلوم یمن می‌تپد. مردم یمن چهار سال است که تحت بدترین خیانت‌های عالم قرار گرفته‌اند. حکام سعودی عزت درو نمی‌کنند؛ بلکه حقارت و ذلت ابدی را برای خودشان خریده‌اند. هیچ کس در عالم رفتار آن‌ها را تایید نمی‌کند.

وی اضافه کرد: حتی سرمداران کاخ سفید آن‌ها را به عنوان "گاو شیرده" می‌شناسند، یعنی شان آن‌ها بیش از یک گاو شیرده نیست. تصور می‌کردند که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار یمن را تمام می‌کنند، اما درود خدا بر مردم مقاوم یمن که بر استقلال، داشته‌ها و هویت خود ایستادگی کردند و هزاران شهید دادند.

وی با اشاره به این‌که «ما ایرانیان مفهوم محاصره اقتصادی و جنگ نظامی را می‌دانیم» ، گفت‌: به خاطر همین احساس مقدس است که از مردم مظلوم یمن دفاع و با آن‌ها همدردی می‌کنیم. البته آن‌چه که آمریکا روا می‌کند، تنها مربوط به مردم مظلوم یمن نیست، امروز دل‌های مردم داغدار است از آن‌چه که در همه کشورهای اسلامی می‌گذرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفان دوران فعلی را دوران مظلومیت اسلام دانست و تاکید کرد که این دوران ، دوران بیداری اسلامی نیز هست. این بیداری و خیزش در پناه مقاومت معنا پیدا می‌کند.

وی خطاب به حکام سعودی، گفت‌: ما این موضوع را یاد گرفته‌ایم که هر جایی که مقاومت باشد، ظفر و پیروزی آن جا هست. ما می‌گویم مگر پیروزی بدون جهاد و مقاومت امکانپذیر است؟ مگر می‌شود استقلال و عزت را به یک ملت بدهند ، اما بدون ایستادگی و جهاد؟

وی زایشگاه هر پیروزی را کانون تهدیدها دانست و اظهار کرد: تا جنگ و مبارزه و تهدید نباشد استقلال به دل مردمان یک ملت نمی نشیند. امروز ایران اسلامی با عزت و بر اوج اقتدار است، چون ۴۰ سال است که پای انقلاب ایستاده‌ایم و لذا مردم مسلمان منطقه این راه را که راه عزت است، خوب کشف کرده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طبق گفته کارشناسان یرانی در خبر رسمی دیشب اونا ترامپ را با پولاشون خریدند و ترامپ تریبون آل سعود است که با وجود تمامی جنایتها و عملکرد غیر قابل دفاعسان هنوز نتونستن در هیچ محکمه یا دادگاهی بین المللی یا ارکان سازمان ملل یا شورا امنیت اونا رو محکوم کنند

    • بینام

      آنقدر مرد هستند که حقارت را فقط برای خودشان خواسته اند نه به قیمت آبروی ملت و کشورشان ولی در ایران ملت و کشور تحقیر شده اند

    • بدون نام

      جنگ یمن جنگ غنی و فقیر است

    • محمد

      اتفاقا عربستان با هیچ کشوری دشمنی ندارد...واقتصادش هم داره ازما جلو میزنه....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج