۷۹۹۶۷
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

مرکز آمار: ادعای احمدی نژاد مردود است

رئیس مرکز آمار ایران می گوید آمارهای ارایه شده از سوی حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، نظیر نرخ تورم ، رشد اقتصادی ، نرخ بیکاری و یا ضریب جینی مورد تائید مرکز آمار ایران است و ادعای محمود احمدی نژاد در این زمینه صحیح نیست.

خبرگزاری ایرنا: رئیس مرکز آمار ایران می گوید آمارهای ارایه شده از سوی حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری، نظیر نرخ تورم ، رشد اقتصادی ، نرخ بیکاری و یا ضریب جینی مورد تائید مرکز آمار ایران است و ادعای محمود احمدی نژاد در این زمینه صحیح نیست.

عادل آذر روز سه شنبه با اشاره به نامه محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری سابق مبنی بر تشکیک در آمارهای ارائه شده از سوی آقای روحانی در گزارش ۱۰۰ روزه ، افزود: آمارهای ارایه شده از سوی مرکز آمار ایران بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی تدوین می شود و بدور از تغییر دولتها ، سلیقه ها، احزاب و گروههای خاص است.

وی تاکید کرد: مرکز آمار ایران به عنوان مرجع رسمی آمارهای کشور در تهیه و تولید و انتشار آمارهای رسمی مسئولیت دارد.

آذر اظهار داشت: اصول حرفه ای مرکز آمار ایران این نهاد را ملزم می کند با رویه مشخص و متناسب با استانداردهای جهانی به تولید آمار بپردازد.

به گفته وی ارائه آمارهایی نظیر سری زمانی نرخ تورم، نرخ بیکاری و رشد اقتصادی سالهای متمادی است که به طور متداول از سوی این مرکز انجام می شود.

رئیس مرکز آمار ایران تاکید کرد مرکز آمار ایران برای تنظیم آمارهای رسمی کشور سوگند حرفه ای خورده و به این سوگند پایبند است.

وی در پایان اظهار داشت: آمارهایی که رئیس جمهوری در گزارش صد روزه خود نظیر نرخ تورم، بیکاری و رشد اقتصادی ارایه دادند مورد تائید این مرکز است و این آمارها بدون هیچگونه جانبداری و بر پایه علمی تنظیم شده است.

محمود احمدی نژاد رئیس دولت های نهم و دهم در نامه ای به رییس جمهوری خواستار مناظره حضوری با وی در خصوص آمارهای ارائه شده از سوی ایشان درگزارش صد روزه فعالیت دولت یازدهم شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • babak

      متاسفم که کشورعزیزم ایران هشت سال تمام به دست چه کسانی اداره میشد، تاریخ شاید تحریف شود اما ما نسل جوان هرگز این تلخ کامی ها رو فراموش نکرده و به نسلهای بعدی اطلاع می دهیم

    • محمد

      بايد هم همين باشد رئيس مركز آمار زير نظر خود دولت است و از ديد ايشان همين درست است ولي حقيقت چيز ديگري است

    • قلی

      چرا دعوت به مناظره برایتان سخت است قبول کن دادش وگرنه چهره سیاسی شما ورفقای شفیقتان مخدوش میشه این حق طبیعی احمدی نژاد است دفاع از خدمات هشت ساله ایشان اکنون هوا بس ناجوانمردانه سرد است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج