جاباما
۷۹۹۸۹۵
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

گزارش NBC از ریخت و پاش‌های ترامپ

یک شبکه خبری آمریکا فاش کرد ترامپ از ۶۷۱ روز فعالیت رسمی، ۲۱۵ روز در املاک شخصی و ۱۶۳ روز را در زمین های گلف گذرانده است و این نگرانی وجود دارد که هزینه های آن ها را به حساب دولت بگذارد.

خبرگزاری ایرنا: یک شبکه خبری آمریکا فاش کرد ترامپ از ۶۷۱ روز فعالیت رسمی، ۲۱۵ روز در املاک شخصی و ۱۶۳ روز را در زمین های گلف گذرانده است و این نگرانی وجود دارد که هزینه های آن ها را به حساب دولت بگذارد.

شبکه ان بی سی در گزارشی به سفرهای ترامپ به املاک شخصی و زمین های گلف خصوصی خود منتشر کرده و آورده است رئیس جمهوری به طور منظم از املاک شخصی خود و زمین های گلف در ویرجینیا، فلوریدا و نیوجرسی بازدید می کند.

دونالد ترامپ اغلب از املاک لوکس خود برای کسب و کار دولتی و اوقات فراغت استفاده می کند و این نگرانی اخلاقی را برمی انگیزاند که هزینه املاک شخصی خود را در بودجه عمومی محاسبه کند.

باشگاه مارالاگو و زمین گلف آن در فلوریدا و باشگاه بین المللی گلف بیشترین محل هایی بوده است که ترامپ به آنجا می رود. بِدمینستر، باشگاه گلف در نیوجرسی و برج منهتن دیگر اماکنی بوده که ترامپ، تعطیلات خود را در آنجا گذرانده است.

از این رو، ۷۵ روز در مارالاگو و ۷۱ روز در باشگاه گلف بِدمینستر، بیشترین تعداد روزهای اقامت ترامپ را به خود اختصاص داده اند و سایر املاک شخصی و زمین های گلف خصوصی در رتبه های بعدی قرار دارند.

ترامپ در نخستین سال ریاست جمهوری خود حدود ۱۵۰ بار به باشگاه گلف رفته است و با توجه به اینکه تعدادی از املاک شخصی وی در نزدیکی کاخ سفید قرار دارد، برخی مواقع او در یک روز به چند ملک شخصی خود سر می زند.

در سفر ماه ژولای به انگلستان نیز ترامپ به زمین گلف خود در ترنبری اسکاتلند رفت و در جریان سفر شی جینگ پی رئیس جمهوری چین به آمریکا، ترامپ از او در باشگاه مارالاگوی خود پذیرایی کرد.

در این گزارش، تعداد دقیق بازی گلف ترامپ در این مدت به دلیل پنهان کاری مسئولان مربوطه نامعلوم دانسته و گفته شده است در اغلب موارد خبرنگاران در سفرها او را همراهی نمی کنند.

شبکه های اجتماعی به منبعی برای انبوه گزارش های مربوط به محل های حضور ترامپ تبدیل شده است در صورتی که او در تبلیغات انتخاباتی خواسته بود به او رای دهند چرا که به ندرت از واشنگتن خارج خواهد شد و قول داده بود که به زمین گلف یا تعطیلات نرود و دلیل آن را هم کارهای زیادی دانسته بود که باید انجام دهد.

ان بی سی نیوز افزوده است ترامپ پیش از آنکه رئیس جمهوری شود، یکسال باراک اوباما را مورد حمله قرار داد که چرا او در زمانی که مسئولیت دارد به زمین گلف یا تعطیلات می رود.

این شبکه می گوید اگرچه اسناد مالی هزینه سفرهای ترامپ در دسترس نیست اما برآورد می شود با توجه به استفاده از هواپیمای نیروی هوایی، هزینه سرویس های امنیتی، نیروی هوایی، کلانتری های محلی، گارد ساحلی و سایر عوامل به میلیون ها دلار برسد که مالیات دهندگان آمریکایی آن را پرداخت می کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شما چه مربوط ... سرمایه دار هست و کشورش نظام سرمایه داری داره ... رئیس جمهور یک کشور بزرگه و این خرج ها چیزی نیست ... حداقل اختلاس گر و دزد نیست ... فعلا وضع اقتصادی کشورش رو به بهبود هست ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وضع اقتصادش با پولهای عربستان گاو شیرده رو به بهبودیه و از فروش اسلحه برای کشتار یمن پول در میاره

    • خخخخخخخخ

      نباید هر چیزی را دست ترامپ بدهید او چون سابقه خوبی ندارد هر چیز چه بلند چه کوتاه چه کافت چه نازک در کوتاه ترین زمان ممکن غیب میکند از ما گفتن.

    • خخخخخخخخ

      ترامپ هر چیزی دستش بدهید را غیب میکند از ما گفتن.

    • بدون نام

      از خصوصیات عمده مسئولین بی بند و بار و قدرت طلب دقیقا همین است .دغدغه اصلیشان پرداختن به اموال و سود خود ومسئولیت اصلی خود را در اولویتهای بعدی قرار میدهند وفقط مکررا با پیامهایی بی حساب و کتاب و ظالمانه یا عوام فریبانه اعلام حضور میکنند و کلیه تصمیمات را به نوچه های خود واگذار میکنند .یعنی راه را برای بی قید و بندی و تصمیمات سلیقه ای نوچه ها مهیا میسازند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مسوولین کشور ما که خیلی خوبند ... حیف و میل نمیکنند .. اختلاس نیست .. دزدی نیست ... وضع اقتصادی عالی ... مردم راضی ... روحانیون در قلب مردم جا دارند ... بی بندو باری نیست.... واقعا بهشت گم شده ...

      • بدون نام

        مملکت خودت را نگاه کن که چه حیف و میل و بی حساب و کتاب چپاول میشه ... اونجا به این راحتی نمیگذارند دزدی بشه ...

    • بدون نام

      بابا این اصلا حقوق نمیگیره...مطمئن باشید ریختوپاشش از جیب خودشه

    • بدون نام

      به ترامپ بگو بده به سوریه و لبنان پول هاشو

    • بدون نام

      ترامپ قبل رییس جمهور جزو 10 ثروتمند دنیا بود الان جزو 100 تا هم نیست
      حقوق که نمیگیره کلا و از جیب خودش خرج میکنه
      لطفا با شعور مردم بازی نکنید
      والا ترامپ شرف داره به مسئولین ما

    • بدون نام

      این هم شد خبر و دستمایه ای برای خرابی اون از بیت المال ایران که ولخرجی نمیکنه از جیب هر کسه بمنن وشما چه ، بیائید بفکر خودمون باشیم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج