۸۰۰۰۲۱
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

تکسیرا: چرا تراکتور و ماشین‌سازی یک مالک دارند؟

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از توقف تیمش در خانه ماشین‌سازی تبریز ابراز تأسف کرد و مدعی شد در این بازی دو پنالتی برای زردپوشان گرفته نشده است.

خبرگزاری تسنیم: میگوئل تکسیرا ، سرمربی سپاهان پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: همان‌طور که شاهد هستید ما امروز ناراحت و غمگین هستیم. همان‌طور که گفتیم بازی سختی داشتیم، ولی در نیمه اول ماشین‌سازی حمله کرد و از راه شوت از راه دور به گل رسید.

وی افزود: بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم، سعی کردیم بلافاصله به بازی برگردیم. به بازی هم برگشتیم، اما شرایطی پیش آمد که غیرعادی بود. همه شما آن حرکت را در محوطه جریمه دیدید و فکر می‌کنم می‌توانید این صحنه را آنالیز کنید و بگویید چه اتفاقی افتاد.

در آن صحنه روی مهاجم ما خطا شد، اما داور به بازیکن ما کارت زرد نشان شد! در این مسابقه دو پنالتی برای ما گرفته نشد. در بین نیمه هم سرمربی‌ ما با بازیکنان صحبت کرد و در نیمه دوم شاهد بودید که حملات ما بیشتر شد. در این نیمه سعی کردیم از کناره‌ها ارسال کنیم، اما حریف راه‌های نفوذ را بسته بود.

تکسیرا: چرا تراکتور و ماشین‌سازی یک مالک دارند؟

در نهایت هم خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم، اما متوجه نمی‌شوم داور چرا در بازی که چهار تعویض داشت و بازیکنان هم چند بار به زمین افتادند، فقط سه دقیقه وقت تلف‌شده گرفت و در دقایقی هم که ما حمله می‌کردیم، اجازه ندادند تا به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با بیان اینکه ما می‌دانیم باشگاه ماشین‌سازی با تراکتورسازی ارتباط دارد، گفت: ما می‌دانیم آنها سعی کردند کاری کنند تا ما نتوانیم به رده‌های بالایی جدول صعود کنیم.

مالک این دو باشگاه (ماشین‌سازی و تراکتورسازی) یک نفر است و هواداران تراکتورسازی امروز به تیم شهرشان کمک کردند تا نتیجه بگیرد. حالا هم ما باید سرمان بالا بگیریم. از هواداران خودمان هم تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند. ما به راه‌مان ادامه می‌دهیم.

تکسیرا در مورد اینکه تیم سپاهان پس از 10 نفره شدن ماشین‌سازی نتوانست از این فرصت استفاده کند،‌ گفت: من نظر خودم را می‌گویم. ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم به گل برسیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم،

اما همان‌طور که گفتم در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در نیمه دوم هم توپ در محوطه جریمه حریف به دست بازیکن آنها برخورد کرد، اما داور خطای پنالتی ما را نگرفت. در نیمه اول داور صحنه‌ای مشابه همین صحنه را خطا به سود حریف گرفت. اگر آن صحنه علیه ما خطا بود،‌

حتماً برخورد توپ به دست مدافع ماشین‌سازی هم خطا بود. باید قضاوت‌ها عادلانه باشد. اگر خطایی هست،‌ برای هر دو تیم گرفته شود و اگر نیست برای هر دو تیم گرفته نشود. معتقدم امروز قضاوت عادلانه‌ای شاهد نبودیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که به او گفت چرا به جای مسائل فنی به حاشیه‌ها می‌پردازید،‌ گفت: من در هیچ کجای دنیا ندیده‌ام که یک نفر دو باشگاه داشته باشد و این موضوع اصلاً شدنی نیست!

در ادامه این بحث قلیچ‌خانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان به خبرنگار معترضی که اعتقاد داشت تکسیرا به جای مسائل فنی به حاشیه‌ها می‌پردازد،‌ گفت: جواب شما در میان صحبت‌های تکسیراست،‌ اجازه دهید این مربی صحبت کند تا جواب‌تان را بگیرید.

تکسیرا، مربی سپاهان در ادامه در واکنش به اعتراض خبرنگار حاضر در نشست تصریح کرد: من گفتم در نیمه اول دچار مشکل شدیم، اما آیا به نظر شما در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه درست بود؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قلعه نوعی پس چکارست

    • بدون نام

      بی عرضه گی خودشون و ب ما ربط میدن.
      ما مثل تهرانی و اصفهانیها نیستیم .
      مااا اتحاد داریم

    • بدون نام

      شما لطفأ در مورد اخراج بازیکن ماشین سازی هم نظر بدید که چرا اخراج شد ؟

    • محمدرضا

      به تو ربطی نداره شما بازیتونو انجام دادین ببرین شهرتون! اگه می بردین این حرفا نبود فقط حاشیه و گمراه کردن هواداران

    • بدون نام

      پس تو بیا تیم ماشین را بخر خرجش را بده اگر
      سپاهان امروز برنده بود این حرفها را نمیزدی

    • بدون نام

      به شما ربطی نداره...حالا شناس اوردید نباختید..

    • بدون نام

      این بار هم سپاهان وقعله نویی به شیوه دیگر داور را خریدند وبازنده نشدند قضیه پنالتی های دقایق آخر بازی برای سپاهان دیگه لورفته بود

    • بدون نام

      آقای تکسیرا اینجا ایرانه و زنوزی پولدار

    • بدون نام

      خفه شواشغال به تو چه ربطی داره

    • ناصر

      استقلال و پرسپولیس هر دو زیر نظر وزارت ورزش است و متاسفانه از بیت المال می خورند .ذوب آهن و سپاهان هر دو دولتی و زیر مجموعه وزارت صمت .حالا اگر بخش خصوصی از دو تیم حمایت کند اشکالی دارد.؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج