۸۰۰۱۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مورینیو: طرفداران یونایتد فوق العاده بودند

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد مدعی شد تیمش به همه امتیازات دیدارهای آتی نیاز دارد.

ورزش سه: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد مدعی شد تیمش به همه امتیازات دیدارهای آتی نیاز دارد.

منچستریونایتد فردا در شرایطی به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت که مورینیو از آمادگی کامل همه بازیکنانش پیش از این دیدار خبر داد.

شرایط بازیکنان: "طی این ۲ هفته در انتظار اخبار خوب یا بد در مورد بازیکنانی بودیم که در تیم های ملی خود بازی می کردند. مارسیال کنار ما بود و اردوی به تیم ملی نرفته بود. او واقعا به سختی تمرین کرد و برای بازی فردا آماده بوده و بازی هم خواهد کرد.

مورینیو: طرفداران یونایتد فوق العاده بودند

مروان فلینی نیز اردوی تیم را ترک نکرد. به رغم اینکه او 90 دقیقه در برابر منچستر سیتی بازی کرد، اما در اردوی تیم ماند و به این استراحت نیز برای رهایی از آسیب دیدگی قبلی نیاز داشت. مارکوس راشفورد نیز با مشکل کوچکی روبرو شد، اما حالا آماده است. روملو لوکاکو نیز از بند مصدومیت رها شده و پوگبا نیز در این مدت از دست مصدومیت عضلانی خود رهایی یافته و همه بازیکنان آماده بازی در مقابل پالاس هستند."

دیدار برابر پالاس: "من می دانم که فاصله بزرگی با صدر داریم اما همچنین می دانم که تا پایان دسامبر اگر اشتباه نکنم ما 8 بازی در لیگ برتر انجام می دهیم و ما در مورد 24 امتیاز صحبت می کنیم. 24 امتیاز برای مبارزه ما و البته دیگر تیم ها.

ما نیاز به جمع آوری امتیازات داریم و البته امیدوارم در کنار این موضوع بتوانیم عملکرد خوبی نیز ارائه دهیم. اخیرا ما خوب بازی کرده ایم و نتایج خوبی نیز به دست آورده ایم، البته ما در آخرین مسابقه مغلوب شدیم اما من آن بازی نمایش تیمم را به عنوان یک عملکرد ضعیف در نظر نگرفتم. حالا ما در لیگ و لیگ قهرمانان بازی داریم و به همه امتیازات نیاز داریم.

طرفداران دیگر بیش از این نمی توانند ما را حمایت کنند. ما مدتی نتایج خوبی نگرفتیم اما طرفداران فوق العاده بودند. آنها از تیم حمایت می کردند و در بعضی از مسابقات حتی آنها با حمایت خود تیم را به سطح بالاتری هدایت کردند و ما نمی توانیم از آنها بیشتر از این، چیزی بخواهیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج