۸۰۰۶۵۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

گل‌محمدی: هر تیمی را مجبور به دفاع می‌کنیم

سرمربی پدیده گفت: خدا را شکر می‌کنم که در روزی سرد باز هم موفق شدیم به پیروزی برسیم و به هواداران پدیده عیدی بدهیم.

ورزش سه: یحیی گل‌محمدی، سرمربی پدیده در نشست خبری پس از پیروزی تیمش در برابر سایپا گفت: برد امروز، یک عیدی خوب برای مردم مشهد و هواداران بود. سه امتیاز را به هواداران تقدیم می‌کنیم.اگر موفق شدیم در نیمه دوم خوب کار کنیم، به خاطر حضور هواداران بود. امیدوارم به این روند ادامه دهیم و حمایت‌ها بیشتر از قبل باشد.

وی افزود: بازی جانداری را از دو تیم شاهد بودیم. در نیمه نخست توپ زیادی لو دادیم و حریف هم از سرعت فورواردهایش استفاده کرد. بازی متعادلی را از دو تیم شاهد بودیم؛ اما در نیمه دوم حرکات بهتری انجام دادیم و از فضاها استفاده کردیم و به گل رسیدیم.

سرمربی پدیده افزود: سایپا تیم خوب و بابرنامه ای بود، به دایی تبریک می‌گویم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

گل‌محمدی در خصوص داوری مسابقه گفت: سیدعلی یکی از داوران خوب ایران است و امروز هم توانست یکی دیگر از قضاوت‌های خوبش را به نمایش بگذارد.

گل‌محمدی گفت: تیمی می‌تواند تا پایان فصل موفق باشد که از تمام موقعیت‌ها استفاده و با صبر و حوصله کار‌ کند. از موقعیت به دست‌آمده خوب استفاده کردیم،. آنچه در این بازی اهمیت داشت، اراده و خواست بازیکنانم برای بردن بود. بازیکنانم ناامید نبودند و تا آخرین لحظه برای بردن جنگیدند که این ارزشمند بود.

سرمربی پدیده در خصوص نحوه بازی تیمش در نیمه دوم گفت: هر تیمی بود مجبور می‌شد در مقابل ما با ۱۰ نفر دفاع کند. هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم، فشردگی سایپا بیشتر می‌شد. این موضوعی طبیعی بود. در نیمه نخست، بازی سنگین و استفاده از فضاها سخت بود. مهربان بازیکنی ست که نیاز به فضا دارد. در نیمه دوم خوب کار کرد؛ اما به خوبی پاس به او داده‌نشد.

وی در خصوص زمین تمرینی پدیده گفت: در این خصوص، قول‌هایی از سوی مسئولان داده‌شد؛ اما متاسفانه برای زمین تمرین مشکلات زیادی داریم. اجازه داده شد که یک جلسه در هفته آستان قدس تمرین کنیم؛ اما مشکل زمین تمرینی داریم و امیدواریم بتوانیم با حل این مشکل پیش برویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پورسنایی

      بببن یحیی کچل صبر کن غوره بشی باغ اعلام مویز بودن کن خیلی زوده برات که اینجوری یاوه سرایی کنی شب دراز است وقلندر بیدار انسان خوبه متواضع باشه نه بی پروای احساسی مثل تو

    • MMOONNOO

      گل محمد تو بازی کن خوبی بودی ولی مربیگری را بیخیال شو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج