۸۰۰۸۱۳
۵۰۲۱
۵۰۲۱
پ

هادی بهروز: جوایز جشنواره‌ای برایم مهم نیست

هادی بهروز مدیر فیلمبرداری با اشاره به اینکه دریافت جایزه از جشنواره‌ها برایش مهم نیست از همکاری با ۲ فیلم کوتاه «بچه‌خور» و «دم اژدها» خبر داد.

خبرگزاری مهر: هادی بهروز مدیر فیلمبرداری با اشاره به اینکه دریافت جایزه از جشنواره‌ها برایش مهم نیست از همکاری با ۲ فیلم کوتاه «بچه‌خور» و «دم اژدها» خبر داد.

هادی بهروز: جوایز جشنواره‌ای برایم مهم نیست

هادی بهروز فیلمبردار با اشاره به اینکه همچنان کار در فیلم «ماجرای نیمروز: رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان ادامه دارد، گفت: کار روی این پروژه سخت اما بسیار لذتبخش بود و امیدوارم بتواند رضایت مخاطبان را جلب کند.

وی با اشاره به دیگر فعالیت‌های خود در حوزه سینما توضیح داد: با توجه به حجم کار پروژه «ماجرای نیمروز: رد خون» چندان وقتی برای کار روی پروژه‌های دیگر نداشتم به همین دلیل تنها روی ۲ فیلم کوتاه کار کردم.مدیر فیلمبرداری «ایستاده در غبار» تاکید کرد: «بچه خور» به کارگردانی محمد کارت و «دم اژدها» به کارگردانی سعید کشاورز که البته هنوز در ایران اکران نشده است و احتمالا به‌زودی نمایش‌های خارجی آن آغاز می‌شود، از جمله پروژه‌هایی است که مدیریت فیلمبرداری آن را برعهده داشتم.

وی تاکید کرد: البته پیشنهادهایی برای کار در پروژه‌های سینمایی دیگر نیز داشتم که بنا به‌دلایل مختلف، همکاری در آن پروژه‌ها را نپذیرفتم.این فیلمبردار در پاسخ به این پرسش که هرچند در پروژه‌های مهم حضور داشته‌اید اما هیچ‌گاه از سوی جشنواره‌ها کار شما دیده نشده است، بیان کرد: اینکه کارم در پروژه‌های مختلف در جشنواره‌ها دیده نشود و به من جایزه‌ای ندهند، اهمیتی برایم ندارد.

بهروز در پایان گفت: در واقع بیشتر به این مساله فکر می‌کنم که بتوانم برای مخاطب سینما کار خوب آماده و انتظار او را تامین کنم. واقعا هم امیدوار هستم مردم با دیدن فیلم‌هایی که کار می‌کنم لذت ببرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج