۸۰۰۸۴۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

«مشت آخر» فخیم زاده در دو راهی فجر

فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده با پایان مراحل فنی، در انتظار تصمیم گیری نهایی برای حضور در جشنواره فجر است.

خبرگزاری صبا: فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده با پایان مراحل فنی، در انتظار تصمیم گیری نهایی برای حضور در جشنواره فجر است.

«مشت آخر» فخیم زاده در دو راهی فجر

سیدحامد حسینی؛ تهیه کننده فیلم سینمایی «مشت آخر» در ارتباط با آخرین وضعیت فیلم سینمایی «مشت آخر» عنوان کرد: تدوین فیلم سینمایی «مشت آخر» به پایان رسیده و مراحل صداگذاری وو ساخت موسیقی فیلم در حال انجام است.

وی در ارتباط با حضور فیلم در جشنواره فجر نیز توضیح داد: هنوز تصمیم نهایی را برای حضور در این جشنواره نگرفته ایم و ممکن است با تصمیم گیری نهایی فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر را پر کنیم.

گفتنی است؛ فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی از اول خرداد در تهران مقابل دوربین رفت.این نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است که نگارش فیلمنامه آن را نیز خودش برعهده داشته‌ است.

در این فیلم گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می پردازند

علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم با این فیلم همکاری دارند.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فیلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ روی پرده رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اصغر کبک خخخخخخخ مشت آخر !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج