۸۰۰۹۸۷
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تغییر رویکرد تلویزیون در موسیقی سریالها!

گویا نگاه مدیران تلویزیون نسبت به موسیقی تغییر کرده که خوشبختانه این اواخر در سریال ها شنودنه تیتراژهای عاشقانه ای هستیم که برخی خواننده ها با ربط یا بی ربط برای سریال ها ترانه های عاشقانه می خوانند!

بانی فیلم: گویا نگاه مدیران تلویزیون نسبت به موسیقی تغییر کرده که خوشبختانه این اواخر در سریال ها شنودنه تیتراژهای عاشقانه ای هستیم که برخی خواننده ها با ربط یا بی ربط برای سریال ها ترانه های عاشقانه می خوانند! البته هنوز هم رویکرد کلی این رسانه نسبت به موسیقی تغییر آنچنانی نکرده اما گام نسبتا بلندی که در این زمینه برداشته اتفاق خوشایندی برای موسیقی است.

تغییر رویکرد تلویزیون در موسیقی سریالها!

از فعالیت خواننده های جوان و پرطرفدار در تلویزیون به عنوان خوانندگی تیتراژ و یا مهمان برنامه های مختلف گرفته تا ترانه های عاشقانه ای که با صداهای گرم و عاشقانه برای برخی سریال ها خوانده می شود. از جمله مازیار فلاحی که قرار است خواننده تیتراژ سریال «مینو» باشد که به زودی از تلویزیون پخش خواهد شد.

این اواخر هم که شنونده صدا و موسیقی عاشقانه سینا سرلک برای سریال «حوالی پاییز» و محمد اصفهانی برای «دلدادگان» و سالار عقیلی برای «بازی نقاب ها» هستیم که پیش از این صدای سالار عقیلی را روی موسیقی های حماسی بیشتر شنیده ایم اما در «بازی نقاب ها« ترانه عاشقانه ای را خوانده است. ضمن اینکه مضمون سریال ها نیز به سمت عشق و روابط عاشقانه تمایل پیدا کرده که آن هم در نوع خود اتفاق عجیبی است!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا یه عده باز میان و به صدا و سیما بد و بیراه میگن. اصلا هم کار ندارن چی شده فقط فحاشی می کنن. آخه شما که دایم تو ماهواره الافید چکار به صدا و سیما دارین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج