۸۰۱۴۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شوماخر و هفته‌ای ۱۱۵ هزار پوند هزینه پزشکی

همزمان با خداحافظی فرناندو آلونسو- اسطوره فرمول یک- مصاحبه‌ای از اسطوره ابدی مسابقات رانندگی منتشر شده که این همزمانی جالب به‌نظر می‌رسد.

ورزش سه: همزمان با خداحافظی فرناندو آلونسو- اسطوره فرمول یک- مصاحبه‌ای از اسطوره ابدی مسابقات رانندگی منتشر شده که این همزمانی جالب به‌نظر می‌رسد.

پنج سال از پایان غیرقطعی بهترین راننده تاریخ می‌گذرد. از میشاییل شوماخر حتما جمله قصاری شنیده‌اید که می‌گوید: «رمز موفقیت من این بود که وقتی دیگران ترمز می‌کردند، من گاز می‌دادم».

حالا جمله‌های دیگری از او منتشر شده. این با مصاحبه‌هایی که معمولا برخی رسانه‌ها بعد از مرگ یک ستاره منتشر می‌کنند و صحت و سقم آن قابل‌اثبات نیست تفاوت دارد.

خانواده این راننده فرمول یک که ۵ سال قبل بر اثر سقوط هنگام اسکی در ماریبل واقع در بخش فرانسوی کوه‌های آلپ به کما رفت ویدئویی از او منتشر کرده‌اند حاوی یک مصاحبه داغ. این مصاحبه دقیقا ۲ماه پیش از حادثه ۳۰دسامبر یعنی در ۳۰اکتبر ۲۰۱۳ضبط شده بود.

شوماخر در این مصاحبه می‌گوید: «همیشه فکر می‌کردم که به‌اندازه کافی خوب نیستم». قهرمان ۷ دوره جهان که در زمان مصاحبه ۴۴ساله بود با تواضع خاصی می‌گوید: «بله، همیشه فکر می‌کردم به‌اندازه کافی خوب نیستم. همین دستورالعمل بود که مرا تبدیل به چیزی کرد که الان هستم».

او در این مصاحبه بهترین قهرمانی‌اش را همان اولی در سال۲۰۰۰می‌داند؛ «فراری ۲۱سال قهرمان نشده بود. خودم هم ۴سال ناکام بودم و سقوط آزاد داشتم.» البته دو قهرمانی اولش با بنتون بود نه فراری. او ۵ قهرمانی بعدی را با فراری به‌دست آورد. او بهترین رقیب خود را از نظر اخلاقی راننده فنلاندی، میکا هکینن می‌داند.

شوماخر از سال۲۰۱۵ از بیمارستان دانشگاه لوزان مرخص شد و از آن تاریخ در خانه‌اش در سوئیس و کنار دریاچه ژنو تحت نظر خانواده‌اش و تیم پزشکی همچنان تحت‌مراقبت پزشکی به‌سر می‌برد که ۱۱۵هزار پوند در هفته هزینه این مراقبت پزشکی است و کل هزینه‌هایی که صرف بهبود او شده به ۲۰میلیون پوند می‌رسد. فلیکس دام وکیل او در سال۲۰۱۶ اعلام کرد که شوماخر هرگز نخواهد توانست راه برود اما اخیرا گزارشی منتشر شده که او به‌صورت اسلوموشن حرکاتی می‌کند.

یکی از اقوام نزدیکش به مجله پاری ماچ گفت: «وقتی میشاییل را روی صندلی چرخدارش مقابل منظره پانورامای پشت پنجره‌های خانه می‌بریم، بی‌اختیار گریه می‌کند.

پسر ۱۶ساله‌اش، میک که در آن حادثه همراه پدر بود و اکنون خودش را برای رانندگی فرمول یک آماده می‌کند کمتر حاضر است درباره مصدومیت پدرش حرف بزند. حتی برادر میشاییل شوماخر یعنی رالف که او هم راننده است درباره مصدومیت این اسطوره صحبت نمی‌کند. میک هیچ‌وقت نمی‌گوید مصدومیت پدرش غم‌انگیز بوده و همواره از آن به یک مصدومیت سخت یاد می‌کند و این روحیه قابل‌ستایش است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج