۸۰۲۱۵۸
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کلاهبرداری که کارش خواستگاری بود

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ سعید بالش زر در جمع خبرنگاران گفت: با ارجاع چندین شکوائیه و مراجعه حضوری خانم های جوانی علیه فردی که از راه خواستگاری دروغین و جلب اعتماد، از آنها کلاهبرداری کرده بود، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های بعمل آمده مشخص شد فرد جوانی که مدعی بود مهندس شرکت نفت و دارای چندین مزرعه پرورش ماهی است از سوژه های خود کلاهبرداری و پس از برقرای ارتباط تلفنی و آمد و رفت با خانواده ها و جلب اعتماد آنها، از موقعیت پیش آمده سوء استفاده و با اخذ طلا و جواهرات و پول نقد از آنها، در فرصتی مناسب متواری و دیگر جوابگوی تلفن خود نبود که این موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بالش زر بیان کرد: به دنبال اظهارات مالباختگان و ترسیم چهره فرضی متهم، اقدامات فنی و کارشناسی توسط ماموران انجام گرفت که در ادامه مشخص شد متهم مورد نظر دارای سوء شهرت و سوابق متعدد کیفری کلاهبرداری در کارنامه خود دارد.

این مقام انتظامی در استان خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات لازم و پیگیری های مستمر و شناسایی محل تردد، با هماهنگی و اخذ دستور مقام قضایی، ماموران در اقدامی غافلگیرانه و سریع متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متهم در بازجوئی های فنی پلیس به صراحت به بزه انتسابی یعنی خواستگاری دروغین و کلاهبردای از ۱۰ زن در شهر یاسوج اعتراف کرد.

بالش زر با اشاره به اینکه متهم پس از تحویل به مرجع قضائی روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: کلاهبرداران افراد زیرک، شیک پوش و چرب زبان هستند و تاکید موکد می‌شود شهروندان و به ویژه خانم ها باید مراقب باشند که بدون تحقیق و بررسی و شناخت کامل با هر کسی و به بهانه خواستگاری و ازدواج، ارتباط برقرار نکرده و به درخواست های غیرمعقول آنها توجه نکنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج