۸۰۲۲۷۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فن دایک: باید مثل بازیکنان PSG رفتار می‌کردیم

ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از بازیکنان پاری سن ژرمن به دلیل تمارض های شان در دیدار دیشب دو تیم انتقاد کرد اما معتقد است که بازیکنان لیورپول هم باید مانند نیمار و هم تیمی هایش رفتار کنند.

ورزش سه: ویرژیل فن دایک، مدافع لیورپول، از بازیکنان پاری سن ژرمن به دلیل تمارض های شان در دیدار دیشب دو تیم انتقاد کرد اما معتقد است که بازیکنان لیورپول هم باید مانند نیمار و هم تیمی هایش رفتار کنند.

لیورپول شب گذشته در پاریس با نتیجه ۲-۱ مغلوب پاری سن ژرمن شد و اکنون برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان، باید در دیدار آخر مقابل ناپولی، به نتیجه ای بهتر از ۱-۰ دست پیدا کند.

شش بازیکن لیورپول در دیدار شب گذشته کارت زرد دریافت کردند و در دقایق پایانی، فن دایک یکی از بازیکنانی بود که از زمین خوردن های پرتعداد بازیکنان پی اس جی عصبانی شده بود. او اکنون معتقد است که تیمش باید هوشیارتر می بود و عملکردی شبیه به خود بازیکنان پاری سن ژرمن داشت.

فن دایک: باید مثل بازیکنان PSG رفتار می‌کردیم

او به خبرنگاران گفت: " واضح است که آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند و فکر می کنم نیازی نیست که آنها در بازی چنین رفتاری داشته باشند.

گاهی اوقات آنها به خاطر ضربه ای که می خوردند، روی زمین می افتادند و گاهی اوقات فکر می کنم خیلی راحت نقش زمین می شدند و من خیلی ناراحت شده بودم. مهم است که خونسردی تان را حفظ کنید اما هر بار که ما خطایی انجام می دادیم، آنها دور داور جمع می شدند و از او می خواستند که کارت زرد بدهد.

ما هم باید همین کار را می کردیم و فکر می کنم در نیمه دوم، ما بهتر این کار را انجام دادیم. من این شکل بازی را دوست ندارم. ما همچنان به آنها احترام می گذاریم زیرا آنها بازیکنانی در کلاس جهانی هستند اما واقعا نیازی به چنین کارهایی نیست. جدا از این، آنها دو گل زدند و ما باختیم؛ این را باید بپذیریم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج