۸۰۲۶۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: پرسپولیس باید روند مثبت را حفظ کند

مربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم با اتحاد و همدلی توانسته است تا اینجای کار موفق شود و امتیازات را باید همچنان جمع کند.

خبرگزاری مهر: ناصر ابراهیمی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ماشین سازی تبریز گفت: در چنین بازی هایی که قدرت بدنی حرف اول را می زند مهم برد تیم است تا بتواند سه امتیاز را بگیرد و از زمین مسابقه خارج شود، پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و با کنترل بازی توانست در ثانیه های بازی به برتری برسد. برانکو ایوانکوویچ تاکتیک خود را در ذهن بازیکنان ثبت کرده است و به بازیکنان خود یاد داده است چه روندی داشته باشند.

مربی اسبق سرخپوشان پایتخت در مورد کمبود بازیکن در پرسپولیس تصریح کرد: همین مورد باعث می شود کادر فنی نتواند تغییرات را در ترکیب تیبم ایجاد کند به همین دلیل لازم است پرسپولیس با همین روند کارها را پیش ببرد. سرخپوشان به حفظ شرایط خود تا پایان نیم فصل نیاز دارند تا روند رو به پیشرفت خود را حفظ کنند و در تعطیلات نیم فصل بدن هایشان را ریکاوری کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازیکنان این تیم کاملا خسته هستند. مصدومیت هایی که برای این بازیکنان ایجاد می شود نشان از همین موضوع است باید حواس شان را جمع کنند تا آسیب دیدگی آنها بیش از پیش نشود. تمام بازی ها برای پرسپولیس سخت است و همه می خواهند خودشان را جلوی این تیم نشان دهد.

وی درباره دیدار پیش روی پرسپولیس مقابل نمایندگان اصفهان در لیگ برتر اظهار داشت: مصدومیت ها بدترین خبر برای هواداران این تیم است. پرسپولیس در تبریز از سه بازیکن جوان خود که مجموع بازی هایشان به ۳۰ دقیقه هم نمی رسد استفاده کرد.

هنر برانکو در این بازی ها خودنمایی می کند و امیدوارم انگیزه بین بازیکنان خود را حفظ کند. دیدار مقابل ذوب آهن و سپاهان خیلی مشکل است. در چنین دیدارهایی تجربه حرف اول را می زند. تجربه هافبک های پرسپولیس و ذوب اهن در حال حاضر بیشتر از پرسپولیس است چون برانکو واقعا بازیکن ندارد و باید با سختی ها کنار بیاید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج