۸۰۲۸۸۴
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

موفقیت برانکو به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: موفقیت های برانکو به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده و به همین دلیل علیه او و پرسپولیس موضع گیری می کنند.

ایرنا: فرشاد پیوس با اشاره به دیدار پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: پرسپولیس توانست با ارائه یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز را بگیرد. ما برای حفظ جایگاهمان در بالای جدول باید این مسابقه را می بردیم که خدا را شکر این اتفاق افتاد و توانستیم با وجود همه کمبودهایی که بود سه امتیاز حساس این بازی را بدست بیاوریم.

وی افزود: هنوز بازی‌های سختی پیش روی پرسپولیس است اما برانکو نشان داده در مسابقات سخت و در کمبود ها بهتر نتیجه می گیرد. برانکو کارش را بلد است و این را بارها به همه ثابت کرده است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتقاد دستیار کی‌روش از برانکو در فضای مجازی گفت: موفقیت پرسپولیس شاید به مذاق خیلی‌ها خوش نیامده که اینگونه رفتار می‌کنند. همانطور که گفتم برانکو با عملکردش خودش را اثبات کرده و دیگر مهم نیست که چه چیزی در مورد او گفته می شود.

پیوس در مورد اینکه آیا ممکن است چالش بین برانکو و کی‌روش در فاصله کم مانده به جام ملت‌ها روی فوتبال ملی ما تاثیر بگذارد، گفت: آقایان می خواهند فضا را به سمتی ببرند که ناکامی احتمالی خود را به برانکو ربط دهند.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: همه می‌دانند که شروع کننده این حواشی کارلوس کی روش است و سرمربی تیم ملی با دعوت نکردن بازیکنان پرسپولیس این موضوع را بارها ثابت کرده است.

وی با اشاره به نامه ای که از سوی فدراسیون فوتبال به برانکو بابت صحبت علیه کی روش داده شده، تصریح کرد: معنی این کار مشخص نیست. آنهایی که این نامه ها را می دهند ابتدا باید به سرمربی تحت نظر خود تذکر بدهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک ندارم ک دلال موزامبیکی بعداز حذف ازجام ملتها بایک بیانیه همه تقصیرهارو گردن پروفسور میندازه،،،الان هم داره فضا رو ب همین سمت سوق میده،،،کاش یکی بهش بگه. این کارا دیگه نخ نماشده،،محبوبیت هرشخصی ب رفتارو عملکردش برمیگرده،،پروفسور برانکو ی جنتلمن واقعیه و کارنامه درخشانش هم اینو ثابت میکنه،،،همه ایران اینو میدونند

    • بدون نام

      ای لنگی ...همتون به تیم ملی خیانت کردید تاره می خواستید تیم. لنگی به جای تیم ملی جا بزنید...ولی مردم باهوش نگذاشتندخخخخخخ

    • بدون نام

      موفقیت برانکو در شرایط نابرابر بوده اگر در شرایط 50 درصدی در مقایسه با سایر تیم ها موفقیت بدست بیاورد حرف شما درست است .
      حتی داورها هم با بزانکو همراهی کردند حتی در مسابقات آسیایی .

    • بدون نام

      شروع کننده دعوا برانکو بوده چرا دروغ میگی ،بارها با اردوهای تیم ملی مخالفت کرد،

    • بدون نام

      آقای پیوس چنان میکه (آنهاییکه نامه دادن باید به سرمربی تیم ملی تذکر میدادن ) انگار نمیدونیه در واقع کیروش رییس فوتبال ایرانه و فدراسیون نشینهای ایران امربر او هستن

    • بدون نام

      خیلی ساله این روش رو ادامه داره ورزش و هرکس زیاد جلو باشه یه پشت پا میزنن که یکم ارومتر ویا معرفی مقصر برای شکست احتمالی و چیزی جز بخل و حسد بجا نمیزارن و برانکو که ثابت شده هست ولی افشین قطبی رو هم وارد میکنن

    • سعید

      موفقیت؟؟؟ اگه راست میگی از بازیکنان پرسپولیس آزمایش دوپینگ از خون بگیرید تا متوجه بشید علت اصلی موفقیت برانکو چیه... این موفقیت نیست این اسمش تقلّبه..

    • بدون نام

      کیروش خودش دعوا شروع کرد...یه سوزن به خودتون بزنید و بعد یه جوالدوز به دیگری!

    • بدون نام

      اخه موففیت کیروش رو هم لنگیها طاقت نیاوردن وباند مافیایشون تا تونسته حاشیه درست کرده

    • بدون نام

      مخصوصأ به مذاق کیسه خوش نیامده

    • حمید

      موفقیت برانکو خیلی ها رو سوزونده خیلی ها کیروش ها و شفر ها و.......

    • بدون نام

      دمت گرم باتعصب

    • بدون نام

      آخه شما کیسه ها این وسط چی میگین
      شاکله تیم ملی رو پرسپولیسیا تشکیل میدن اون طرف دعوا هم برانکو و پرسپولیس هست در واقع شما کیسه کشا اصلا عددی نیستین که خودتونو رقیب ما میدونید
      شما که چهار ساله زیر پرسپولیس و برانکو جا خشک کردین دیگه براتون هیچ چی نمونده به جز دکل نوردی که تخصصتونه .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج