۸۰۳۰۸۷
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

ضرب‌الاجل وزیر کار برای مدیران پروازی و چند شغله

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای چند شغله‌های وزارتخانه یک هفته و برای مدیران پروازی یک ماه ضرب‌الاجل تعیین کرد تا تکلیف خود را روشن کنند.

خبرگزاری فارس: محمد شریعتمداری درآیین تکریم و معارفه معاونان امور مجلس ، حقوقی و استانها ، امور تعاون ، روابط کار ، مدیرکل حوزه وزارتی و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران تاکید کرد: هیچ قلمی را که پنهان روی کاغذ بنویسد تحمل نمی کنیم

وی با تاکید بر اینکه در زمینه شفافیت با کسی شوخی نداریم، گفت: هیچ موضوع غیرشفافی در وزارت تعاون ، کار وفاه اجتماعی وجود ندارد و همه بودجه ها و عملکردها باید شفاف به عموم مردم اعلام شود . شفافیت به وزیرتسلط بر امور را می بخشد .

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شایسته سالاری ، جوانگرایی و توجه به توانایی بانوان و شایسته و انتخاب ازدرون وزارت تعاون ، کارورفاه اجتماعی اصل همه انتخاب هاست .

با اولتیماتوم به مدیران دارای بیش از دو شغل و پروازی تاکید کرد : در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مدیرپروازی نخواهیم داشت و معنایی ندارد که مدیران با یک پرواز هفته ای یک بار به محل خدمت خود بروند و باید بومی گزینی جایگزین مدیران پروازی شود و این افراد یک ماه بیشتر فرصت ندارند .

وی تاکید کرد : اگر تا پایان هفته تمامی استعفا های افراد دارای بیش از یک شغل به دست ما نرسد مدیران بالادستی مکلف به تعیین تکلیف هستند و اگر مدیران بالاتر با افراد دارای بیش از یک شغل برخورد نکنند با مدیربالادست برخورد می شود و در این زمینه شوخی ای وجود ندارد و برخورد می شود .

وزیرتعاون ، کار و رفاه اجتماعی باطرح این پرسش که تا کی باید این موارد گفته نشود افزود : باید بگوییم و برخورد کنیم. در موضوعات مختلف نظیر معاملات به ویژه معاملات داخلی باید همه موارد شفاف به عموم مردم گفته شود .

شریعتمداری اظهار کرد : در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هیچ مدیری برای فعالیت مدیریتی خود کیسه ندوخته است . بنابراین باید شفاف و روشن با مردم همه موارد را مطرح کنیم . در زمینه شایسته سالاری با شخصی شوخی نداریم . بنده باید انتخاب شایسته انجام دهم .استفاده از نخبگان بنیاد ملی نخبگان را در دستور کار قرار می دهیم . به کارگیری بانوان شایسته با جدیت پیگیری می شود . باید حتما در هیات مدیره ها از یک فرد جوان با انگیزه و دانش استفاده شود . جوانگرایی در همه عرصه ها باید تقویت شود .

وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد : اولویت به کارگیری مدیران جوان و افراد شاغل در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است . در وزارتخانه نیروهای لایقی حضوردارند و تکیه ما بر این نیروهاست و نباید افراد فکر کنند که هر روز وزیری با اتوبوس می آید و نیروهای جدید را راس امور می آورد چرا که به این ترتیب دیگر انگیزه ای برای کار نخواهند داشت .

شریعتمداری اضافه کرد : حتما همه معاونان مکلف هستند در مجموعه خود جوانان و بانوان شایسته را انتخاب کنند . این مسیری است که باید در سطح کشور طی کنیم . بومی گزینی بحث جدی ماست . بنده تا یک ماه آینده فرصت می گذارم که مدیریت پروازی برای کارهایی که باید در آن منطقه مدیریت شود تعطیل شود ، اجازه نمی دهم یک واحد تولیدی با عظمتی در گوشه ای از کشور داشته باشیم و فردی هفته ای یک بار به آن منطقه برود و آن را مدیریت کند .

چنین مدیریتی در مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی معنایی ندارد . مدیران صندوق ها و معاونان باید دقت داشته باشند که ما مدیران پروازی نداریم . افراد باید در واحدهای بزرگ ، تولیدی و مهم ، سرکار بایستند و مدیریت کنند. باید فرد در منطقه مدیریتی خود زندگی کند و بومی گزینی اصل ماست . نمی شود با پرواز مدیریت کرد و این کار را با قوت ادامه می دهم .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بیخیال

      خخخخخخخخخ
      خودت استاد پنهان کاری هستی و با زد و بند های رایج ایران شغل بهت میدن وگرنه لیاقت کاری نداری....

    • بدون نام

      احسنت انشاالله در عمل هم ببینیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اول از خودت وداماد ت شروع کن که لیاقت هچ کاری نداری

    • رهگذر

      خودت تا چندم درس خوندی؟ مدییییر!!!!

      پاسخ ها

      • بی نام

        تا سر تصمیم کبری ۲
        ایشان بنظرم کارشناس ارشد باشند تحصیلات عالی دارند اما تا کنون مدیر چندان موفقی نبودن بهر حال در زمره مدیران تا خرخره وابسته هستن امیدوارم وزارت کار را از این که هست بدتر نکنند آقای دکتر ربیعی که گند زد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج