۸۰۳۱۶۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

تغییر موضع اروپایی‌ها در روابط بانکی با ایران

یک مقام مسئول در نظام بانکی از تغییر موضع بانک های اروپایی در کار با ایران خبر داد و گفت: یک بانک مهم اروپایی با برگزاری جلسه در ایران، خواستار از سرگیری همکاری های بانکی شده است.

خبرگزاری مهر: یک مقام مسئول در نظام بانکی از تغییر موضع بانک های اروپایی در کار با ایران خبر داد و گفت: یک بانک مهم اروپایی با برگزاری جلسه در ایران، خواستار از سرگیری همکاری های بانکی شده است.

سید احمد طاهری بهبهانی صبح امروز در مراسم رونمایی از یک اپلیکیشن بانکی با بیان اینکه در سالهای گذشته تغییرات مهمی را به لحاظ اجرای مقررات داخلی و ملی، دستورالعمل های بانک مرکزی، مقررات و ضوابط تطبیق و ضدپولشویی انجام داده ایم گفت: از این بابت دارای حسن شهرت و اعتبار و احترام ویژه ای در سطح دنیا هستیم و بانک هایی که تا چند روز گذشته به ما نامه می نوشتند که به دلیل تحریم ها امکان تداوم همکاری با ایران را ندارند، اکنون با روشن شدن تحریم ها، اعلام می کنند می خواهند با ایران کار کنند.

وی افزود: ما با یکی از بانکهای مهم اروپایی جلساتی داشتیم که می خواهند روابط با ما را از سربگیرند.

این مدیرعامل در نظام بانکی ادامه داد: ما در دوره تحریم های قبلی در حوزه تامین دارو و کالاهای اساسی فعال بوده و اکنون نیز در دور جدید تحریم ها در حوزه تامین مالی، انجام خدمات بانکی، تامین کالاهای اساسی، دارو و تجهیزات پزشکی را انجام خواهیم داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      یعنی واقعا ایران یه کشور مخرب تو دنیاست ؟؟؟
      اگر نه که چرا هند وپاکستان که بمب اتم دارن هم مثل ما تهدید و تنبیه وتحریم نمیشن ؟؟؟
      چند نسل دیگه باید زیر پاهای جهل و زیاده خواهی نابود بشن و بسوزن تا همه چیز به حالت عادی برگرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مساله اصلا به بمب اتم ربطی نداره. مساله اینه که آمریکا و اسرائیل میخوان تا ریاست و حکمرانیشون بر کل جهان رو بپذیری و تایید کنی و هیچ اقدامی در جهت مخالفش انجام ندی . تمام ثروت ها رو حق خودشون میدونن که به یغما ببرن درست مثل کاری که با اعراب و آفریقایی ها میکنند

    • بدون نام

      الکیه .....

    • بدون نام

      درسته ما اصلا در کشور از لحاظ بانکی ودادستد واختلاص در بانکها وپولشویی میلیاردی وهم در بیرون از کشور مشکلی نداریم همه چی عالی از ریس قبلی بانک مرکزی گرفته تا معاونانش پس بفرمایید این پولهای میلیاردی که توسط خاوریها زنجانیها اقازادها توسط کدام موسسه ویا ارگان دواتی ویا بانکها جا به جا شده اند ودر کجا هستند بازی شروع شد و سوژه جدید دولت دمتان گرم بر پدر این بانکهای خارجی لعنت که سرمایه های اقایان را ان راهم چند صد میلیارد دلاری ذخیره کرده اند

    • بدون نام

      چه مملکت خوبی داشیم و خودمان خبر نداشتیم واقعا که احسنت با چرتکه هم حساب کنید کشور هیچ دوزدی اختلاص رانت خواری پولشویی ندارد باید نمره چند به شما مسولان با دقت حلال خور داد که ای ان این بار از لحاظ پولشویی اول شد چه حضرات خوبی داریم اصلا میشه معنای پولشویی را توصیف کنید یعنی چی پس به خاطر همینه لوازم شوینده گران وکم شده همه ی مردم دارند پولهای کثیف را تبدیل به پولهای شرعی میکنند چون بانکهای خارجی خواب تازه ای به اتفاق اقایان ریس و روسا برای ملت نگون بخت دیده اند ای وای برما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج