چادر پروانه سلحشوری سوژه کاربران شد
۸۰۳۲۱۱
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱
۴۲۸۰۳ 
طی روزهای گذشته روایتی از پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره حجاب اجباری، مساله چادر، ازدواج سفید و بازنگری قوانین مربوط به حجاب در برخی از خبرگزاری‌ها و فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

برترین ها: طی روزهای گذشته روایتی از پروانه سلحشوری نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی درباره حجاب اجباری، مساله چادر، ازدواج سفید و بازنگری قوانین مربوط به حجاب در برخی از خبرگزاری‌ها و فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

سلحشوری در همایش «پوشش بانوان ایرانی پس از انقلاب» که در دانشکده ادبیات دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد ادعا کرده بود «همین که من گردنم را عمل کردم و دستم سال‌هاست درد می‌کند ثمره سال‌ها پوشیدن چادر بود». او در ادامه این اظهار نظر جنجالی خود ادعا کرد «ما باید نوع حجابی را تعریف کنیم که در ابتدا آسیب زننده نباشد».

چادر سلحشوری سوژه کاربران شد

آخرین بار پروانه سلحشوری را با نطق سه ماه پیش خود در مجلس مورد توجه رسانه ها و افراد قرار گرفت و حالا نیز با سخنان اخیرش به سوژه کاربران تبدیل شده است.

چادر سلحشوری سوژه کاربران شد

در ادامه نیز پاسخ جالب حجت‌الاسلام سرلک به اظهارات پروانه سلحشوری درباره چادر را مشاهده می کنید.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید

چادر سلحشوری سوژه کاربران شد

انتشار یافته: 333
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
14:50 - 1397/09/11
چادر به سر کردن لیاقت می خواد
پاسخ ها
بدون نام
France
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ما بی لیاقت. بکشین بیرون از جون مردم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
سارا باش چکار کنیم منم عباس هستم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
یه عادته بیشتر مادربزرگامون تا زنده بودن روسری تو خونه سر میکردن نامحرم هم نبود میرفتیم پیششون میگفتیم بردار کسی نیست لبخند میزد بر میداشت میگفت عادت کردم نسل جدید اینطوری نیست دیگه
بدون نام
Germany
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
شما لیاقت داشته باش کافیه کاری به بقیه نداشته باش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
مردم این درجه افتخار داهیانه لیاقت رو میدن به تو
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چقدر سطح و توقعت از لیاقت پایین و کمه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
باشه شما خوب شما بهشتی شما عاااالی!!! ما هم از تو جهنم‌براتون دست تکون میدیم خوبه؟ والا
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
سارا نیستی الهام هستی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تو به همه زنهای اطرافت اجبار کن جادر چاقچور سرشون کنن ولی وکیل بهشت و جهنم دیگران نباش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
یعنی اروپایی ها که قبلا کلاه شاپو میزاشتن همشون گردن شکسته میشدن؟!؟ یا مثلا همه روحانیون که عمامه دارن دچار مشکلات گردن هستن؟!؟ کم حرف بیخود بزنید بابا. چادر نمیخوای سر کنی خب سر نکن چرا دیگه حرف نامربوط میزنی؟!!!؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
بس کنید این حرفای ابلهانه رو. هیچ نوع لباسی لیاقت نمیخواد
@
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
صحبتهای این خانم رو که شنیدم متعجب شدم! چرا این حرفو زده الله علم!
زن چهل ساله
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چادر هیچ ارزش خاصی نداره یه پارچه سیاهه و مربوط به دوران گذشته.مثل این می مونه که ژاپنی ها کیمونو پوشیدن رو ارزش محسوب کنند در حالیکه می دونیم صرفا یک لباس سنتیه و البته دست و پا گیر.عمر نسل منو با این حرفها حروم کردند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاربر1536 تو چادر نپوش کی زورت کرده؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
من و خانمای اطرافم همه چادری هستیم. هیچکدوم هم با چادر مشکل نداریم . فکر کنم مشکل این خانم از بیعرضگیش بوده نه چادر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چادر زیباترین لباس اجتماعی زنانه که وقار متانت و حجب و حیای زن رو به بهترین شکل نشون میده.من به چادری بودنم افتخار میکنم
صابر
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ای کسانی که ایمان اورده اید دست از سر بقیه بردارید!! عقیده و مذهب هر کس مثل مسواک شخصی اش هستش و به زور تو دهن بقیه نکنید!!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
عشق بازي كار هر شياد نيست
با صرف چادر كار ندارم (چون واقعا چادر لياقت ميخواد)ولي حجاب اجباري است اينو بفهميد
حجاب پوششي است كه هم قانونه اسلامه هم قانون كشور اينجا هم كشور اسلاميه بايد مردم رعايت كنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
من کاری به این که چادر لیاقت میخواد و اینا ندارم همین که شما فکر میکنی چون چادر سرت میکنی از بقیه با لیاقت تری خودش یه جور تکبره که کاملا ناپسنده منم چادر سرم میکنم اما به خاطرش خودمو بالاتر از بقیه نمیبینم من دوست دارم سرم میکنم اونیم که دوست نداره سرش نمیکنه این حرفا درست نیست اما به عنوان یه زن چادری اظهار نظر این نماینده به نظرم مسخره هست مگه چادر چه قدر وزن داره که گردنو دستتو داغون کرده اینا حرف الکیه دوست نداری سرت کنی سرت نکن اما این توجیها رو نیار چون خیلی مسخرس
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
كاربر 9/31 ما هم نگفتيم كسي كه چادر سر ميكنه حتما آدم بهتريه ما داريم دربار خود چادر صحبت ميكنيم كه نه شخصي كه چادريه چرا كه خود چادر يه حجاب برتره و خداوند منان براي كسي كه شبيه اهل بيت بشه و بشه پرشم تبليغ ولي خدا بيشتر ارزش قائله
بدون نام
Hungary
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چرا فکر می کنید همه باید مثل شما فکر کنند و مثل شما لباس بپوشند!
مادر عروس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چادر لباس زنان مسلمان در همه ی جهانه پنجاه ساله یه عده همه ی تواناییشونو به کار بردند تا این لباسو از زنان مسلمان بگیرند نگاهی به پوشش زنان مسلمان در کل جهان در صدسال قبل بندازین کامل مشخصه زن مسلمان عرب هندی پاکستانی مالیایی آفریقایی و ........همه چادر دارند. هرکدام متناسب با فرهنگ خودشون
بدون نام
France
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خخخخخ
hassan.h
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
من افراد چادری و غیر چادری را متدین و محترم می دانم ولی سخن این نماینده قدری مضحک است چادر وزنی ندارد که باعث چنین مشکلی شود
سارا هستم
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
سوره مبارکه احزاب/59:
« یا ایهاالنبی قل لازواجک و بناتک و نساءالمومنین یدنین علیهن من جلابیبهن ذلک ادنی ان یعرفن فلا یوذین و کان الله غفورا رحیما» : «به زنان و دختران خود و زنان مؤمن بگو که خویشتن را با «جلباب» بپوشند که این کار براى این که به عفت شناخته ‏شوند و از تعرض محفوظ ‏بمانند، براى آنان بهتر است».
بعضى از مفسّران ، جلباب را پوششى فراگیر معنا کرده‏ اند که از بالاى سر تا پایین پا را مى پوشاند و چیزى در حدود اندازه چادر است. برخی جلباب را پوشش تا زانو و وعده ای از علما، جلباب را مقنعه مى ‏دانند.
سلام
الحمدلله که اقلا چادر به سر دارم به خانواده ام گفتم که چادرم رو کنارم تو قبرم بگذارند تا شاید خداوند به حرمت سیاهی چادر خانم فاطمه زهرا س از سر تقصیراتم بگذره
رضا
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
فکر میکنم کلاهخود بر سر و زره برتم میکرده که دسک گردن و کمر گرفته
نرگس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
من به چادری بودنم افتخار میکنم. خانم سلحشوری حجاب اجباریه نه چادر مشکی! تو که چادر اینقدر اذیتت میکرد چرا سر کردی؟ زنهایی که 80 سال چادر سر کردن گردن و دستشون درد نکرده تو چی میگی الان؟!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
آفرین سارا، چادر یادگار حضرت زهرا س بهترین بانوی هر دو جهانه و سرکردنش لیاقت میخواد. مردان فاسد چشم چران بیشترین عصبانیت رو از چادر و چادریها دارن؛ جالبه!
دارا
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سارا درست میگه چون تنها لیاقتش همون چادر سرکردنشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
دارا جان لیاقت شما چیه؟توهین به یک انسان شریف
Iran, Islamic Republic of
14:54 - 1397/09/11
دیگع عادت کردیم
هرروز بکی از نماینده ها میاد یه حرفی میزنه که مردم خوششون بیاد بعدشم همون نماینده بیشتر از بقیه به ملت گن میزنه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
احسنت ،همینها که ظاهرا خودشونو عزیز برخی میکنن از همه خائن تر هستن...
عباس
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چادر طبق گفته مجتهدان یکی از ضرویات دین است ومنکر آن کافر است
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
عباس ساكت شو.كافر گرون فروش ها و دلال ها هستن
بدون نام
Hungary
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
عباس آقا اگر انقدر ضروری هستش بجای من شما چادر سرکن !!!!!
hassan.h
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چادر از ضروریات دین نیست ولی حجاب برتر و حد اعلی پوشش یک خانم هست البته هر انسانی (حتی سوای جنسیت) در فطرت خود پوشیدگی را دوست دارد
Iran, Islamic Republic of
14:54 - 1397/09/11
سلحشوري برات متاسفم كه بعد از اين همه سال برداشتت از چادر اين بوده
از شما ليبرال هاي مذهبي متنفرم!شماها چادر چي ميفهميد چيه!
چادر علامت ولايت حضرت زهراس(س) كه شده بازيچه و قاب صورت شما براي آرايش كردن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چادر ربطی به اسلام و حضرت زهرا نداره، حجاب ایشون پیراهن گشاد و بلند با روسری بوده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
گر طبیبانه بیایی بر سر بالینم/به دو دنیا ندهم لذت بیماری را
ببین سلحشوری ما عشقمون اینه که بخاطر چادر و چادر حضرت زهرا که جانم به فداش، سرمون رو ببرن گردن درد
که چیزی نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
از سیره و سیرت ائمه مون چقدر میدونیم؟ اونقدر که درگیر ظواهر شدیم چقدر به باطن رسیدیم؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاش یه کم کتاب تاریخ اسلام رو مطالعه میکردی چادر اصلأ نبود یه تکه پارچه رو سرشون و یه پیراهن بلند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
باشه تو که میفهمی بپوش فقط کاری با مردم نداشته باش
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
اتتفاقا شما خودت بازیچه شدی وگرنه این حرف اشتباه رو نمیذاشتی تو کلت کنن که چادر علامت حضرت زهراست.
حضرت زهرا لباس عربی میپوشیده و چادر اونموقع وجود نداشته. این چادری که الان میبینی کمتر از صد سال قدمت داره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاربر ۱۵:۳۳ حرف نزنی کسی نمیگه لالی.برو یه ذره مطالعه کن بعد با این قاطعیت راجع به حجاب حضرت زهرا نظر بده.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
این آشغالهایی با اطلاعات ماهواره ای اسم مقدس حضرت زهرا رو با دهن نجاست خوارشون میبرن خفه شن لطفا. طبق آیات قرآن حجاب برتر چادر بوده و هست. حضرت زهرا هم چادر هم مقنعه و هم روبنده داشتند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاربر1533 از کجا فهمیدی؟زنان عرب قبل از اسلام هم لباس بلند می پوشیدند و با پارچه مثل مردان عرب موهاشونو میپوشوندند.چادر حجاب اسلام و حضرت زهراست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چادر یک پوشش کاملا ایرانیه حتی اسمش هم پارسیه ولی این نوع مشکی و بسته اش از دوره قاجار مرسوم شد.در چهل سال اخیر هم بهش تقدس دادند!! البته تقدس رو فقط برای طبقه ای که قدرت رو درست دارند پیدا کرده
hassan.h
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
بدون نام 4:50
ما دقیقا نمی دانیم حجاب صدر اسلام و زمان پیامبر (ص) چه ریختی بوده است ولی قران که بین ما هست
آیات حجاب کاملا آمرانه یا ناهیانه است (توصیه محور نیست)و روشن است
اگر چادر باعث حجاب و عفاف بیشتر می شود همین خودش تقدس است
شما سعی کرده تاریچه چادر را مثل تاریخچه اسرائیل نشان بدی
Iran, Islamic Republic of
14:55 - 1397/09/11
نخود هر آش
پاسخ ها
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
موندم آخه چادر که هیچ وقت اجباری نبوده ،از وقتی رفته خونه شوهر میتونسته چادر شو ورداره که آرتروز نگیره،اگه چیزی رو قبول نداری و تظاهر کنی میشی ریاکار،آخه چرا الان برنمداره؟مگه لوله تفنک گذاشتن روی سرش؟
Iran, Islamic Republic of
14:55 - 1397/09/11
لطفا سوژه نسازید حق با این خانم هستش دونفر از خانم های اطراف من هم که چادری هستند عمل مهره ی گردن داشتن و دلیلش هم سر کردن چادر و نگه داشتن مدام دستشون برای نگه داشتن چادر بود
پاسخ ها
نور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاملا موافقم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
پس چادر بردارید و مرکز فساد و فحشا دایر کنید.شراب و الکل و مواد مخدر رو آزاد کنید تا خدایی نکرده گردن بعضی ها درد نکنه.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تا حالا خنده دارتر ازین حرف نشنیده بودم دمتون گرم
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
احسنت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاربر 15:25 خودتم میدونی داری چرت میگی حجاب فقط چادر نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاربر 15:31 شما بخند چون حالیت نیست اگه بری از 4تا دکتر بپرسی خنده ات رو جمع میکنی
الهام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
کاملا موافقم مادر منم همینطور شده
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
حالا علتشو کی فهمیده که از چادر بوده؟؟؟ خخخخخخ. . مانتویی ها اصلا عمل مهره گردن نمی کنن؟
بدون نام
Netherlands
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
این جور که شما میگید کل خانواده ما باید مشکل مهره گردن داشته باشن!
لطفا حرف الکی نزنید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
دقیقا ؛
منم هم این مورد رو در اطرافیان چادریم دیدم
سید
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
15:25
متاسفم برای منطق متهجر و مبتذلت که بی چادری رو با خوردن مشورب هم قیاس میکنی و با این کارت به میلیونها خانم محجبه که حجاب رو در چادر نمیبینن علنا توهین می کنی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
اشتباه مثبت دادم هر چند فرقی نمیکرد چون مثبت زیاد داشتی اما من خودم و بیشتر اطرافیانم چادری هستیم از این مشکلاتم نداشتیم لطفا الکی مشکلات جسمیتونو به چادر نبندین همین خانم کلی اضافه وزن داره اونو نمیبینه این چادر رو سرشو میبینه؟من با حجاب اجباری موافق نیستم اما برای برداشتنش نباید این مهملاتو به هم بافت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر 18:27: اطرافیان شما لابد کارمنده چادر به سر نیستن که از صبح تا 6 و 7 شب این چادر رو سرشون باشه و بهشون فشار بیاره.برو تحقیق کن بعد بیا نظر بده
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
پس بیچاره عربا همه الان باید گردن درد داشته باشند چادرو روبندو...خخخخ
بدون نام
Hungary
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
مادر من یک قبلا چادری بود اما از زمانی که چادرش میون پله برقی مترو گیرکرد و کم مونده بود به پایین پرت بشه چادر رو بوسید و گذاشت کنار .
ساینا
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر محترمی که گفتین کل خانواده تون چادری هستن ولی گردن درد ندارن،این خانم احتمالا در مورد زنان شاغل صحبت کردن وگرنه خانممهای خانه دار زمان زیادی بیرون نیستن و طبیعتا مشکلی هم ندارن
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
خودم و تمام نزدیکان خودم و همسرم چادری هستیم و جالبه تو نزدیکانمون مردها معمولا بیمارن و گردن درد یا کمردرد یا دست درد دارن ولی خانمهای چادری از اینجور مشکلات هیچ وقت نداشتن
Iran, Islamic Republic of
14:58 - 1397/09/11
سلحشوری درست گفته
Iran, Islamic Republic of
14:59 - 1397/09/11
.. با این طرز فکرش البته خاک تو سرمون که به چنین رأی میدیم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
تجربه واقعیش رو گفته ؛ چرا میخواید همه چی رو سانسور کنید ؟چرا همش میخواید مردم دروغای قشنگ تحویل هم بدن

افرادی که خانم چادری در اطرافشون دارن میدونن که خیلی از خانمهای میانسال چادری دچار مشکل میشن به خاطر پوشیدن چادر
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
من کل اقوامم و از جمله خودم چادری هستیم و همچین چیزی ندیدم بهتره به جای ایراد گرفتن از چادر یه کم به فکر اصلاح تغذیه،اصلاح سبک زندگی و تناسب اندامتون باشید البته حرف من به این معنا نیست که همه باید چادر سر کنن اما میگم اگه نمیخواید سر کنید لطفا دلیل بیخود نیارید حق دارید بگید دوست ندارم سر کنم و برای این حقتون تلاش کنید اما لطفا دلیل الکی نیارید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۹:۴۰

لابد کل اقوام شما خانمهای خانه دار هستن(و مسلما تو خونه چادر نمی پوشن!)؛ ولی این خانم شاغله و از صبح باید چادرش رو با دست کنترل کنه رو سرش. افراد خانه دار چادری رو نباید ملاک قرار بدی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
کاربر 15:47نه من خانه دارم نه کل اقوامم اتفاقا خیلیامون شاغلیم...رو چه حسابی فکر میکنی افراد خانه دار رو ملاک قرار دادم؟
Iran, Islamic Republic of
15:00 - 1397/09/11
حق نداره بگه بخاطر چادر گردن و دستش گرفته عجب ادمایی هستند جای علت و درد مردم هم نظر میدن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
جای خودش حرف زده؛ تجربه خودش رو گفته
چرا همه چیز رو با هم قاطی میکنید؟
بدون نام
United States
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خوب شاید راست میگه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
سوالی پرسیده علامت سوال نداره
Iran, Islamic Republic of
15:01 - 1397/09/11
میخوای نپوشی نپوش ولی بهانه صدتا یه غاز نیار خیلی ها مانتوئین ولی از شما هم انسانترن
پاسخ ها
حمیدرضارضایی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خب هرکس یک عقیده وتفکری داره،من شخصا به خانوم سلحشور احترام میذارم ،خلاصه یک حرفی ازدیدگاه شخصی خودش زده که قابل تحصین میباشد،،،،،،،بااحترام فراوان به خانوم پروانه سلحشور،،،،،
حمیدرضارضایی زاده خورگو یی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خواهشا قضاوتهای بی جانکنید ،خانوم سلحشور نماینده قابلی هست ازهمه نظر موردتاییده است ،،خداقوت خانوم سلحشور
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
پیرزن چادرتودربیار،چرااینقدرسروصدامیکنی؟میخوای علینژاد رو خوشحال کنی؟مگه مجبورت کردن،یامیخوای بااین کارت عده ای روهم تشویق کنید؟ازخداوشرم کنیدوخیلی اروم چادرودربیارین، چون چادرحرمت داره وبه ماچادری هابرمیخوره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چرا پذیرفتن حرف حق براتون انقدر سخته؟
فقط دوست دارید دروغ بشنوید؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چرابعضی ازنظرات روحذف می کنید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۱۶:۱۸
چرا شما مذهبیا (که خودتم گفتی چادری هستی و حرمت داره چادر!) بیشترتون انقدر بی فرهنگ و بی ادب و سطح پایینید؟
اونی که حرمت داره شخصیت انسانها و اخلاقیاته نه یه تیکه پارچه!
فکر نکنم درکتون در حدی باشه که بتونید این نکته ساده رو درک کنید
Iran, Islamic Republic of
15:02 - 1397/09/11
سرلک و منتقداش نمیخوان چادر سر کنند دستشو بیاره تا لبش کمی گردن کج کنند یک ساعت برن خرید برگردن هر روز
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
برای زن شاغل خیلی هم بدتره .بعد برادران ارزشی و خواهران کماندو گفتند زن پنجاه ساله باید بشینه خونه سر کار نره!!! قبلا فضولی زنهای جوان رو می کردند حالا فضول کار کردن زنهای میانسال هم شدند
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
زنها با روسری و مقنعه سبک وزن هم میتونن سرکار یا دانشگاه یا کلاس زبان و ورزش برن و نیاز به چادر نیست. جامعه اسلامی مخالف حضور زنان در اجتماع و محیط کار نیست؛ از خودتون حرف درنیارید!!
United Arab Emirates
15:02 - 1397/09/11
نپوش ولی حرفم نزن.مادران ما ۶۰ سال پوشیدن چیزیشون نشد
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چرت نگو اونم قبول دارن یه چیز سنگین اضافه اس اما چون تو ذهنشون جا انداختن عادت کردن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خانم من جوون هم هست همیشه چادر سر میکنه و تو گرما و سرما بچه رو مدرسه میبره بخدا همیشه میگه بمیرم حاضر نیستم چادرم زمین بیفته
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
مادرهای شما خونه نشین بودند و شغلشون غذا درست کردن برای شوهر و بچه بوده.زن اجتماعی باید پوشش سبک و مدرن داشته باشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
نه این درسته که به زور چادر سر خانما کنیم نه این که تعیین کنیم زن اجتماعی باید پوشش سبک و مدرن داشته باشه یعنی اینهمه دکتر و معلم و کارمند چادری غیر اجتماعین ؟همه حق دارن که پوششونو بدون قضاوت دیگران خودشون انتخاب کنن ولی متاسفانه ما یا از اینور بوم میفتیم یا از اونور بوم حد وسط نداریم
Iran, Islamic Republic of
15:04 - 1397/09/11
اصلا سوژه کاربرا نشده کجا چند نفر معلوم الحال هستند
Iran, Islamic Republic of
15:04 - 1397/09/11
متاسفانه عدم باور به عملکردها و ظاهرشان و تنها جهت استفاده از منافع مادی آن این بنده را به این روز کشانده است.اخر مادرت نماینده شدن بود که رسیدید .حالا موقع برداشتن آن است.
بدبخت آدمهایی که عمری خود را تنها برای رسیدن منفعت دنیوی خود را به زحمت انداختند و توشه ای برای آخرت خود برنداشتند.
Iran, Islamic Republic of
15:05 - 1397/09/11
هنوز درگیر حجابن اوضاع اقتصاد و مملکت اینه دیگه
Iran, Islamic Republic of
15:06 - 1397/09/11
خب پس این نشون میده چادر واسه سلامتی ضرر داره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خخخخخخ
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
با همین منطق به روحانی رای دادید
خخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
15:07 - 1397/09/11
خانم سلحشوری!!!دیگه تمومه ماجرااا!!!!!تو با صولگراها فرقی نداری
پاسخ ها
بدون نام
-
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
هموطن من هم با شما موافقم . اما این خانم در خصوص حجاب منطقی و خوب صحبت کرده.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
نه منطقی صحبت نکرده منطقیش اینه که شجاعت داشته باشه بگه با حجاب اجباری مخالفم هر کس حق داره پوشششو خودش انتخاب کنه هر کس چادر میخواد سرش کنه هر کس نمیخواد سرش نکنه منم میخوام از این به بعد سرم نکنم این منطقیه اما خب هزینه داره براش و نمیتونه از پس هزینش که شاید دل کندن از پست و مقام باشه بربیاد این که این دلایل مسخره رو میاره و منت میذاره بابت چادری که سر کرده اصلا منطقی نیست
Iran, Islamic Republic of
15:11 - 1397/09/11
در اصل پوشیدن لباسی درست است که جاذبه ایجاد نکند ایجاد جاذبه به خاطر پوشش نامناسب عنصر آسیب رسان به بدنه ی جامعه خواهد بود و ما هرکدام در قبال جامعه مسئولیم
پاسخ ها
بدون نام
United States
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
در اصل فضولی نکردن تو کار دیگران درست است
Iran, Islamic Republic of
15:12 - 1397/09/11
روم به دیوار باید ببخشید شما سنتون دیگه برای کار بیرون کشش نداره بهتره استراحت کنید وجاتونو به جوون ترها بدین وگردن ودست درد خود رابه پوشیدن چادر ربط ندین وبهانه دیگری جور کنید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
بر اساس فرهنگ اندرونی زنها در پنجاه سالگی پیر میشن و حاج آقا زن جوان می گیره. در دنیای مدرن زن پنجاه ساله جوانه و حالا حالا می تونه کار کنه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شماها عادت دارید زن رو بر اساس سن و سال درجه بندی کنید.اینه که زن میانه سال رو پیر و از رده خارج محسوب می کنید.خب پس شجاع باشید و بگذارید زنهای میانسال بدون حجاب باشند:)
Iran, Islamic Republic of
15:13 - 1397/09/11
ممنون از اقای سرلک
ممنون از جوابتون
Iran, Islamic Republic of
15:16 - 1397/09/11
من چادری نیستم ولی شما همون کاری میکنید که خوارج باعلی کردن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
میشه دقیق توضیح بدی؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
15:17 - 1397/09/11
حجاب باید رعایت شود‌
پاسخ ها
نور
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
هیچ باید و اجباری نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
به تو چه باید میگی فعلا همین قدره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
نور (باید) اسمش اجبار نیست. مثل قوانین راهنمایی و رانندگی که باید رعایت بشه. قانون برای سلامت جسم و روح جامعه است و هیچ عاقلی اسم قانون رو اجبار نمیگذاره در هیچ کجای دنیا
بدون نام
-
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
پوشش هر انسانی یک امر کاملا شخصی است. فقط در صورتی که به اجتماع و حقوق دیگران آسیب برسونه مشکل ایجاد می کنه .
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۲۱:۲۱
خداییش چرا حرفای غیرعقلانی میزنی؟ حجاب رو با قوانین راهنمایی رانندگی میسنجی؟ طبق کدوم منطق؟



یک- قوانین راهنمایی رانندگی تبعیض توش وجود نداره؛ و همه آدمها ملزم به رعایتشن؛ ولی حجاب تبعیض آمیزه و به نصف جامعه(زنها) اجبار و ظلم میشه به خاطرش و قوانین تبعیض آمیز(مخصوصا اونهایی که باعث آزار انسانها میشن ؛اصلا قابل مقایسه با قوانین سالمی مثل راهنمایی رانندگی نیستن)

دو-قوانین راهنمایی و رانندگی در عقل و منطق همه آدمهای جهان کاری عاقلانه و قابل قبولن ولی حجاب از دیدگاه عقل و منطق اکثریت مردم جهان قابل پذیرش نیست. کاری که عقل بشری نمیپذیرتش نمیتونه ملاک قرار بگیره. کلا مقایسه شما از عقل و منطق به دوره.
من
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
کاربر15:56 واقعا حرف درستی زدی قربون دهنت
از طرف 2121برای عزیز دلم کاربر1556
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
حجاب فقط مختص زنان نیست مردان هم در جامعه ی اسلامی باید پوشش رو رعایت کنند.حجاب محدود کردن مردانه چون نمیتونن از زیبایی های ظاهری زنان استفاده کنند.عقل بشری حجابو میپذیره و با برهنگی مخالفه.به نظر شما اینکه من بگم بدنم مال خودمه و اجازه ندم هر مردی با هر شخصیتی از بدنم لذت ببره.بده زشته و تبعیضه؟
United Arab Emirates
15:23 - 1397/09/11
گردن و دست شما چه اهمیتی دارد آنچه برای ما اهمیت دارد تفکر سالم و عقل سالم است که شما ...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
که الحمدلله یه درصدش را نداری
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1397/09/11
سلام،
سرکار خانم پروانه سلحشوری، اگر بلد نیستید چادر سرتان کنید، مانند زنان زحمتکش شالی کار در شمال ایران، آنرا دور کمرتان ببندید و مانند پروانه که نام شما هم هست جنب و جوش کنید.
و من ا... التوفیق
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
بی منطقی امثال شما حد و حصری نداره انگار!
Iran, Islamic Republic of
15:33 - 1397/09/11
چادر واقعا مضر و چیزبیخودی است..هرکس هم خیلی دوست داره بزنه حتی مردان...
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
حالا مگه تو میخوای بکنی سرت نظر میدی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ای ول داری احسن بر شما
Iran, Islamic Republic of
15:33 - 1397/09/11
پس به کی رای بدیم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
اره والا
Iran, Islamic Republic of
15:33 - 1397/09/11
چقدر نفرت انگیز این جمله که پوشیدن چادر لیاقت میخواد و چقدر مضحکه . واقعا باعث تاسفه.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
درود بر شما
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چادر لياقت ميخواد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر 9:19 بزار تو بی لیاقتی خودمون بمیریم... میشه؟
Iran, Islamic Republic of
15:34 - 1397/09/11
کاش من قدرت داشتم تا مردان و پیران دربند چادر را چشم بند میبستم چوم مشکل از انهاست نه زنان....چرا باید زن تاوان مردان هوس باز و چشم چران را بدهد...چشمهایشان را بلندند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
حجاب محدودیت است برای مردان هرزه .چون مانع هرزگیشون میشه
Iran, Islamic Republic of
15:35 - 1397/09/11
چادر هم از نظر اقتصادی غلط است هم اجتماعی و هم انسانیت...و هم دلیل چلدر زدن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
میشه لطفا دلیل غلط بودنش رو هم‌ بفرمایید
Iran, Islamic Republic of
15:36 - 1397/09/11
حجاب باید رعایت شود....
پاسخ ها
پویا
United Arab Emirates
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
هیچ بایدی در کار نیست....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
اجباری درکار نیست لا اکراه فی الدین
بدون نام
United States
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
باید باید راه ننداز به تو چه اصلا
Iran, Islamic Republic of
15:36 - 1397/09/11
اصلا چرا مردان و جامیان چادر در قعس نمیروند حالا که میترسند به گناه بیفتند
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
من زنم و حامی چادر.
Iran, Islamic Republic of
15:39 - 1397/09/11
ای خفتگان در خواب و طرفدار چادر و حجاب اگر خوب است و جلوگیری میکند پس چرا مردان ما چشم چرانند و اینقدر فساد و دزدی و کثافت کارب در جامعه زیاده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
متاسفم انگار اخبار رو نمیخونی که هر روز در اروپای به اصطلاح متمدن شما چقدر تجاوز و تعرض به زنان میشه. مردان اروپایی با چشمان بسته زنان رو اذیت میکنن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
نیست‌ تو‌ جامعهی‌ ما‌ حجاب‌ خیلی رعایت‌ میشه.از اون‌ طرفم‌ تو‌ اون‌ کشورهایی که حجاب‌ رعایت‌ نمیشه‌ اصلا‌ فساد وجود نداره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چون شبانه روز دنبال زنان برهنه در گوشی و ماهواره اند چون بلد نیستند جلوی غریزه ی جنسیشون بایستند و محدودش کنند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۲۰:۲۸

خب آیکیو جان اگه قراره با وجود حجای جامعه ما توش فساد وجود داشته باشه پس مگه مریضیم که اینهمه زنها رو به خاطر حجاب آزار بدیم و بهشون حجاب رو اجبار کنیم؛ در حالیکه فایده ای نداره؟

حداقلش اینه که در غرب زنها احساس خوبی از زندگی دارن و روحیه شاداب و سالمی دارن ولی جامعه ما روحیه داغونی داره که یکی از دلایلش هم اینهمه اجبارهای مختلفه
Iran, Islamic Republic of
15:39 - 1397/09/11
من نظری در مورد گفته های خانم سلحشوری ندارم
امایه سوال از آقای سرلک دارم شماتمام کتابهای پشت سرتونو خوندید؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
آخه اگه کتابانخونده بودندکه چنین جواب باحالی نمی دا نند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
...کتاب خواندن گردن درد می آره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
،روحانیون خصوصا در سطوح بالا خیلی اهل مطالعه هستن
ابتدایی ترین کتابهایی که اونها میخونن رو بعضی ها اصلا نمیتونن بفهمن.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
خخخخخ ایوول
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
18:45
:))))))))
Iran, Islamic Republic of
15:42 - 1397/09/11
خانم عزیز جای خودتوبه جونترهابده....ببین چه بامقنعه وچادر....میره سرکار وجایشم درد نمیگیره.....مشکل ازسنت هست ن چادر....تازن چادربه سردارد....ایران پابرجا هست.....کاری نکنین اونطرفی هاخوشحال بشن
پاسخ ها
پویا
United Arab Emirates
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چقدر ابلهانه و مضحک سخن راندی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
یا خود خدا این که میگی یعنی چه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
چرا حرفای خنده دار میزنید؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
هیچ جای دنیا زن پنجاه ساله رو بازنشست نمی کنند در حالیکه این همه پیرمرد هفتاد ساله سر کارند.مردها تازه در پنجاه سالگی برای مشاغل بزرگ تر خیز بر می دارند.امثال شما به زن نگاه کالایی دارید
زن چهل ساله
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
واقعا هم نگاهتون به زن کالاییه ولی فرافکنی می کنید که غربیها چنین اند.در غرب انگلا مرکل سالهاست رهبره و کسی به سن اش کاری نداشته به قیافه اش هم کاری نداشته.ولی امان از شما...عمر و زندگی ما رو فنا کردید
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
مثلا الان پا برجاست !؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چقدر بی عقلی دوست عزیز!

باهوش جان ؛ خب اون خانم جوان هم با پوشیدن چادر دوباره در سنین میانسالی دچار همین مشکلات میشه احتمالا و این چرخه ادامه داره
Iran, Islamic Republic of
15:48 - 1397/09/11
خانم سلحشوری اگه با چادر مشکل داری استعفا بده وبرو تایلند برای خودت راحت زندگی کن.اونا دیگه فشاری بهت نمیاد.
Iran, Islamic Republic of
15:50 - 1397/09/11
مشخصه فیلش هوای اون ور آب راکرده.برو عزیزم اونجا دیگه خبری ازچادرنیست احتمالا حالت خوب میشه
Iran, Islamic Republic of
15:55 - 1397/09/11
دلت درست کن چه زن چه مرد ذات کثیف تو چادر قبا کثیفه
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1397/09/11
مردم به اندازه کافی با مشکلا ت معیشیتی سرگرم هستند. لازم بود این مجلس بی خاصیت وبیکار؛ برای سرگرمی نمایندگان؛ به یک گوگوش ......
Iran, Islamic Republic of
15:58 - 1397/09/11
خانواده م چادری هست و تلویزیون م چادر عربی رو مد کرد چند نفراز هشتاد میلیون چنان میتازند که گویی اکثریت جامعه مخالف سلحشوری هستند نمیشه مثل ادم خودشون اگر مقید و حجاب برتر هستند تو کار دیگران دخالت نکنند؟ دل نگرانی شما !؟ تلویزیون نماد ملی و الگو داره با مانتو و پوشیده برنامه اجرا میکنه و کسی نمیتونه و...میکنه تهمت بزنه .مراقب خانواده خود باشید و چهل سال چشماتون گرد بوده یک ماه ازمایشی عادی یا گاهی ندیدبگیرید که فرمایشات ائمه(ع) همین هست
Iran, Islamic Republic of
16:02 - 1397/09/11
خانم دکتر پروانه سلحشوری‌ فدای خاک زیر قدمت ، جون بی ارزشم‌‌ فداتون بشه ، شما نماینده ملایک در روی زمین هستید
پاسخ ها
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شما هم چادر اذیتت میکنه که اینقدر قربون صدقه ش میری؟
Iran, Islamic Republic of
16:04 - 1397/09/11
آقای سرلک خیلی خوب و بدون غرض شروع کردید و حرفتون هم درست بود می تونه چادر سرش نکنه ولی حیف بد تموم کردین معلوم شد توصیه برادرانه بی غرض نکردین و بهش کنایه زدین که گفتین چادرت و بردار مسیح علینژاد خوشحال می شه!!!!!! کاش خرابش نمی کردین
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
مگه غير اينه مگه بد گفته
Iran, Islamic Republic of
16:07 - 1397/09/11
هر نجوه زندگی مسائل خاص خود را دارد. مهم ان است که برای نحوه زندگی بر اساس باور خودت باشد تا بتوانی مشکلات ان را حل کنی. متاسفانه امثال تو هنوز برایشان چادر به باور نرسیده و بدبختی ان است که 40 سال داری ان را به سرت خر کش می کنی. و تمامی مشکلات ان را بیخود بر خودت خریدی.
خسر دنیا و اخرت هستی بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
16:15 - 1397/09/11
هر بیچادری بی حجاب و کثافت کار نیست.و هر چادری پاک و معصوم نیست.اگر باز عده ای منقلب نمیشن و دینشون مشکل نمیخوره انتخابات برگزار کنن در مورد نوع پوشش ملت تا خودشون در مورد لباسشون تصمیم بگیرن.در ضمن هیچ مردی حق نداره گیر بده ب صحبتهای خانم سلحشوری چون هیشکدوم ن چادر پوشیدن.ن گرمای تابستون چادر سیاه و تحمل و اسارت دستها بخاطر چادر تحمل کردن.پس لطفا اقایان نظر ندن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
یاد رضاخان به خیر!!!! که انتخابات برگزار کرد تا ملت خودشون برای پوشش خودشون تصمیم بگیرن!!!
Iran, Islamic Republic of
16:28 - 1397/09/11
این بنده خدا خواسته بگه بهرحال رعایت حجاب کامل مشکلات و سختیهایی بهمراه داره، نه اینکه از پوشیدن چادر پشیمونه
Iran, Islamic Republic of
16:32 - 1397/09/11
صحبت خانوم سلحشوری درست است خود من به عنوان یه خانوم ایرانی چادری که ۲۳سال سن دارم هربار که بیرون میرم موقع برگشت دچار گردن درد و دست درد میشم.به نظرمن میشه بدون چادر هم حجاب داشت و لازم نیست انقدر بااین موضوع تند برخورد بشه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شاید بلد نیستی خانم مسلمان ایرانی، وگرنه چرا مادرا و مادربزرگای ما پس این جوری نشدن آخه؟ حتی دت هم کرده باشن مگه این جلوی دردو میگیره؟
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شمارو كسي مجبور كرده؟خب با مانتو باش !من شرطم براي ازدواج هر جا خواستگاري رفتم چادر بود ولي هرگز كسي رو مجبور نميكنم چادر سر كنه
هركي يه الويت داره طرف بوده گفته به زنش ميخوام تو مهموني بي حجاب باشي و خوش تيپ يكي دوست داره همسرش رو عرضه كنه و باهاش پوز بده يكي دوست داره خانومش با وقار باشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۱:۳۴

مادر و مادر بزرگ شما که خانه دار بودن و ۲۴ ساعت تو خونه نشسته بودن اصولا ساعات چادر پوشیدنشون خیلی کم بوده.نمیشه این افراد رو با خانمهای شاغل مقایسه کرد!

خداییش یه کم فکر کنید قبل از حرف زدن
Iran, Islamic Republic of
16:41 - 1397/09/11
وای خداببنین کیانماینده مجلس شدن اخرت عوام فریب وفقط دنبال دیده شدن ورای جمع کردن ودوروهستش کی به توگفته چادرسرکنی توخودت میخواهی مومن وباحجاب نشان بدی وسوژ خاص وعام شدی ‌مثل کپک سرت پایین انداختی وهمه بهت میخندن چهره واقعیت روشدوفراکسیون زنان این باش فاتحه همه خواندس تودروغگوخیانت ....همین روحانی همه روفریب دددواومدتوتلوزیون میگفت لیستی رای بدین به نمایندگان نتیجش سلحشورمیش فراکسیون امید کیلیوفله ای رای اوردن ادم چهرش ومیبینه کفاربایدبده
Iran, Islamic Republic of
16:43 - 1397/09/11
ایناادمهای روحانی هستن بااین حرفهاوحجاب گندی که زدن وپاک کنن حواسهاروپرت کنن فریبکارترین دولت دنیاوتاریخ استعفا
Iran, Islamic Republic of
17:30 - 1397/09/11
اصولگراها که وضع حجابشان بدتر از این خانم است . چون کلمه اصلاح طلب دنباله نمایندگی است . ملعون و بد شده است . لطفا به مدارس ما در همین تهران سربزنید . تنها چیزی که ارزش ندارد . حجاب است .والله این سایتهای معلوم الحال ضد دین و ایمان و اعتقاد و کارشناسانی که قلمفرسایی میکنند. عامل اختلاف و اتحاد جامعه اند. بغض و کینه را کنار بگذارید مانند یک مسلمان واقعی و معتقد به همنوعان خود بنگریم . مشکلات حل میشود .
Iran, Islamic Republic of
17:52 - 1397/09/11
من چادری نیستم و چادرم دوست ندارم،اما اونایی که ادعای ازادی دارند، باید قبول کنند یه عده ای تو جامعه چادر رو میپسندن، خودشون میدونن، دوست دارند و سرشون میکنن،حجاب اجباریه،چادر که اجباری نیس،ضمنا چادر مدلای مختلفی داره که لازم نیس دست درگیر باشه
خانم سلحشور شما برای منفعت مادی و پست و مقام چادر سرت کردی،حالا که بهش رسیدی،اگه اذیت میشی درش بیار، زورت نکردن که، به چادر که ظاهر قضیس اینجوری اعتراض داری، معلوم نیس تو باطنت به چه چیزای اعتقاد داری اصن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خداییش چرا انقدر با عقل دشمنی دارید هانا؟
خب این بنده خدا تجربه خودش رو گفته ؛چرا عادت دارید همش دروغ بشنوید؟
من خودم مامانم از سالها پیش اون دستش که باهاش چادرش رو نگه میداره درد میکنه و همیشه خودشم میدونه از چادره. نمیدونم چرا شماها انقدر با تعصب نگاه میکنید و این مشکلات رو نمیپذیرید
Iran, Islamic Republic of
17:59 - 1397/09/11
چادر چه ربطی به این دردا داره پس مادرای ما باید حالا فلج شده باشن
Iran, Islamic Republic of
18:10 - 1397/09/11
به نظر من اين خانم اصلا بلوغ اجتماعي نداشته و واقعا خنده داره خودش نمي تونه مشکل سلامتيش رو به صورت علمي و از راهش حل کنه نه مثل بچهها بهانه بياره کسي که داشته هاي خودش رو نتونه حفظ کنه شايسته امانت داري جمع کثيري عاقل و بالغ نميتونه باشه ،در ضمن چادر حرمتش خيلي بالاتر از اين حرفهاست اون خانم اصلا نميدونه چادر چه ارزشي داره مي ترسم کمي بعد مانتو و روسريش هم براي سلامتيش خوب نباشه حجاب براي بانوان ضروريه
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
جایی که عقل کنار رفته باشه و تعصب حرف اول رو بزنه جای کثیفیه
Iran, Islamic Republic of
18:11 - 1397/09/11
چه با چادرچه بی چادر مهم نیست آدم بودن وه انسانیت مهمه
پاسخ ها
مهربانی
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
انسانیت رو کی تعریف می کنه؟ انسانیت چه تعریفی دارد؟ آیا انسانیت رو یک انسان یا چند انسان تعریف می کند یا هر انسانی می تواند به سبب انسان بودنش انسانیت را تعریف و تعیین کند؟ نمونه های بارز و شاخص تفکر انسانیت کدام است؟ و..........
Iran, Islamic Republic of
18:15 - 1397/09/11
از بدبختی مردم ما اینه که به جای اینکه انسانهای باسواد و توانمند در مجلس درخواست ها و مطالبات مردم رو بگیرن یه زن که نمی دونه خودش هم با خودش کند چند چنده و باید تو خونش به بچه ها ش برسه شده نماینده ملت
اونوقت توقع داریم وضع موجود خوب بشه
Iran, Islamic Republic of
18:24 - 1397/09/11
مادر بزرگ من یک زن ایلیاتی بود با سربند معروف لرها گلونی
و موهایی از دو طرف بیرون ، لباس رنگارنگ محلییش قدمت و ریشه اش را در تاریخ نشان میداد تو عمرش هم چادر سیاه نپوشیده بود نه غرب زده بود نه شرق زده نه مذهب زده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
قربون مادر بزرگت با دل پاک و غیرت مردانه اش اینهایی که چادر چادر میکنند فرزندان همان دامن کوتاهای زمان شاهند مادر بزرگ تو و تمام زنان ایلیاتی شیر زنند رنگ عوض نمی کنند دخترانشان هم در دامنشان بزرگ شدن و دوست دارند همانطور بپوشند
Netherlands
18:30 - 1397/09/11
خوب چادر سر نکن
مگه مجبورت کردن! منت هم میذاره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
چرا نمیفهمید میه مشکلات هر مساله ای رو بررسی کرد؟
اینم اومده مشکلات چادر رو گفته .چه اشکالی داره
یه کم عقلانی باشید
Iran, Islamic Republic of
18:33 - 1397/09/11
لطفا توهین ،نکنید.خانم سلحشور ی تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف
مگراسباب بزرگی همه آماده کنی
درمورد حجاب چه با چادر وچه بدون آن اول سواد تون روبالا ببرید بعد نطق کنید خیلی ها میخوان خودشون رو برجسته کنند آبجی بااین حرف ها راه بجایی نمیبری
Iran, Islamic Republic of
18:35 - 1397/09/11
احتمالا این یکی ژنش خوب نبود آمو
Iran, Islamic Republic of
18:45 - 1397/09/11
اینم از ترفندها یی که دیگه میبینی رای نمیاری یه حقه جدید تا رای جمع کنن خانوم خجالت داره جمع کردن رای به چه قیمتی ته کار مرگه ها دیدی بوش پدر هم مرد همه میمیرنا باید جواب بدیا با حیا وعفت دخترای جوون بازی نکن
Iran, Islamic Republic of
18:45 - 1397/09/11
اینم از ترفندها یی که دیگه میبینی رای نمیاری یه حقه جدید تا رای جمع کنن خانوم خجالت داره جمع کردن رای به چه قیمتی ته کار مرگه ها دیدی بوش پدر هم مرد همه میمیرنا باید جواب بدیا با حیا وعفت دخترای جوون بازی نکن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خیلی پیرتر از این خانم سالهاست در نوبت مرگ اند و البته جواب خیلی گندها که زدند رو باید بدهند
Iran, Islamic Republic of
18:49 - 1397/09/11
به عنوان یک متخصص فیزیوتراپی
و جدا از هر گونه .تعصب سیاسی و مذهبی مطلبی که ایشون گفتند یک واقعیت است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
ت جزو همون فيزيوتوراپ هايي هستي كه مثله اون وزير بهداشت دولتتون گفت بمال تا خوب شه احتمالا
از بس بي سوادي اتفاقا من هم فيزيوتراپ هستم و هيچ ارتباطي نداره
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
دقیقا؛ مامان من همین مشکل رو سالهاست داره و خودش هم میدونه به خاطر چادرشه
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
بی سوادی خب
Iran, Islamic Republic of
19:23 - 1397/09/11
شما فقط پیامهای برعلیه خانم سلحشور چاپ میکنید..بعد انتظار دارید جامعه هم خوب شود
United Arab Emirates
19:24 - 1397/09/11
بله جناب سرلک درست می گویند. اگر چادر آرتروز بدهد که الان همه علما و مراجع که عمامه همه عمر بر سر دارند آرتروز داشتند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
عمامه رو با چادر میکنی یکی؟عمامه مثل کلاه می مونه و نیاز نداره همش با دست بگیریش ولی چادر رو باید مدام با دست بگیری و کنترل کنی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
ندارن ؟! از جاي ديگشون زده بيرون .....
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
نه خیلی چادرا رو نباید با دست بگیری
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۱۲:۵۵
جوک میگی عزیز؟یعنی الان مادرای ما با ۵۰-۶۰ سال سن حاضرن بیان چادرهای مدل جدید (دانشجویی و عربی و....) بپوشن؟!
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
مگه پنجاه شصت سال چند ساله؟چرا دوست دارید مادراتونو پیرتر از اونی که هستن ببینید که به نظرتون بد میاد که چیزای جدید بپوشن؟
Iran, Islamic Republic of
19:52 - 1397/09/11
خانم سلحشوری شما خیلی بی جا کردی بخاطر اینکه بیای تو مجلس و یه صندلی داشته باشی چادر سر کردی تو با این حرفت نشون دادی که مردم ساده لوح طبق معمول فریب افرادی مثله تورو خوردن که حتی در پوشش خود دروغگو بوده و فیلم بازی کرده
پاسخ ها
بدون نام
United States
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
فکر میکنی بقیه راست گو بودن رفتن مجلس
Iran, Islamic Republic of
20:04 - 1397/09/11
این کامنتها نشان میدهد که چادر علاوه بر سلامت جسمی روی روان برخی از کامنت گذاران هم اثر منفی داشته است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
متاسفانه بیشتر طرفداران چادر جزو افراد متعصب و تندرو هستن و حرفاشون عقلانی نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
تو خوبی
Iran, Islamic Republic of
20:04 - 1397/09/11
این کامنتها نشان میدهد که چادر علاوه بر سلامت جسمی روی روان برخی از کامنت گذاران هم اثر منفی داشته است
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
احسنت
Iran, Islamic Republic of
20:14 - 1397/09/11
بلاخره هر کسی یه نظری داره من خودم از حجاب اجباری بدم میاد چادری ها لطفا به مانتویا پیله نکنن
United Kingdom
20:18 - 1397/09/11
جناب سرلک، خودتون هم قلباً میدونید اصل حرف ایشان درسته که سیاستهای جاری و قوانین فعلی نتونسته اونطوری که باید اهمیت چادر و حجاب رو نهادینه کنه، ولی توصیه اینه که شما کمی کلاهتان را بالاتر بگذارید تا بتونید بهتر ببینید، وگرنه تخطئه کردن و بدون منطق انقاد کردن و کوبیدن دیگران کار سختی نیست، خودتون بهتره بیشتر مطالعه کنید و کمی هم با افراد ریش سفید و با تجربه مشورت، شاید نظرتان عوض شود.
Iran, Islamic Republic of
20:32 - 1397/09/11
امثال سلحشوری که شدن بلندگوی اپوزیسیون انور آب با اصل اسلام مخالفن.امروز چادرو میکوبن فردا حجاب رو.مشکل اینه که جلو فحشا رو میگیره و بازار هوسبازی و تن فروشی کساد میشه.
یه روز میگن چرا به عزای امام حسین کمک می کنی.یه روز میگن چرا چادر می پوشی؟ فردا هم میگن چرا نماز می خونی .صدای اذان برای پرده گوش ضرر داره.خخخ
برید کشکتونو بسابید بابا.چهل ساله هیچ غلطی نتونستید بکنید.ازین به بعدشم نمیتونید . پس در نتیجه آب سرد رو بریزید همون جایی که می سوزه!
Iran, Islamic Republic of
20:48 - 1397/09/11
هر کس هر کار دوست داره میکنه، حرفش درسته الان توی مجلس خانم مانتویی هم هست ایشون هم میتونست مانتویی بشه به جای غر زدن.و جالبه که برخی بد حجابها دوست دارن خودشون آزاد باشن ولی برای دیگران حق تصمیم گیری قائل نیستن و به چادری ها بی احترامی میکنند.
Iran, Islamic Republic of
20:54 - 1397/09/11
بنده به نظر همه ارزش قائلم ولی چادر نمیتونه جلو فساد و بگیره باید رفتارت ذاتا درس باشه
Iran, Islamic Republic of
20:56 - 1397/09/11
خانم عزیز بگو سختمه بگم پیر شدم دیگه چرا به چادر ربطش میدی
Iran, Islamic Republic of
21:00 - 1397/09/11
آرایش کردن چی مواد شیمیایی داره سرطان میگیری بیشتر مراقب
سلامتی خودت باش
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
بین لوازم ارایشی 2 تومنی تا 100 تومنی تفاوت ها بسیار است
United Arab Emirates
21:01 - 1397/09/11
متاسفم برای کسانی که به حجابی که خدا در قرآن گفته توهین میکنن و ربط میدن به بی ربطها....تن آدمی شریف ست به جان آدمیت..من چادری هستم افتخار میکنم حجاب برتر دارم و البته احترام میگزارم به همه باعفت های وطنم....کاش ایرادات مومن نماها رو به دین نبندین...این درده که با لباس اسلام به اسلام ضربه میزنن...خدا هممون رو هدایت کنه..بگو آمین
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شماها کی میفهمید بررسی عقلانی یک موضوع معنیش توهین نیست؟
این خانم تجربه خودش رو از چادر گفته . چرا زورتون میاد؟ چرا نمیتونید با عقل به مساله نگاه کنید و بررسیش کنید؟ شخصا میدونم حرفش درسته چون تو اطرافیانم خانمی همین مشکل رو داشت و دکتر گفت به خاطر سالها چادر گرفتنه؛خودشم همیشه میدونست وقتی زیاد از خونه میره بیرون(ساعات طولانی چادر سرشه) دستش بیشتر درد میکرد
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
افتخار ما هم بندگی خداست و نان بازو خوردن حرام به زندگیمان راه ندادیم حق و ناحق کردیم تمام عمرمان به ضعیفتر از خود احترام تکریم کردیم ولی حجابمان چادر نیست چون اسلام را در اخلاق می بینیم
Iran, Islamic Republic of
21:02 - 1397/09/11
ازاین جماعت این جورحرفهابعیدنیست.ایناکسانی هستندکه درموردهرچیز نظرات عجیب وغریب میدهند.امثال همفکرشون اقای عبدی که گفته مشروب بایدازادبشه.مثل خانم فریباداودی مهاجرکه تودولت اصلاحات چادرمی پوشیدووقتی که خارج ازکشوررفت کشف حجاب کرد.اصولااینااعتقادی به حجاب وچادرندارند،چه کسی ایشونومجبورکرده چادرسرکنه؟اگه به وصیت نامه ی شهدانگاه کنیم بیش از80 درصدشون ازچادروحجاب خانم هاگفتند.خدامیدونه که این افرادچی توکله شون هست.
United Arab Emirates
21:06 - 1397/09/11
درضمن مثل ایشون مثل همون عروسه که بلد نبود برقصه میگفت زمین کجه...اگه در مقابل چادری که سر دارین احساس مسئولیت کنید اجازه نمید دیگران همچین بهونه ای بیارن چه برسه به خودتون.... چشم چرانی مردان به تعبیر قرآن بیماری قلبشونه ربطی به چادر نداره حیف شهدایی که بخاطر عفت و شرف رفتن اونوقت بعضی ها.....شادی روح شهدا صلوات
Iran, Islamic Republic of
21:07 - 1397/09/11
يكي دوست داره چادر ميپوشه يكي دوست نداره نميپوشه منتها ببينيم اوني كه پوشيده و غر ميزنه چه منفعتي رو توي چادر ميبينه كه برش نميداره
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاش فرهنگمون انقدری بالا بره که بفهمید انتقاد معنیش غر زدن نیست
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
21:10 - 1397/09/11
بنظرمن چادر که کش داره دیگه چیچیشو میگیرن.خوب اگراذیتی نپوش مجبوری مگه؟!البته میدونم روی حقوقت تاثیرداره ولی می ارزه دیگه مگه نه جناب؟؟
Iran, Islamic Republic of
21:10 - 1397/09/11
بنظرمن چادر که کش داره دیگه چیچیشو میگیرن.خوب اگراذیتی نپوش مجبوری مگه؟!البته میدونم روی حقوقت تاثیرداره ولی می ارزه دیگه مگه نه جناب؟؟
Iran, Islamic Republic of
21:12 - 1397/09/11
عمریست چادر پوشیدم واحساسم عشق است به بانوی اب وایینه نه دردی دارم نه مشکلی معلمم اما دوستی دارم که در بمباران جنگ یک پا از دست داده او با عصا چادر از سر برنداشته وقهرمان چندین ماده ورزشی هست او مادر وهمسر وورزشکار عشق چادراست .خواهش میکنم چادر ما رو قاطی سیاست بازی ها نکنید ما وارثان گوهرشادیم هنوز چکمه های رضا خانی را فراموش نکرده ایم هنوز محترم بانوی گوهرشاد برایمان لالایی میخواند وصدای گلوله ها از صحن می اید وغیرت مردانه مردان ایرانی زنده
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
احسنت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
رحمت به شيري كه مادرت بهت داد
Iran, Islamic Republic of
21:21 - 1397/09/11
چقده بدمممم از چادر میاد اما متاسفانه مجبورم بپوشم الهی هرچ زودترروزی بیاداین جبراازبین برن
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خالی بند
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
مجبور نیستی
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
این فقط درد شما نیست. اکثر چادریا از روی اجبار خانواده میپوشنش؛ تو این سالها به اندازه موهای سرم دخترا و زنهایی رو از نزدیک دیدم که با اجبار چادر میپوشن
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
من یه دوست داشتم دوره ی دانشجویی چادری شد اینقدر برادرها و پدرش اذیتش کردند که دوباره مانتویی شد.
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ان شالله اگر دروغ گفته باشي سرطان بگيري
Iran, Islamic Republic of
21:37 - 1397/09/11
زنان باید خودشون حق انتخاب پوششون رو داشته باشند نه دیگران براشون تعیین کنند
Iran, Islamic Republic of
21:42 - 1397/09/11
واقعا متاسفم که چنین مسعولینی داریم موقع سرکاررفتن هرجوری سرماروشیره میمالندبعدهرکاردوست داشتن میکنن
Iran, Islamic Republic of
21:44 - 1397/09/11
ایران و دوقسمت کنید مردونه و زنونه .دیگه خیال همه راحت شه که دیگه نه مردا با تار مو تحریک شن نه خانوما مجبور شن حجاب به سر بیان بیرون
Iran, Islamic Republic of
22:08 - 1397/09/11
شما کتاب حجاب مطهری رو بخونید اونقدر در مورد پوشش زن و پوشیدن یا نپوشیدن صورت و دست تا مچ گفته شده که حالت تهوع می گیری. ببین درد ما چیه که هنوز نتونستن به طور یقین اعلام کنن منطور قرآن این نبوده که لازم نیست فقط چهره و دو تا دستت تا مچ بیرون باشه!، اما جوری مغز مردم رو شستن که ببین بر سر پوشیدن و نپوشیدن چادر بهشت و جهنم و حضرت زهرا و .....رو کردن سر علم!!!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
من کتاب حجاب مطهری رو خوندم قاطعانه میگم شما اصلا جلد کتاب رو هم ندیدی.این کتاب فلسفه ی حجابو توضیح میده و با مستندات تاریخی و عقلی لزوم حجابو اثبات میکنه.
Iran, Islamic Republic of
22:13 - 1397/09/11
کاربر14:54
مطالعه یعنی اینکه بدونی حضرت زهرا این چادری که سر میکنن تو ایران رو نمیپوشیدن، نه مدل ایرانی نه عربی، این مدل چادر به طور کامل سرتا پا سیاه پوشاننده ،دهها سال بعد از اسلام یا بهتره بگم قرنها بعد رواج پیدا کرد، اونها روسری که تا سینه پوشیده باشه میپوشیدن، و این مدل اونموقع اصلا نبوده!
چرا انقدر روایت میسازین و با همین روایتهای دروغین بر سر و سینه میکوبین؟!
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
روسری بلند که تا پایین پا بیاد اسمش چادره. آی کیو
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کاربر ۱۳:۰۸
تا حالا دیدی چادر تا روی کمر باشه ؟:D
...
1308
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
حضرت زهرا پارچه ای رو سر میکردند که تا پایین پاشون میرسید. اسمش نه چادر بود نه روسری . عزیزم چادر شبیه تره به اون پوشش یا روسری هایی که مو از پشت و جلوش در میاد. گاهی خودمونو به حماقت میزنیم.
Iran, Islamic Republic of
22:19 - 1397/09/11
من چادری نیستم ولی برای این ،تیکه پارچه احترام زیادی قائلم شما که یع عمر سرت کردی چرا حالا اینجوری میزنیش زمین؟
Iran, Islamic Republic of
22:23 - 1397/09/11
ب نظر من اگر چند نفر مثل خانم سلحشوری در مجلس باشند انقلاب اسلامی ما پا بر جا خواهد ماند و جبران خون تمام شهدا میشود!!!!!!!!خانم سلحشوری لطفا حالا ک پول دارشدی برو خارج چون چادر لیاقت میخواد که متاسفانه..
Iran, Islamic Republic of
22:41 - 1397/09/11
واقعا چه کسی به این خانم مدرک تحصیلی داده
Iran, Islamic Republic of
22:53 - 1397/09/11
باسلام به همگى.ضمن احترام به همه . بنده معتقدم هرعقيده ايى هم که داشته باشيم نبايد به ارزشهاى دينى بى حرمتى کرد. شايد کسى چادرى نباشه ولى نبايد ارزش چادر رو زير سئوال ببره.
کاش خانم سلحشور بجاى ايجاد اين حواشى توضيح بدهند که به عنوان نماينده مردم چيکار واسه مشکلات اساسى مردم کردند.
آيا هدف از اين حرفاهاى نا متعارف فرار از پاسخگويى به ملت نيست؟؟؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
دقیقا هدف همینه
Iran, Islamic Republic of
23:06 - 1397/09/11
بالاخره نمایندگان دولت درمجلس هم یه جوری باید بداد روحانی ودارودسته اش برسند تا ملت سرشون گرم بشه وهیچ کس پاسخگوی بقول ماهنامه امریکایی newyork review فروختن منافع کشور به ادکلن های اروپایی نباشه تااین دوسال هم بسلامتی تموم بشه ............نه؟
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
23:12 - 1397/09/11
خانم سلحشور چادر پوشیدن خوبه از آنجایی که سلامتی شما به خطر می افته ما مردم ایران راضی نیستیم ولی نپوشیدن چادر را تبلیغ نکند خیلی از دختران ما دنبال بهانه هستند ولی ما دختران انقلابی حتی تا آخربن نفس دست از آرمان شهدامون بر نخواهیم داشت و به وصیت آنها عمل خواهیم کرد
Iran, Islamic Republic of
23:25 - 1397/09/11
مسیح علی نژاد یه فاحشه بیشتر نیست .یه خودفرخته ی بی ارزش خائن
Iran, Islamic Republic of
23:56 - 1397/09/11
وقتی تو اسلام رو قبول کردی بنابراین باید به قوانین آن هم احترام بگذاری که یکیش حجاب است در همه جوامع هم اینگونه است.اما این به این معنا نیست که حجاب فقط چادره.خانم سلحشور هم اگر چادر براشون ضرر داشته طبق اسلام پوشیدن چادر براشون حرام است.پس چرا از همون موقعی که فهمیدن چادرشونو برنداشتن که حالا نیان پشت تریبون علت گردن دردشون رو چادر اعلام کنن؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
00:02 - 1397/09/12
من ميخوام حرف آخرو بزنم با هيچكس هم كار ندارم مگر اينكه از روي جنازه ما رد بشيد تا بتونيد برهنه بيايد بيرون و كشف حجاب كنيد
حق پيروز است
Iran, Islamic Republic of
00:27 - 1397/09/12
اقای سرلک برو راجب دوستان انقلاب که چسبیدن به صندلی و کهلولت سن اجازه جدا شدن نمیده وکمک کن بلکه بتونی امیدی ایجاد بشه که جایگزین بره حجاب رو واگذار کنید به خانمها هم چادری هم با حجاب داریم وخودشو ن میتونن حل کنند. شما هم مثل اقای زائری روت برگردون و شما مردی به مردان چشم چران توصیه کن ..
Iran, Islamic Republic of
00:37 - 1397/09/12
یکم از وزنت کم کنی گردن دردت خوب میشه،فک کنم بابات مجبورت کرده چادر سر کنی
Iran, Islamic Republic of
00:41 - 1397/09/12
با این حرفا کسی بهت رای نمیده پس اینقدر مردمو فریب نده
Iran, Islamic Republic of
00:41 - 1397/09/12
هر چند حجاب به چادر نیس ولی گیرم هم چادر سر کردن در درد دست و گردن دخیل باشه. چه اشکال داره برای رضای خدا این مقدار درد رو تحمل کرد. از پوشیدن کفش پاشنه بلند و لنگ لنگان رفتن که سخت تر نیست
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
دقیقا اینایی که میان براش به به و چه چه میکنن که راست میگه چه طور اشاره ای به ضرر این حجم از مواد آرایشی و آسیبی که لباسهای بیش از حد تنگ به عروق بدن میزنه و آسیبی که کفشهای با پاشنه خیلی بلند به ستون فقرات میزنه نمیکنن؟اگه بحث سلامتیه پوشش خیلی از خانمایی که چادر نمیپوشن مضرتره هر چند من معتقدم چه اونی که چادر میپوشه چه اونی که نمیپوشه تاوقتی کاری به کاربقیه نداره به خودش مربوطه اما لطفا دلیل بیخود برای چادر سرنکردن نیارید نمیخواید نپوشید دیگه این حرفا نداره
Iran, Islamic Republic of
02:00 - 1397/09/12
کاش این نماینده بجای حرف از حجاب اجباری از چیزایه دیگه بگه کاش بجایه اینکه استادیوم رفتن خانوما رو اینقد بولد کنن درحالیکه این جور مسائل مسائلی هستند ک خیلی مهم نیستند بیانو در مورد مسائل مهمتر صحبت کننشما بجای این حرفا تمرکزتو بذار رو اینکه تو اون مجلس در مورده وضع معیشتی مردم صحبت کنی در مورده اقتصاده ضعیف صحبت کنی در مورد موانع ازدواج بگی در مورده این بگه ک چرا بعد از گذشت ی سال از زلزله هنوز هموطنامون تو کانکس زندگی میکنن چرا مشکل مسکن هست
Iran, Islamic Republic of
02:48 - 1397/09/12
منظور از حجاب در اسلام داشتن پوشش کامل و روحیه حجب و حیا هستش.چادر هم لباس ملی ماست که ارزش داره.
پاسخ ها
بدون نام
Hungary
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
کی گفته لباس ملی ماست. من اعتقادی به چادر ندارم اما با ولنگاری هم موافق نیستم.
Iran, Islamic Republic of
06:52 - 1397/09/12
برید گم شید با اسم چادر فقط خودنمایی میکنید
Iran, Islamic Republic of
06:59 - 1397/09/12
خداییش کی به این خانم رای داده؟هر وقت میاد ی چرندیاتی رو میگه وذهنهارو از نقطه اصلی منحرف میکنه؟خانم سلحشوری کسی زورت کرده چادر بزاری؟زمانی که نیازت به چادر بود خوب استفادشو بردی!حالا با چادر گذاشتن یا نذاشتن شما مشکل بی پولی ومسکن وهزار مشکل ما حل میشه؟بجایی که بیان مشکل کارگرا رو حل کنن میان این مسایل ومیگن که فکرمردمو تغییر جهت بدن.واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
07:39 - 1397/09/12
خانم سلحشوری دیگه پیر شدین و چاق کنترل چادر براتمن سخت شده بهتره از اندوخته هاتون استفاده کنین و سره کار نرین و به بهترین پوشش زنان توحین نکنین و لطفا ظرفیت پولدار شدن را هم داشته باشین وخودتون را گم نکنین ب خاطره خون شهدای عزیزمان هم ک شده و قضاوت کنین ک یک خانم بدون چادربا شلوار چسبون چقدر جلب توجه ونفرت انگیز قلنبه سلنبه میده بیرون درصورتی ک اون اندام را فقط شوهرش باید ببینه وووو خواهشن هرنظری میخواین بدین ولی در مورد چادر وضو بگیرید بعد...
پاسخ ها
بانوی چادری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
اگه میخوای چادر رو کنار. بزاری مثل یه شیرزن کنار بزار نه اینکه خودتو مسخر ه خاص و عام کنی.من 30 سالمه چادری بوده وهستم وخواهم بود. پس باید منتظر فلج شدنم باشم.
Iran, Islamic Republic of
08:23 - 1397/09/12
الان چندین ساله چادرملی وانواع چادرای راحت آستیندارو...مدشده کسی مجبورنیست بادستش چادرونگه داره که بخوادگردن دردودست دردبگیره
Iran, Islamic Republic of
08:27 - 1397/09/12
دیسک کمر گرفتم چون شلوار می پوشم.
کی شود دریا ...
Iran, Islamic Republic of
08:28 - 1397/09/12
من یه چادریم که مدتی کفش پاشنه بلندمیپوشیدم ازکفش پاشنه بلندکمردردگرفتم وواقعادیگه نمیتونم بپوشم ولی ازچادرواللانه گردن دردی گرفتم نه دست درد
Iran, Islamic Republic of
08:54 - 1397/09/12
احسنت یک نفرحرف حساب زد
Iran, Islamic Republic of
09:03 - 1397/09/12
سلام مجلس ما همه چی داره ... یه خانم با کت ودامن یا ساپورت وشال کم داشت این هم جور شد ... خانم برو خجالت بکش این چادر حرمت داره امنت زهراست برو تا الودش نکردی از سرت بنداز نوکر ترامپ ما که به دشمن نمیخوایم تا دلمون بخواد خودمون داریم هزار تا
پاسخ ها
بدون نام
Hungary
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
شما لطفا از طرف خودت حرف بزن. من بعنوان زن ایرانی به حجاب اعتقادی ندارم.
Iran, Islamic Republic of
10:23 - 1397/09/12
خانم ساحشوری من با همه احترامی که برا افراد باهرنوع دیدگاه وسلیقه ارج میگذارم این نوع رفتارشماراچیزی به جزریاکاری نمیدانم
Iran, Islamic Republic of
10:25 - 1397/09/12
واقعا که
من به عنوان یک مسلمان شرمم شد که ایشان نماینده جامعه ما باشه منظورم خانم سلحشور هست
حیف این فامیل روی سست عنصری مثل ایشان
Iran, Islamic Republic of
10:29 - 1397/09/12
امانت نه امنت ، برو اول خوندن نوشتن رو تمرین‌ کن بعدش بیا
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
حالا تو تایپ یه حرف جامونده اصل موضوعو دریاب خیلیا که نظرات موافق شما داشتن غلط املایی فاحش داشتن هیچی نگفتی حالا این الف خار شده رفته تو چشمت
Iran, Islamic Republic of
11:18 - 1397/09/12
این درست نیست که مطالب جیره خورها رو درج می کنید ولی مخالفین رو سانسور
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
میگم چرا همه با چادر موافقن نگو قضیه اینه
United Arab Emirates
12:34 - 1397/09/12
من قبلا چادری بودم ولی الان نیستم واقعا هم گردنم درد میرد قبلا ولی الان خوب شده
Iran, Islamic Republic of
15:48 - 1397/09/12
به.نظرمن این خانم استفا بده بره ان وراب. انجا راحت زندگی کنه .دیگه حرفی نداریم.
Iran, Islamic Republic of
15:49 - 1397/09/12
زمان حضرت فاطمه ( ع ) که جون و جوونیم فدای‌ نام مبارکشون بشه ، مانتو نبوده که اون والامقام گرانقدر ، اون خورشید تابان ، چادر پوشیدن ، چون انتخاب دیگه ای نداشتن ، اینقدر به انتخاب آن سرور دو عالم تاکید نکنید که به نظر خودتون وجاهت بدید
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
جناب حمید مشکل اینجاست که حرفت غلطه اعراب همیشه پیراهن بلند میپوشیدند که از هر مانتویی پوشیده تره.وقتی مانتو بشه حجاب. میشه وضع امروز زنان ایرانی که بولوز و شلوار میان بیرون میگن مانتو پوشیدیم گاهی اوقات حتی نافشونم معلومه
Iran, Islamic Republic of
16:21 - 1397/09/12
زنده باد امسال اقای سرلک من ب انوان یه خانم ک غیر از چادر پوشیدن، هرگز ب خودم اجازه نمیدم جلوی نامحرم مانتو تنگ و کوتاه و یا پوششهای دیگری بپوشم حتی اگه ب فلج شدنم خطم بشه چادر مقدس و ارزش واقعی یک خانم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
تو چادر بپوش ولی به بقیه کاری نداشته باش
Iran, Islamic Republic of
16:29 - 1397/09/12
چطوری تشخیص داده با این قطعیت که از چادرش بوده خب سرت نکن واسه چی منتشو سر ما میذاری
Iran, Islamic Republic of
17:52 - 1397/09/12
وای ، این همه غلط املایی عادی نیست ، کسی که با گوشی اندرویدی به اینترنت وصل میشه ، کاملا مشخصه که سوادش حداقل در حد دیپلم هست که کار با نت و گوشی رو یاد گرفته و بلده ، پس مشخصه دوستمون میخواد بگه طرفدارای حجاب بی سواد هستند که‌ این روش کاملا غلط و اشتباه هست ، میشه در کمال ادب و احترام با این موافقان مباحثه کرد ، من خودم طرفدار آزادی پوشش هستم هر کس باید آزاد باشه در پوشش ، چادری چادرش محترم ، مانتویی مانتوش محترم ، ساپورت پوش بی حجاب هم بی حجابیش محترم هست :

امثال به معنای مانند درست هست و نه امسال

عنوان صحیحه و نه انوان

ختم به معنای پایان و نه خطم
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
شما فضولین یا یه ادم بیکار وبی عار
Iran, Islamic Republic of
18:49 - 1397/09/12
خواهشا یکم به فکر ما بیچاره ها باشید. حتی تابستونا هم محبورمون میکنند چادر بزنیم که خیس عرق بشیم
پاسخ ها
بدون نام
-
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
کی مجبورت می کنه ؟ نپوش
Iran, Islamic Republic of
18:51 - 1397/09/12
عزیزان من به عنوان یک مادر که فرزندم با تحصیلات عالی بیکار هست اعتقاد دارم اگر مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه حل بشه حتی همین دخترهای ساپورت پوش بتونند یه جایی کار کنند که امنیت شغلی بیمه و ا داشته باشه حاضرند حجاب کامل داشته باشند . الان مهمترین مشکل ما بیکاری جوانهاست که بیکاری خودش ام الفساد هست.چادر درد گردن ایجاد نمیکنه ولی درصورت بروز ارتروز سبب تشدید درد میشه حالا بیچاره حرفی زد به جای کوبیدنش بپرسید برای درمان دردهای جامعه چه کرده ای
Iran, Islamic Republic of
18:56 - 1397/09/12
اگه حجاب رو رعایت نکنیم زلزله میاد. دلیل زلزله های اخیرم همینه!!
Iran, Islamic Republic of
19:01 - 1397/09/12
عزیزم شنونده باید عاقل باشه و گرنه چ فرقی میکنه اصل اینه ک جناب عالی معنیشو خیلی خوب میفهمی وو..
Iran, Islamic Republic of
19:47 - 1397/09/12
اصل حجاب از ضروریات جامعه است تا ارامش در جامعه باشد اما اینکه بگیم چادر حجاب است خیلی حرف درستی نیست بله میتوان گفت حجاب برتر است و لذا فردی که مانتو متعارف دارد بی حجاب حساب نمیشود
Iran, Islamic Republic of
20:04 - 1397/09/12
1.گردن دردت به خاطر چادر نبوده. راستشو بگو چکار کردی گردن و دستت درد میکنه
2.ما این همه چادری اطرافمون دیدیم هیچکدوم هم این مشکل رو ندارند
3.بهانه نکن چادر رو بذار کنار
4.تو که 100 گرم چادر رو نمیتونی تحمل کنی چطور درد این مردم رو تحمل میکنی؟
5....
Iran, Islamic Republic of
21:53 - 1397/09/12
کسانی که چادر چادر میکنن اگه حجاب اختیاری شد خب شما چادر بپوش چکار به بقیه داری؟
United Arab Emirates
23:51 - 1397/09/12
حجاب کاملا یک چیز شخصیه هر کی دوست داره چادر بپوشه هر کی دوست نداره نپوشه حجاب باید اختیاری باشه تا ارزش داشته باشه نه اجباری چادر لیاقت میخاد هم از اون حرف هاست تمام
Iran, Islamic Republic of
00:17 - 1397/09/13
خانم پرواته سلحشوری بهتربود بدون هیچگونه سروصدایی چادرخودراکنارمی گذاشتند واینطورخودشان رامضحکه مردم نمی کردند
Iran, Islamic Republic of
07:07 - 1397/09/13
چادر ربطی ب جیره خوری نداره فقط محافظت میکنه از بدن خانم در برابر نامحرمان امثال مثل شما که تو جامعه باشن معلومه دخترا حیا را خوردن آبم روش با ساپورت و بالا نافی میان تو خیابونا و بقیه نوجوانان را ب ... میکشن لطفا برین بمیرین حیف اون همه خون شهدا که فدا شد ب خاطره ناموس امثال شماها.
Iran, Islamic Republic of
07:33 - 1397/09/13
اصلانم حجاب شخصی نیست چون کشورما یک کشور اسلامی همراه با حجاب پس حجاب یکی از وظایف واجب ماست و ما الگوی نوجوانانمان هستیم..
Iran, Islamic Republic of
07:47 - 1397/09/13
من کاری ب گفته ی خانم سلحشوری ندارم. ب نظر خودم میگم امثال همین مانتویها مخصوصا اینایی ک مانتو جلو باز بدون دکمه میپوشن جامعه را ب فساد وگند کشیدن ومیکشن من اگه جای عزیزان نیروی انتظامی بودم اینارو بازداشت وجریمه ی سنگین میکردم تا دیگه برامون نقش آمریکاییهای بی سروپا رابازی نکنن و نوجوانان معصوم را مثل خودشون نکنن که بعد از کناهانشون دست ب خودکشی بزنند.
پاسخ ها
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
یه بار گفتی دیگه فهمیدیم
Iran, Islamic Republic of
10:46 - 1397/09/13
تا کی جامعه ب گند کشیده نشه اگه گذزتون به شهر شاهین شهر افتاد ب چشم خودتون خوب میبینید بی حجابی و بی حیایی بیداد میکنه من ب عنوان یک خانم ایرانی از نیروی انتظامی خواهش میکنم نظارت کنه و این خانم های چشم عاشق بی حیا را جمع و جریمه کنند ب خدا قسم بی حجابی بیداد میکنه حتا کنار مردای بی غیرتشون خدا مرگ بده همچین مردای سست ایمان وبی غیرتو.
Iran, Islamic Republic of
11:12 - 1397/09/13
زنان غربی : مادلین آلبرایت ، ماری‌ کوری ،‌ آنجلا مرکل ، سوزان رایس ، فدریکو موگرینی ، مارگارت تاچر

زنان ما : چادرت رو سرت کن بی حیا ، ساپورت چیه ؟؟ اون موهات رو جمع کن تا ما رو هم با خودت جهنمی نکردی
پاسخ ها
بدون نام
-
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
منظور از نام بردن زنان غربی چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
12:29 - 1397/09/13
آقا حمید اگر غیر از اینه بگو؟؟؟؟؟؟؟
Germany
13:52 - 1397/09/13
منم منظورم همین بود که بگم دنیا کجاست و ما ایرانی ها‌ کجا

اگه به ما بگن جهان سوم بهمون‌ خیلی ارفاق و لطف کردن ،‌ ما جهان هزارم هم نیستیم و هنوز تو عصر حجر در جا میزنیم ، دنیا داره تو‌ مریخ شهر مسکونی‌ میسازه‌ ما داریم‌ میگیم چادر خوبه مانتو بده موی سر زن و‌ نگاه مرد

ای فریاد و فریاد
Iran, Islamic Republic of
14:20 - 1397/09/13
خدا به خیر کنه چقدر برای بی حیایی عجله داریم
Iran, Islamic Republic of
18:05 - 1397/09/13
بله اگه از دیدگاه شما بخوایم نگاه کنیم پس دنیای هسته ای هم کجا و ماکجا؟؟؟ چطور ما در اینجور درجات خدا را شکر اینقدر بالا و پیش هستیم؟؟چون در شأن ماست ولی بی حجابی در شأن ما نبوده ونیست و نخواهم باشه.بفهمیم اینا و خودتون عقب مونده حساب نکنین بهتره ب دید مذهبی بودن نگاه کنین و سلام.
Iran, Islamic Republic of
02:13 - 1397/09/14
همونجوری که انتظار داریم به عقایدمون توهین نکنن ماام نباید وارد عقاید دیگرون بشیم شما به کسی که دوست داره راحت بگرده همه جور توهینی میکنید بعد انتظار دارین به عقاید شخصیتون احترام گذاشته بشه؟
Iran, Islamic Republic of
13:12 - 1397/09/14
الان این همه ادم که نظر دادن فقط قسط منحرف کردن مردم به بی راهه که نبوده انشالله
همه چادره براشون احمیت داشته
خ
Iran, Islamic Republic of
23:05 - 1397/09/15
کجای قرآن و اسلام آمده چادر حجاب برتره؟؟
حجاب واقعی زن یعنی اعضایی از بدن که در قرآن آمده و خدا دیدن آن ها را بر نامحرم حرام کرده پوشانده شود . حالا این حجاب می خواهد با لباس بلوچی باشد یا ترکمنی باشد یا کردی باشد یا لبنانی باشد یا گیلکی باشد یا .. . . فرقی ندارد هر حجابی که زن داشته باشد همان حجاب برتره .
پس چادر نمیتواند هرگز حجاب برتر باشد. یک لحظه فرض کنیم توی خیابان همه دخترا و زنا همه با چادر مشکی راه میرن و زندگی می کنن آیا این تبلیغ برای اسلامه یا ضد تبلیغ اسلامه؟؟؟
خودم بعینه دیدم در قم زن لبنانی با حجاب کامل و لباس لبنانی زیبا و اصیل خودش می خواست وارد حرم بشه اما حیف که! واقعا حیف که!!! خادم حرم راهش نداد و گفت باید!!! چادر بپوشی. همونجا واقعا از ناراحتی غصه خوردم که چرا ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
06:51 - 1397/09/16
همین چادر نمیپوشن نپوشن چرا با مانتو جلو باز مثل این تازه ب دوران رسیدها موها بیرون ریخته شلوار قد 90 ناخن ها مثل ناخن سگ یا همون خوک میان بیرون حالم از همشون ب هم میخوره تازه بعضیاشونم با اون شوهرای بی غیرت زن صفتشون خودنمایی میکنند.....اه اه اه
...
Iran, Islamic Republic of
07:01 - 1397/09/16
اگه منظور شون خودنمایی برای نامحرم نیست چ لزومی داره یه خانم شلواره ساپورت بپوشه با مانتو رو باسن؟؟؟؟ ؟ بیاد تو خیابون اگه راست میگن پس این کارها را جلوی شوهراشون بکنن حداقل شوهراشونا ب خودشون امید وار کنن ک او نام نگا ب دیگران نکن نه اینکه توی خونه برا شوهر شبیه شانپازه میمونم یا همون میمون. برن بمیرم تازه ب دوران رسیده ها عقب مانده.
Iran, Islamic Republic of
02:17 - 1397/09/17
بی نام 1536 خیلی وقته کشیدن بیرون. تو متوجه نشدی. هنوز ! !!!!!!
Iran, Islamic Republic of
02:28 - 1397/09/17
کاربر 1812 خانم سارا ! اونای دیگه اغلبشون عمل دماغ میکنن. و اون با چادر خیلی سازگار نیستش !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
02:40 - 1397/09/17
این خانم متوهم که دوست داره هرروز سوژه باشه. یه نوع بیماری روانی داره ! خوب خانم که ادعای تحصیلات عالی هم داری خوب چادرت رو بردار کی مجبورت کرده که داری داد وهوار میکنی. ده سال پیش خام کولایی. نماینده پیشین مجلس که خیلی از تو هم باسواد تره وخیلی هم سیاسی تر. با مانتو پیش رهبر معظم انقلاب رفت. کسی هم بیرونش نکرد ! اگه با این هدفت. میخوای به دستور اربابانی خارجیت چادر رو خوار کنی کور خوندی !
Iran, Islamic Republic of
02:57 - 1397/09/17
خوب. خانم برو چادرت رو در آر کی با تو کار داره که این همه قیل وقال راه انداختی. خانم حقیقت جو که قبلا چادرش درآورد کی باهاش کار داره ! اگه تمامی خانمهای کره زمین هم چادر که سهله. حتی لخت بیان تو خیابون. یه سر سوزن به اون کسی که حجاب رو واجب کرده. ضربه نمیخوره!!
Iran, Islamic Republic of
07:08 - 1397/09/17
چادر باعث آغاز نمود واقعی است وجاهت و جلال و جمال و کمال زن می شود .نه تنها برای زنان مسلمان ،بلکه هر زنی با هر مشکل و دینی و هر اندیشه ای..نه اینکه زنان بی چادر اما محجبه،فاقد این ارزشها ننشستند!خیر.بلکه زنان چادری ولو غیر مسلمان در چادر به یک مرتبت و زیبایی آسمانی نایل میکردند که تنها بهانه های واهی میتواند از داشتن این ارزش پشیمانان کند.
Iran, Islamic Republic of
11:27 - 1397/09/18
برای نگه داشتن چادر یک دست ودندان وکج کردن سر لازم است واینها از فعالیت یک زن کارمند می کاهدبه حجاب قبل ازاسلام در ایران نگاه کنید چقدر راحت است،آقای سر لک چادر از مستحبات است اما ظلم ستیزی،عدالت،پاکدستی ونان حلال خوردن از واجبات است.
Iran, Islamic Republic of
09:04 - 1397/09/21
من موندم اگه خانم سلحشور زبونش مشکل کنه میخواد این درد را چطور توجیه کنه و کدام ارزش را زیر سوال میبره ؟ خانم محترم مردم دارن برا تهیه ی نون شبشون چه سختی هایی میکشن تو در آسایش نشستی دم از چی می زنی ؟ چادرت را بی سر و صدا بذار کنار . چادر برای افرادیه که بهش اعتقاد دارن نه تو
Iran, Islamic Republic of
02:01 - 1397/09/22
اون اولا که وارد این وادی شدند وتوجیب هاشون شی پیش سه قاب می نداخت هم راجع به چادر سرکردن هم ازاین جور حرفا میزدند؟ حالا که جیب هاشون قلمبه شده حقوق هاشون نجومی شده وازاین جور حرفا خلاصه کلام خرشون هم حسابی ازپل گذشته راجع به چادر سر کردن ازاین جور حرفا می زنند.
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج