۸۰۳۲۷۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

گیرمو دل تورو: «پینوکیو» سیاسی است!

گیرمو دل تورو که در جشنواره مراکش حضور دارد می‌گوید:«پینوکیو برای همه اعضای خانواده نیست.» دل تورو که قرار است نسخه جدیدی از داستان پینوکیو را برای شبکه نتفلیکس بسازد، به این سوال که پس آیا فیلم سیاسی است؟ جواب می‌دهد:«بله. پینوکیو در دوران موسولینی.حساب کن.عروسکی در دوران پیدایش فاشیسم.بله، فیلم سیاسی است.»

دنیای تصویرآنلاین: گیرمو دل تورو که در جشنواره مراکش حضور دارد می‌گوید:«پینوکیو برای همه اعضای خانواده نیست.» دل تورو که قرار است نسخه جدیدی از داستان پینوکیو را برای شبکه نتفلیکس بسازد، به این سوال که پس آیا فیلم سیاسی است؟ جواب می‌دهد:«بله. پینوکیو در دوران موسولینی.حساب کن.عروسکی در دوران پیدایش فاشیسم.بله، فیلم سیاسی است.»

گیرمو دل تورو: «پینوکیو» سیاسی است!

دل تورو این هفته در جشنواره مراکش مسترکلاس برگزار خواهد کرد.نگاه تلخی که او به داستان پینوکیو خواهد داشت از کارگردان «هزارتوی پن» شاید غافلگیرکننده نباشد .او پینوکیوی چوبی را که به یک پسر واقعی تبدیل می شود با هیولای فرانکشتاین مقایسه می‌کند.

«او تحت شرایط غیرطبیعی توسط پدری خلق شد وسپس از پدر فاصله گرفت تا اشتباه، تنهایی ودرد را یاد بگیرد.»

دل تورو در ادامه اشاره می‌کند که او انیمیشن استاپ-موشن(تک فریم) را برای ساختن پینوکیو انتخاب کرد چون زبان بیانگرتری نسبت به کارکردن با بازیگران واقعی دارد.

باوجودی که دل تورو از ساختن فیلمی یکسره سیاسی طفره می رود اما ‌می‌گوید فیلم‌های فانتزی همیشه با پیام های سیاسی تمام می‌شوند. او به انیمیشن هایی چون «سفیدبرفی و هفت کوتوله»، «سیندرلا» و حتی آخرین فیلم خودش«شکل آّب» اشاره می‌کند.

«هیچ افسانه ایی بدون پیام سیاسی نیست.در زندگی واقعی بندرت می‌توانی وارد بحث های سازنده بشوید چون سخت است. اما خیلی راحت تر به من گوش می‌دهید اگر برای تان بگویم یکی بود یکی نبود…»

او در اشاره به وضعیت سیاسی مرز امریکا و مکزیک می گوید تصاویر جدیدی که از مرز دیده و مهاجران مکزیکی که در مرز نگه داشته شدند، قلب او را شکسته است.او در اشاره به سیاست ترامپ می‌گوید که سیاست جداسازی کنونی قدیمی ترین ترفند در کتاب سیاست است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اردشیر

      او تحت شرایط غیرطبیعی توسط پدری خلق شد وسپس از پدر فاصله گرفت تا اشتباه، تنهایی ودرد را یاد بگیرد. جان داستان همینه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج