اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۳۵
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

درگذشت یک سرباز وظیفه شناس

قتل به خاطر تأمین شیشه معشوق

سرباز وظيفه به نام محمد كه حاضر نبود تحت هيچ عنوان متهمي‌از دستش فرار كند خود را از شيشه ماشين آويزان كرده و تلاش خود را براي متوقف كردن ماشين آغاز كرد. اما مظنون بدون توجه به خطر جاني كه سرباز را تهديد مي‌كرد وي را محكم به گاردريل كوبيده و وي را حدود ۴۰۰متر روي زمين كشيد.

تهران امروز: متهمي‌كه در حين فرار يك سرباز وظيفه را به گاردريل كنار خيابان كوبيده و كشته بود به‌زودي محاكمه مي‌شود.

نيمه شب ۲۴ مرداد ماه سال پيش دو مامور كلانتري شهر زيبا به دو جوان كه داخل فضاي سبز يك پارك در حال پرسه زدن بودند مشكوك شده و به بازرسي بدني از آنها پرداختند.

ماموران كه يكي از آنها سرباز وظيفه و ديگري نيروي كادري نيروي انتظامي‌بودند در بازرسي بدني از دو مظنون يك چاقوي بزرگ را داخل لباس آنها پيدا كردند. به همين خاطر قرار شد هر دو مظنون به كلانتري انتقال پيدا كنند اما چند دقيقه بعد در حالي كه سرباز وظيفه يكي از مظنونان را به داخل ماشين پليس انتقال داده و مامور ديگر هم در حال صبحت با ديگري بود يكمرتبه مظنون داخل ماشين پشت فرمان نشسته و خودرو را به حركت درآورد.

سرباز وظيفه به نام محمد كه حاضر نبود تحت هيچ عنوان متهمي‌از دستش فرار كند خود را از شيشه ماشين آويزان كرده و تلاش خود را براي متوقف كردن ماشين آغاز كرد. اما مظنون بدون توجه به خطر جاني كه سرباز را تهديد مي‌كرد وي را محكم به گاردريل كوبيده و وي را حدود ۴۰۰متر روي زمين كشيد. در حالي كه مامور ديگر ماشين را تعقيب كرد تا دوست خود را نجات دهد مظنون دوم نيز از فرصت استفاده كرده و پا به فرار گذاشت.

پس از فرار هر دو متهم، محمد توسط اورژانس به بيمارستان رسانده شد ولي به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

با تشكيل پرونده‌اي براي اين قتل، بلافاصله تيمي‌از كارآگاهان مسئول دستگيري متهمان شده و هر دو متهم به نام‌هاي عباس و اسماعيل را دستگير كردند.

عباس در بازجويي با غيرعمدي خواندن قتل گفت: من با دختري دوست بودم كه به شيشه اعتياد داشت، شب حادثه او به من گفت جنسش تمام شده و از من خواست براي او مقداري شيشه بخرم. به اتفاق اسماعيل به پاركي كه يك فروشنده شيشه پاتوق داشت رفتيم و منتظر او بوديم كه يكمرتبه مقتول و مافوقش ما را مشاهده و بازداشت كردند. چند دقيقه بعد وقتي فرصت را مناسب ديدم خود را پشت فرمان رسانده و قصد فرار داشتم اما مقتول قصد رها كردن مرا نداشت براي همين او را به گارد‌ريل كوبيدم تا دست از شيشه ماشين بردارد ولي قصدم از اين كار كشتن او نبود. بعد از فر‌ار به پاركي جنگلي رفته و ماشين را آنجا رها كردم، خودم هم چند روزي اينور و آنور مخفي شدم تا زماني كه دستگير شدم.

اسماعيل هم گفت: وقتي ديدم عباس در حال فرار با ماشين است و توجه همكار مقتول نيز به وي جلب شده از فرصت استفاده كرده و پا به فرار گذاشتم. دو متهم به دادسراي جنايي تهران انتقال پيدا كردند و عباس به اتهام قتل عمد محمد ، سرباز وظيفه اي كه فقط دو ماه از خدمتش باقي مانده بود مقصر شناخته شد . براي عباس كيفرخواستي تنظيم و پرونده وي در اختيار شعبه ۱۱۱۳ دادگاه كيفري استان تهران قرار داده شد تا به زودي مورد محاكمه قرار گيرد.

منبع: تابناک

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

قتل به خاطر تأمین شیشه معشوق


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج