شیوع فرهنگِ بازاری در تئاتر
۸۰۳۶۷۹
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
۶۳۰۳
حسن دادشکر معتقد است تئاتر ایران به سمت فروش گیشه سوق داده شده و به جای فرهنگسازی، تجاری شده است.

خبرگزاری مهر: حسن دادشکر معتقد است تئاتر ایران به سمت فروش گیشه سوق داده شده و به جای فرهنگسازی، تجاری شده است.

شیوع فرهنگِ بازاری در تئاتر

حسن دادشکر بازیگر و کارگردان تئاتر درباره فعالیت جدید خود در زمینه کارگردانی تئاتر به خبرنگار مهر گفت: مدت‌ها است که متنی را برای اجرا مدنظر دارم ولی متاسفانه به هر جایی که مراجعه می کنم گفته می شود بودجه ندارند و من هم نمی توانم با فروش گیشه اثر خود را اجرا کنم.

وی اظهار کرد: در اکثر سالن ها، گروه های تئاتری به سمت فروش گیشه سوق داده شده اند و برخی گروه ها نیز برای اینکه بتوانند از طریق گیشه فروش داشته باشند، کار خود را در حد یک شوی صحنه ای اجرا می کنند.

این فعال عرصه تئاتر کودک با بیان اینکه بودجه تئاتر به جای افزایش هر ساله کمتر می شود، تاکید کرد: گروه های تئاتری در حالی به سمت فروش گیشه هدایت شده اند که تماشاگر و مخاطب تئاتر به درستی تربیت نشده تا سلایق مختلف تئاتری داشته باشد.

دادشکر در پایان سخنان خود متذکر شد: در حوزه تئاتر کودک و نوجوان نیاز به فرهنگسازی داریم ولی فرهنگ بازاری و تجاری در این حوزه به وجود آمده است.

انتشار یافته: 1
در انتظار بررسی:0
United States
16:39 - 1397/09/12
تئاتر رفتن شده تفریحی لاکچری برای تیپ زدن و کلاش گذاشتن
با بلیت 250 هزارتومنی انتظار بیش از این هم نمیره
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج