۸۰۳۷۳۱
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

آمریکا به اروپا: ایران را مجازات کنید!

برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز دوشنبه از کشورهای اروپایی خواست تا تهران را به دلیل برنامه موشکی‌اش مجازات کند.

یورونیوز: برایان هوک، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز دوشنبه از کشورهای اروپایی خواست تا تهران را به دلیل برنامه موشکی‌اش مجازات کند.

هوک در سخنان خود بار دیگر ایران را یک «تهدید جدی و رو به رشد» برای جهان خواند و گفت که واشنگتن انتظار دارد تا اروپا مجازات‌هایی علیه تهران در نظر بگیرد. وی که برای شرکت در نشست ناتو در راه سفر به بروکسل بود به خبرنگاران گفت که «فشار حداکثری» واشنگتن علیه تهران با همراهی اروپایی‌ها «موثرتر خواهد بود.»

وی با بیان اینکه «پیشرفت‌هایی در راه فشار به ایران» حاصل شده گفت که در آینده‌ای نزدیک با مقامات اروپایی برای تحریم افراد و شرکت‌هایی که «برنامه هسته‌ای ایران را تسهیل» می‌کنند، مذاکره خواهد کرد. آقای هوک همچنین از «تمام کشورها» خواست تا ایران را «مجازات» کنند.

پیش از این مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا گفته بود که ایران «با موفقیت» موشک‌های بالستیک با قابلیت حمل کلاهک‌های هسته‌ای را آزمایش کرده است.

همزمان آنژ وندر مول، سخنگوی وزارت خارجه فرانسه نیز روز دوشنبه آزمایش موشکی ایران را اقدامی «تحریک آمیز» خواند و آن را مغایر با «قطعنامه ۲۲۳۱» سازمان ملل متحد دانست.

در مقابل سخنگوی وزارت امور خارجه ایران برنامه موشکی تهران را برنامه‌ای «دفاعی» خواند و گفت که آزمایش‌‌های موشکی تهران ناقض قطعنامه‌‌های شورای امنیت نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تحریم فقط به مردم عادی فشار می اورد،این تحریم هاهیچ تاثیری به روحانیون،نظامیان رده بالا، نمایندگان هردو مجلس،محافظان شخصیت ها،و پرسنل گمرکات ندارد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این ملت بدبخت هستند که دارن از بین میروند جیره خواران دولت و دولتی ها آسیبی نمیبینند

      • بدون نام

        تمام اینهایی که نام بردید حقوقشان ثابت هست و اضافه کاری و پاداش و حق ماموریت و .... کم که نمیشه اضافه هم میشه

    • بدون نام

      آمریکا غلط میکنه لازم نیست ایران روتحریم کنند مسؤلان بلدن چجوری پدر مردم رو در بیارن

    • بدون نام

      روحانی برجام را بوجود آورد که تحریمها برداشته شود ولی برعکس شد تحریمها چند برابر زمان احمدی نژاد شد.

    • بدون نام

      راستی اگر آمریکا بخاطر موشک ازبرجام بیرون رفت چراما موشک رابا آن شعار وجلودوربین بردیم آیا ما واقعا تحریم را دوست نداریم ؟آیا همه کشورها اگر موشک میسازند درتلویزیون پخش میکنند ؟بنازم به صداقت مسئولین بامردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پولتيك سياسي ميزنيم كه به ما حمله نكنند

    • بدون نام

      من یک چیزی رو نمیفهمم!اگر موشک بده چرا خودشون بدترش رو دارن؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آنها هر روز مرگ براین ، مرگ بر آن نمی گن ! قضیه تیغ تیز و زنگی مسته !

      • بدون نام

        اونها كشورهاي قانونمند و پايبند به حقوق ملتهاشون هستند

      • بدون نام

        دنیا اینجوریه آلمان نازی که دو جنگ جهانی رو به راه انداخته حق داره هر نوع سلاح و ارتشی داشته باشه. آمریکا که تنها کشور وحشی و پلیدی هست که با بمب هسته ای به یک کشور دیگه حمله کرده هم حق داره کلی سلاح هسته ای داشته باشه و دنیا رو تهدید کنه. اون وحشی ها حتی از ملت بیگناه ژاپن معذرت خواهی نکرده اند. اسرائیل هم که یک کشور جعلی است و سرزمین های فلسطین رو در جنگ تصرف کردهبازهم حق داره که هر غلط هسته ای خواست ورو انجام بده و چندین کلاهک هسته ای داشته باشه. اونا به سازمان ملل یا سازمان انرژی هسته ای هم ابدا جوابگو نیستند و هیچ بازرسی در برابرشون وجود نداره.
        بعد ما که همه ی فعالیت هامون صلح آمیز و مجاز و قانونی وشفافه باید مجازات بشیم. چون حاضر نیستیم قبول کنیم اسرائیل رئیس دنیا باشه و آمریکا به دستور و فرمان اسرائیل جهان رو با زور و تهدید اداره کنه

    • بدون نام

      خیلی خوشکل و مجلسی تحریم میکنن سگ زرد برادر شغال است

    • بدون نام

      ای خوگ آمریکا هر روز یک دفتر در دست ات از گشور های دیگر میخواهید ایران را تحریم کنند تا حالا مکر همان غلط ها نگردید هر کاری توانستید کردین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا كه پوست ملت داره كنده ميشه

    • هم وطن

      امیدوارم امریکاواروپا به هدفهاشون نرسن بابا دست ازسرملت ایران بردارید آه ملت و جوانان ایران بگیرتشون با این نقشه های پلیدشون.

    • بدون نام

      به جنگل خوش آمدید

    • بدون نام

      فقط یه راه وجود داره تلافی شدید تحریم ها رو سر عربستان و اسرائیل. چون ایندو کشور با فشار ها و رشوه و روابط سیاسی باعث شدن تحریم ها به این حد برسه و الان باید ببینند که از تحریم ها خودشون بیشتر ضرر میکنن و ایران با حمایت از دشمنای اونا تلافیشو درمیاره و به نفعشونه ایران رو عصبانی نکنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید اینقدر به اسرائیل فشار بیاریم که بفهمه هرچه فشارها به ما رو بیشتر کنه مقاومت و حزب الله رو قویتر میکنیم و حملات به اسرائیل بیشتر خواهد شد و پایان عمرشون نزدیکتر میشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج