۸۰۴۴۳۳
۸ نظر
۵۳۹۳
۸ نظر
۵۳۹۳
پ

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف یک وسیله مهم و حیاتی برای خانم‎ها می‌باشد که هر ساله مدل خاصی از آن ترند شده و بیشتر از بقیه مدل‌ها به چشم می‌خورد. بیشتر خانم‌ها برای مدرن و بروز دیده شدن، از مد پیروی می‌کنند، ولی باید بدانند که همیشه تابع مد بودن روش خوبی نیست

وب‌سایت صورتی ها: کیف یک وسیله مهم و حیاتی برای خانم‎ها می‌باشد که هر ساله مدل خاصی از آن ترند شده و بیشتر از بقیه مدل‌ها به چشم می‌خورد. بیشتر خانم‌ها برای مدرن و بروز دیده شدن، از مد پیروی می‌کنند ولی باید بدانند که همیشه تابع مد بودن روش خوبی نیست زیرا ممکن است خلاف سلیقه شخصی شما باشد. مدل کیف دستی زنانه صرف نظر از سایر گرایش‌ها، گرایش اصلی آن مد خواهد بود.

برخی از گرایش‌های مد در سال ۲۰۱۹، کیف‌های بزرگ، کیف‌های توپ شکل و …هستند که ما هم مثل شما بسیار مشتاق هستیم تا بدانیم کدام یک از کیف دستی‌های تابستانی و بهاری ۲۰۱۹ بر زنان پیروز خواهد شد و تبدیل به کالای اساسی می‌شوند. در ادامه این مطلب، در مورد ترندهای مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ مطالبی را خوانده و مدل‌های آن را مشاهده خواهیم کرد.

همراه ما باشید تا با ترندهای مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ آشنا شویم:

۱- کیف‌های snap

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

شاید در ذهن همه ما، کیف کوچک شبیه کیسه، خاطرات مادربزرگ‌ها را زنده کند و وقتی کسی دست به کیف می‌زند فکر کنیم که مادربزرگ می‌خواهد از داخل کیفش برایمان آب نبات و شکلات بدهد. در واقع این کیف‌ها حالت نوستالژی دارند. برای کیف دستی بهاری و تابستانی سال ۲۰۱۹، این مدل‌ها را خواهیم دید. این اثرها با بند ظریف و نازک و یک طرح طلایی و یا همرنگ کیف، وجود خواهند داشت.

در تصویر بالا یک گیره طلایی‌رنگ بر روی یک کیف دستی کوچک سفید قرار دارد که با منگوله‌های جالب تزئین شده‌ است. ویکتوریا بکهام، که همیشه بهترین‌ها را انتخاب می‌کند، از یک نسخه این کیف استفاده می‌کرد.

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این کیف ها به سه رنگ قهوه‌ای، سفید و مشکی موجود است، حتما سال‌های قبل این کیف‌ها را دیده‌اید ولی امسال بیشتر از سال‌های قبل به چشمتان خواهد خورد.

۲- کیف نقره‌ای کوچک

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

به کیف نقره‌ای که در تصویر می‌بینید کیف tinfoil می‌گویند. حتما لباس‌های سبک tinfoil را دیده‌اید، اگر دوست دارید کیفی در دست نگه دارید که کمی فریبنده و زیبا باشد، این کیف‌ها را انتخاب کنید.

این کیف نقره‌ای براق بوده و یک دسته کوچک دارد. این کیف‌ها نوعی خاص بودن را به تیپ شما می‌بخشند و شاید در نگاه اول، اولین موردی که از شما دیده شود، همان کیفتان باشد. این کیف را باید با دقت بیشتری با لباس‎هایتان ست کنید زیرا به علت خاص بودن مدلشان با هر تیپی سازگار نیستند. این کیف‌ها را می‌توان به شکل مربع و دایره مشاهده نمود. رنگ‌هایی که برای ست کردن این کیف‌ها پیشنهاد می‌شود، رنگ سفید و طوسی است که ترکیب بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند.

۳- مدل Compartmentalizing

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

ما معمولاً انتظار داریم که محفظه‌های داخل کیف پنهان باشند، اما در بهار ۲۰۱۹ این تصمیم گرفته شد که بخش‌های بیشتری از کیف قابل‌رویت باشند، در درجه اول نسخه خارجی آن تولید شد. ما باید قبول کنیم که این کیف‌ها خیلی جذاب به نظر می‌رسند، اما باید دقت داشته باشیم در مکان‌هایی که ممکن است مورد سرقت قرار بگیریم، از این کیف‌ها استفاده نکنیم زیرا سرقت از این کیف‌ها بسیار آسان می‌باشد.

Fendi یک کیف دستی چرمی را به رنگ سفید تولید کرده است که محفظه‌های خارجی برای سکه، گوشی موبایل، و هر چیز دیگری دارد و این کیف از پوست سوسمار دوخته شده است. این کیف‌ها در بهار ۲۰۱۹ بیشتر به چشم خواهد خورد و با کمک آن‌ها می‌توانید یک تیپ عالی و خاص رقم بزنید. در تصویر، کیف دستی‌های کوچکی می‌بینید که محفظه‌های خارجی دارند و در قسمت فوقانی آن یک قسمت کوچک که کیف پول مانند می‌باشد و همچنین با گیره‌ی طلایی رنگ تزیین شده است. این کیف‌هانیز جزو ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ قرار دارد.

۴- کیف‌های طنابی (Lanyards)

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

ما در هر فصلی بنا به دلایل مختلف، به مسافرت می‌رویم، حال می‌تواند این مسافرت تفریحی باشد و یا کاری. به هر حال داشتن کیف‌های کوچک که از گردن آویزان می‌شود برای نگهداری پول و ویزا و پاسپورت، بلیط هواپیما یک ایده عالی است زیرا در فرودگاه‌ها اجازه حمل کیف‌های بزرگ را به شما نمی‌دهند. این کیف‌ها بسیار کاربردی بوده و به ظاهر و شیک بودن آن نیز توجه شده است و جزو ترندهای مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ می‌باشند. طناب‌های این کیف‌ها در طرح‎های زیبایی دوخته شده‌اند.

۵- کیف دستی‌های Looped Single

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

اگر قصد حمل وسایل زیادی را در داخل کیف ندارید، می‌توانید از کیف‌های دسته‌ای زیبا استفاده کنید. طرح این کیف‌ها بسیار خاص بوده و در سال ۲۰۱۹ ترند خواهد بود. این دسته از کیف‌ها معمولا قسمت فوقانی کوچک‌تری داشته و یک دسته بسیار شیک دارند. ظاهر کلی این کیف‌ها شبیه کیسه است.

۶- کیف دستی‌های کوچک مینیاتوری

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

این کیف‌های کوچک از چرم و قلاب ساخته شده‌اند و جزور ترندترین کیف دستی‌های سال ۲۰۱۹ خواهند بود. این کیف‌ها طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متفاوتی دوخته شده‌اند که یک تیپ منحصر به فرد برای شما ایجاد می‌کند، فقط باید تیپ نهایی خود را با در نظر گرفتن کیف، به اتمام برسانید. معمولا زنجیر این کیف‌ها بسیار خاص هستند و به زیبایی آن می‌افزونند.

۷- کیف پلاستیکی کوچک

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

یکی دیگر از انواع مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ کیف‌های کوچک پلاستیکی شفاف هستند. همانطور که از اسمشان مشخص است داخل این کیف‌ها به راحتی دیده می‌شود، پس هر چیزی که داخل کیف قرار می‌دهید از بیرون قابل رویت خواهد بود، بنابراین داخل کیف نوعی تزیین می‌باشد و شما باید وسایل داخل کیف را با دقت فراوانی انتخاب کنید زیرا زیبایی کیف به وسایل داخل آن بستگی دارد. این کیف‎ها در مدل دوشی، دستی و … وجود دارند که باید بر اساس تیپ و لباس خودتان، مدل کیف را انتخاب نمایید.

۸- کیف‌های پلاستیکی بزرگ

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

این کیف‌های پلاستیکی بزرگ و خاص، یک انتخاب عالی برای ساحل و یا استخر می‌باشند. در سال ۲۰۱۹ از این مدل کیف‌ها زیاد خواهید دید. این کیف‌ها نیز مانند کیف‌های پلاستیکی کوچک، جنس پلاستیکی دارند که معمولا محتوای کیف قابل رویت است. کیف‌های پلاستیکی بزرگ هم دوشی و هم دستی هستند که انتخاب مدل آن بستگی به سلیقه شخصی شما دارد.

۹- کیف نئون

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

در بین مدل‌های کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ کیف‌های نئون نیز دیده می‌شوند. این کیف‎ها معمولا در رنگ‌های زرد و سبز به چشم می‌خورند که انواع شکل‌ها و طرح‌های مختلفی دارند. این کیف‌ها را می‌توانید با رنگ‌های آبی و یا لاجوردی به راحتی ست کنید اگر از رنگ‌های دیگر استفاده می‌کنید باید به ترکیب و هماهنگی رنگ‌ها دقت کنید.

۱۰- کیف‌های Printed Tote

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

شاید به نظر برسد که این کیف‎ها فقط برای خرید خواربار مناسب هستند، در حالی که این گونه نیست. روی کیف‎ها طرح‌های چاپی وجود دارد که باعث زیبا و جالب دیده شدن آن‌ها گشته است. کسی که این کیف‌ها را خریداری می‌کند باید تیپ نسبتا خاصی داشته باشد. یکی از ترندهای کیف دستی فصل بهار ۲۰۱۹ کیف‌هایی با طرح خالدار است و وقتی این کیف‌ها بردارید؛ جلب توجه می‌کنند. همچنین داشتن گل‌های بزرگ روی کیف هم زیبا دیده خواهد شد.

۱۱- کیف قلاب دوزی

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

یکی دیگر از نمونه‌های مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ کیف قلاب دوزی است. کیف‌های قلاب دوزی همیشه جالب و جذاب دیده خواهند شد. این کیف‌ها هم به صورت کوله پشتی، دوشی و دستی بافته می‌شوند. تنوع کیف‌های قلاب دوزی بسیار زیاد است و اگر خودتان استعداد دارید می‌توانید قلاب دوزی را آموزش ببینید و کیف‌های زیبایی برای خودتان بدوزید.

۱۲- کیف دستی طرح جعبه

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف دستی جعبه‌ای برای همه خانم‌ها نوعی نوستالژی به شمار می‌آیند و جعبه ناهار دوران مدرسه را به یاد می‌آورند. در ۲۰۱۹ نیز مدل کیف‌های جعبه‌ای، ترند شده و بیشتر از قبل مشاهده خواهد شد. در ست کردن کیف جعبه‌ای با انواع لباس‌ها دقت نمایید زیرا از آن جا که کیف جعبه‌ای بسیار خاص است پس تیپ آن باید خاص باشد، پس به ترکیب رنگ و مدل دقت نمایید.

۱۳- کیف trunk

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

یکی دیگر از انواع مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ کیف‌های trunk می‌باشد، این کیف‌ها تقریبا ظاهری شبیه به مدل جعبه‌ای دارند که اشتیاق سفر را نشان می‌دهند. این کیف‌ها معمولا مستطیل شکل و بزرگ می‌باشند که طرح‌ها و رنگ‌های خیلی خاصی را دارا می‌باشند.. کیف‌های trunk را نمی‌توانید در دست هر خانمی ببینید، پس اگر این کیف‌ها را می‌پسندید باید تیپ خیلی خاصی داشته باشید.

۱۴- کیف‌های کوچک

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

نمی‌دانم کیف‌های کوچک خوب هستند یا نه؟ ولی می‌دانم که در تابستان سال ۲۰۱۹ این مدل کیف‌ها را بسیار مشاهده خواهید کرد. کیف‌های کوچک برای خیلی از مواقع مناسب می‌باشند زیرا هم بسیار شیک دیده می‌شوند و هم سبک هستند. انواع مختلفی از کیف‌های کوچک وجود دارد که بسیار شیک و جذاب بوده و شما با آن احساس راحتی خواهید کرد.

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

۱۵- کیف‌های جدید و منحصر به فرد

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

اشکال قدیمی کیف‌ها، هیچ وقت از حوزه مد و زیبایی خارج نمی‌شوند، ولی طراحان همیشه سعی دارند که از سنت جدا شده و کیف‌های بسیار خاص با طرح‌های جدید و شکل‌های هندسی‌ متفاوت ایجاد کنند. برخی از این کیف‌ها بسیار عجیب و جذاب هستند که نظر مشتری را به خود جلب می‌کنند که تصاویر بالا نمونه‌ای از آن‌ها است.

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

۱۶- کیف‌های طرح صدف

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف‌های طرح صدف نزد بانوان بسیار مورد توجه گرفته و روز به روزمیزان استفاده از آن‌ها در حال افزایش است و به تعداد طرفدارانش هر روز اضافه می‌شود. ما در زندگی ممکن است صدف به رنگ سفید را دیده باشیم. می‌دانیم که منظور از طرح صدفی چیست و چه مدلی دارد. این مدل‌ها تبدیل به ترند کیف دستی زنانه ۲۰۱۸ شده‌اند. اگر می‌خواهید در تمامی مجالس بسیار خاص و شیک دیده شوید، کیف طرح صدف بهترین گزینه بری تکمیل تیپ زنانه و یا دخترانه شما می‌باشد.

۱۷- کیف‌های Undercover Whimsical

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

یکی از عجیب‌ترین ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ مدل کیف شیشه‌ای و یا چوب مانند است. برخی از طراحان لباس علاقه دارند که طرح‌های خاصی از کیف را طراحی کنند، برخی از افراد هم عاشق متفاوت بودن هستند، پس اگر شما نیز دوست دارید متفاوت به نظر برسید این کیف‌ها را انتخاب کنید. طبیعی است برای هر یک از این کیف‌های خاص یک تیپ بسیار خاص مورد نیاز است پس اگر این کیف‌ها را می‌پسندید، باید برای خودتان یک تیپ خاص و جالب انتخاب کنید.

۱۸- ‌کیف‌های کمربندی

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف‌های کمربندی از زمان‌های قدیم رایج بوده و هست و جزو ترندهای مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ نیز می‌باشد. کیف‌های کمربندی معمولا کوچک هستند و اغلب جنس چرمی دارند. این کیف‌ها برای زمان‌هایی که دوست ندارید وسایل اضافی در دست داشته باشید، مناسب است. این کیف‌ها معمولا بر روی کمربند بسته می‌شوند ولی ممکن است از گردن نیز آویزان شوند.

۱۹- کیف‌های دستبند

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

شاید نام این کیف‌ها برایتان عجیب باشد و از خودتان سوال بپرسید که چگونه ممکن است کیف به شکل دستبند باشد؟ در حالی که یکی از ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ مدل کیف دستبتدی است؛ به این تریتب که این مدل کیف‌ها روی مچ دست بسته می‌شوند، بارز است که این کیف‌ها وسایل زیادی را نمی‌توانند در خود جای دهند و فقط برای وسایل خیلی ریز و ضروری مانند کلید و یا پول جا دارند.

۲۰- کیف‌های جالب حصیری

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف‌های حصیری و یا کیف‌هایی که ساخته‌ی دست هستند، برای خانم‌ها ارزش بیشتری دارند. این کیف‌ها در اندازه‌های مختلف و همچنین طرح و شکل‌های متفاوت دوخته می‌شوند، اگر شما نیز کمی مهارت در این مورد دارید می‌توانید این کار را تبدیل به حرفه و شغل برای خودتان نمایید. معمولا رنگ این کیف‌ها به رنگ حصیر می‌باشد که بسیار برای خانم‌ها جذاب است. انتخاب لباس برای این نوع کیف‌ها کمی سخت می‌باشد و باید با تیپ و رنگ لباس‌ها ست شوند و کار زیاد آسانی نیست.

۲۱- کیف‌های توپ شکل

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف‌ توپ شکل هم جزو برترین ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ است که برای مجالس شبانه و مراسم‌های عروسی مناسب می‌باشد. قابل ذکر است که این کیف‌ها ممکن است به شکل بیضی نیز باشند. کیف‌های توپ شکل را هم می‌توانید به صورت دوشی حمل کنید و هم دستی؛ که نسبت به مدل این کیف‌ها، بهتر است از مدل دستی آن استفاده کرد.

۲۲-کیف‌های بزرگ طرحدار

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

گاهی اوقات علاقه‌مندیم؛ هر وسیله‌ای که داریم داخل کیفمان قرار دهیم ولی اغلب اندازه کیف‌هایمان؛ بسیار متوسط بوده و وسایل کمی را در خود جای می‌دهند. اگر شما به هر علتی می‌خواهید وسایل زیادی داخل کیف‌هایتان قرار دهید، بهتر است کیف‌های خیلی بزرگ را انتخاب نمایید. این کیف‌ها را می‌توانید در انواع رنگ و یا طرح یافت کتید.

۲۳- کیف‎های fuzz و Fringe

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

اگر طالب مد و زیبایی هستید باید یکی از مدل‌های کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ را خریداری کنید. یک نمونه دیگر از این ترندها، کیف‌های ریش‎دار هستند که بسیار جلب توجه می‌کنند. برای زیبا دیده شدن با این کیف‌ها شما نیاز به تکمیل تیپ، با لباس‌های خاص خواهید داشت. این مدل کیف‌ها معمولا در رنگ‌های روشن هستند و با هر لباسی جور نمی‌شوند، ممکن است این کیف‎ها رنگارنگ باشند و یا تک رنگ! بستگی به سلیقه شخصی شما دارد که کدام رنگ و مدل را انتخاب کنید.

۲۴- کیف‌های طنابی

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

نوع دیگری از کیف‌ها وجود دارد که از قسمت بالا با کمک طناب به داخل آن بسته می‌شوند. این کیف‌ها از زمان‌های قدیم رایج بوده و امروزه نیز استفاده از آن ادامه خواهد داشت. این کیف‌ها حالت اسپورت دارند و فقط با تیپ اسپرت جور می‌شوند. انواع مدل‌ها و رنگ‌ها برای این مدل وجود دارد که شما بعد از انتخاب؛ خریداری خواهید نمود.

۲۵-کیف‌های Bucket

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف‌های سطلی نیز نوعی از کیف‌ها هستند که جزو ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ می‌باشند؛. این کیف‌ها مانند سطل بوده و معمولا کوچک هستند و رنگ‌های قهوه‌ای و نانجی دارند. بهتر است این کیف‌ها به صورت دستی حمل شوند تا جذابیت آن‌ها بیشتر به چشم بیاید.

۲۶- کیف‎های شیشه‌ای سیندرلا

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

نوع دیگری از کیف‌های بسیار جذاب و متفاوت، کیف‎های شیشه‌ای هستند که مانند کفش‌‎های سیندرلا (همانطور که سیندرلا شما را به یاد دوران شیرین کودکی می‌اندازد) جلب توجه می‌کند و در ذهن‌ها باقی خواهد ماند.

۲۷- Precious Vintage Purses

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

یکی دیگر از مدل‌های کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ را در تصویر بالا مشاهده کردید. این کیف‌ها بیشتر حالت مجلسی داشته و نیاز به لباس رسمی دارند که رنگ آن اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت و شما باید بر اساس رنگ لباستان، رنگ کیف را انتخاب نمایید.

۲۸- کیف‌های چند عددی

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

شاید عجیب به نظر برسد ولی یکی دیگر از ترندهای کیف دستی زنانه ۲۰۱۹ کیف‌های چند عددی است. این کیف‌ها معمولا طرح و رنگ یکسانی دارند ولی ممکن است از نظر اندازه کاملا متفاوت باشند.

۲۹-ست لباس و کیف

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

اگر می‌خواهید تیپ بسیار مدرنی داشته باشید، باید بدانید که کیفتان را بر اساس لباس‌هایتان انتخاب کنید. این کیف‌ها به گونه‌ای هستند که دقیقا جنس و رنگ و حتی طرح پارچه‌ی لباس را دارند.

۳۰- کیف‌های پف پفی

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

شاید راحت‌ترین انتخاب برای سال ۲۰۱۹ کیف‌های پف پفی باشند که به عنوان کیف روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کیف‌ها حالت خاصی داشته که آن‌ها را بسیار محبوب کرده است و شما نیز می‌توانید برای خاص بودن خودتان از این کیف‌ها استفاده نمایید.

۳۱- کیف‌های Crocodile

مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹

کیف تهیه شده از پوست حیوانات از زمان‌های قدیم وجود داشته و امروزه نیز وجود دارند. با این تفاوت که امسال بیشتر از سال‎های جدید به چشممان خواهند خورد. شاید برای رعایت حقوق حیوانات بهتر است از نوع مصنوعی که فقط ظاهر شبیه با این کیف‌ها را دارند استفاده کنیم.

ممنون که با مطلب "مدل کیف دستی زنانه ۲۰۱۹" همراه ما بودید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون از برترین ها

    • بدون نام

      دیگه چیزی نموند

    • بدون نام

      از هیچ کدومش خوشم نیومد چی بود اینا؟

    • armita

      اکثرا خیلی مسخره بودن

    • وحید

      بقچه هه و قفسه شاهکار بودن

    • بدون نام

      هرکی اون زنبیل رو دستش بگیره تو ایران حیثیتش میره حالا میخواد هرمارکی باشه و تولید هر کشوری باشه
      اخه زنبییییییللللللل

    • بدون نام

      وای خدای من، تابحال این همه طرح مذخرف و احمقانه را یکجا ندیده بودم.

    • ح

      کیف های قلاب دوزی ماله صد سال پیش بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج