۸۰۴۵۰۹
۱۴ نظر
۵۰۰۴
۱۴ نظر
۵۰۰۴
پ

میرسلیم: موتلفه از حمایت احمدی‌نژاد پشیمان است

عضو مجمع تشخیص مصلحت ایران با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی، اغلب نمایندگان این فراکسیون را کاسب‌کار خواند و البته تاکید کرد که در این ارتباط باید محمدرضا عارف رئیس این فراکسیون پاسخگوی سوالات باشد.

ایلنا نوشت: عضو مجمع تشخیص مصلحت ایران با انتقاد از عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم شورای اسلامی، اغلب نمایندگان این فراکسیون را کاسب‌کار خواند و البته تاکید کرد که در این ارتباط باید محمدرضا عارف رئیس این فراکسیون پاسخگوی سوالات باشد.

سیدمصطفی میرسلیم در حاشیه نشستی با دانشجویان دانشگاه شیراز که به مناسبت بزرگداشت روز دانشجو برگزار شد، گفت: فراکسیون امید نتوانستند آن حرف‌هایی را که زدند به جایی برسانند.

میرسلیم: موتلفه از حمایت احمدی‌نژاد پشیمان است

وی در ادامه انتقادات خود از فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: یک حرفی را آدم می‌زند و یک عملی را انجام می‌دهد، شما (فراکسیون امید) اکثریت را داشتید و باید مجلس را زنده می‌کردید، درستش می‌کردید و پیش می‌بردید تا گرفتار مفاسد و انحرافات نشود.

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت ایران گفت: الان من برای رای آوردن در این شرایط حداقل باید سه چهار میلیارد تومان برای مجلس خرج کنم، اگر رای آوردم می‌آیم در مجلس، سه چهار میلیارد هم خرج کرده‌ام، کل حقوقم هم در مجلس ماهی ۱۶ میلیون تومان است.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که یعنی فراکسیون امیدی‌ها این کار را کرده‌اند؟ هم تاکید کرد: همه آن‌ها را نمی‌گویم که ۱۰۰ درصد این کار را انجام داده‌اند، اما خیلی‌ها کاسب شده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال یعنی فراکسیون امیدی‌ها کاسب شده‌اند؟ هم اظهار داشت: بله، خیلی‌هایشان کاسب شده‌اند، البته بهتر این است که از دکترعارف بپرسید که رئیس‌شان است و از ایشان بهتر می‌توانید بپرسید.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با تاکید بر اینکه اغلب نمایندگان مجلس کاسب‌اند در ادامه در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس در چه حوزه‌هایی کاسبی می‌کنند؟ یادآور شد: کاسبی برای کسب درآمد.

میرسلیم، کاسبی اغلب نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در حوزه اقتصادی ذکر و اظهار داشت: قضیه اصلی بحث پول است.

احمدی‌نژاد تائید صلاحیت شود رئیس‌جمهور می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت سازندگی در ادامه در پاسخ به این سوال که محمود احمدی نژاد در سلسله مباحث اقتصادی خود اذعان داشته که در اجرای برنامه‌های اقتصادی دولت‌های وی، دست بسته بوده و نتوانسته برنامه‌های اقتصادی‌اش را بخوبی اجرایی کند، نظر شما در این ارتباط چیست؟ اظهار داشت: هیچ رئیس‌جمهوری حق ندارد چنین حرفی را بزند، اختیارات رئیس‌جمهوری الان در قانون اساسی بسیار گسترده است و تقریبا می‌توان گفت: هرچه در برنامه‌های‌شان است را می‌توانند اجرا کنند.

میرسلیم گفت: این‌ها بهانه می‌گیرند. همین الان که می‌گویند موازی و این‌ها، این‌ها حرف‌های بیخودی است. کار بخواهند بکنند کار خوب می‌توانند بکنند منتهی این‌ها احتیاج دارد به مقداری پایمردی. بله برخی موقع باید مردم را راضی کرد. همین الان اگر مشکلات را حل کنند، اما مردم همراهی نکنند به جایی نخواهیم رسید.

وی وضعیت کنونی اقتصاد ایران را «خراب» توصیف و خاطرنشان کرد: وضعیت از لحاظ اقتصادی خراب شده، وقتی دلار را از سه هزار تومان رساندیم به ۱۴ و ۱۵ هزار تومان، حتما مشکلات به فلک می‌رسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت ایران در پاسخ به این سوال که عملکرد احمدی‌نژاد بعد از دوران ریاست‌جمهوری را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ هم تصریح کرد: این‌ها قبول نیست و بد هست.

میرسلیم گفت: مطالعه شخصیتی و رفتاری احمدی‌نژاد را نمی‌توان در یکی دوجمله سرهم‌بندی کرد، ایشان هشت سال رئیس‌جمهور کشور بوده و اداره هم کرده و طرفداران زیادی در کشور دارد و همین الان هم دارد و حتی فکر می‌کنم اگر برای ریاست‌جمهوری مطرح بشود شاید رای هم بیاورد.

وی در پاسخ به این سوال اگر احمدی‌نژاد برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت بشود رئیس‌جمهور می‌شود؟ هم یادآورشد: بله و ببینید مردم ما مردمی هستند که گرفتارند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چرا گزینه‌های اصولگرایی قدرت رای آوری احمدی‌نژاد بین مردم را ندارند؟ هم خاطرنشان کرد: منطقی باید حکمفرما باشد براین قضیه، من خودم هرچیزی را به مردم قول نمی‌دهم و اگر یادتان باشد در دوران نامزدی ریاست جمهوری هیچ قولی ندادم لکن نمی‌شود هرقولی را داد.

میرسلیم در پاسخ به اینکه این حرف یعنی چه، یعنی احمدی نژاد قول‌های الکی داد؟ گفت: بله، همین الان هم می‌گوید یارانه را به ۲۰۰ هزار تومان می‌رساند.

موتلفه از حمایت از احمدی نژاد پشیمان است

وی در پاسخ به اینکه یعنی نوع نگاه احمدی‌نژاد نگاه عوام فریبانه پوپولیست گراست؟ گفت: بله

میرسلیم در پاسخ به این سوال که شما احمدی‌نژاد را یک پوپولیست می‌دانید؟ افزود: مگر غیر از این است؟

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه وی هیچ وقت از احمدی‌نژاد حمایت نکرده است، اظهار داشت: من شخصا از ایشان دفاع نکردم.

میرسلیم در پاسخ به این سوال که حزب موتلفه از نامزدی احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری دفاع کرد و آیا الان پشیمان نیستند؟ هم افزود: بله پشیمان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نژاد می ارزه صدتا مثل حضرتعالی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همه بی بصیرتها از رای دادن به مموتی پشیمان شدند ولی نوش دارو بعد مرگ سهراب

    • سامی

      تو این مملکت یه نفر پاک باشه احمدی نژاده بقیه همه دنبال منافع خود و اطرافیان و هم حزبی هاشونن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مموتی خودش هم میگفت من دست پاکم ولی معنی دست پاک را نمی دانست

    • مهدی

      در کشوری که حزب وجود ندارد. و مسئولیت در ابتدا عقیم می ماند.معلوم است هیچ جریانی مسئولیت نمی پذیرد و هرگز حذف نمی شود.بازی با مهره ها امتداد ناتوانی هاست.از احمدی نزاد متعهد تر هم وجود دارد.اما چه کسانی حاضرند میدان را برای فردی تاثیر گذار و متعهد به کشور را خالی کند.
      همه نقش آفرینان منتظر کسی هستند که فقط ادامه دهد و به چند چون کار هم گیر ندهد. تا دوره اش با نفی پایان یابد و فرد بعدی با شعار فریبنده راه را ادامه دهد. این میشود اهم کارهای جریانات موجود کشور.

    • بیرو

      ..رئیس جمهور می شدی هم هیچی نمی کردی

    • بدون نام

      میر سلیم جانم

    • رضا

      این آقا در توهمات خودش سیر میکند و هنوز از مموتی دفاع میکند و چقدر ساده لوحانه اظهار میکند که مموتی هنوز اینقدر زیاد طرفدار داره خخخخ

    • بدون نام

      من اگه جای شما بودم از برج میلاد میپریدم پایین حالا چرا از دیگران مایه میزارید بگید شما اگر صدها میلیارد خرج کنید ایا نماینده میشید؟ چرا پیشنهاد درست نمیدید بگید یک مورد اگر از مسئولی دیدید مثل ژاپنی ها کنه یعنی مشکل و تقصیر کار بوده و خودشو مجازات ....مشکل اینجاست که دین هم اجازه اینکار رو نمیده وگرنه الان مسئول وکاسب نبود

    • بدون نام

      جواب خسارت با کی هست؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      بی بصیرتها همه پشیمانند

    • بدون نام

      آقای عزیز به وعده ها نمی توانی عمل کنی که قول نمی دهی .خود شما هم پوپولیست بودی که از پوپولیست با تمام توان خود حمایت کردی.

    • ه

      خوبهای شما را از مردم باید پرسید بدیهای احمدی نژاد را از مردم باید پرسید خودت نمخاد از خودتان تعریف کنید همه مردم می دانند چه خبر است احتیاج نیست بگی

    • بدون نام

      تو خاک پای احمدی نژاد هم نیستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج