۸۰۵۳۲۹
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

فرشید؛ زوج علی کریمی علیه علی کریمی!

با بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال، فرشید مثل یک برلیان خوش تراش در ترکیب استقلال می درخشد

ورزش سه: استقلال برای قدرت نمایی در لیگ برتر شهر رشت را انتخاب کرد، ۵ گل با ارائه یک بازی بدون نقص کافی بود تا استقلال را از همین امروز به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی بشمار بیاوریم . این پیروزی ممکن نمی شد مگر با درخشش بی نظیر فرشید باقری. کسی که قرار است این فصل بیشتر از او بشنویم .

فرشید باقری تنها ۱۰ دقیقه فرصت می خواست تا اولین گلش را به زیبایی هر چه تمام تر با شلیکی با پای چپ به ثمر برساند و برای دومین گلش هم منتظر شروع نیمه دوم نماند و در دقیقه ۳۴ این بار با پای تخصصی گل دوم تیمش را به نام خود به ثبت رساند تا بگوید که دیگر امروز ، روز اوست.

فرشید؛ زوج علی کریمی علیه علی کریمی!

فرشید باقری امروز در ورزشگاه سردار جنگل یکی از بهترین بازی هایش را در مدت حضورش در استقلال به نمایش گذاشت ، او امروز برای استقلال همه کار کرد. گل زد ، گل ساخت ، جنگید و آنقدر دوید تا شفر از ترس از دست دادنش تصمیم به حفظش در دیدار سخت هفته آینده بگیرد.

فرشید باقری از شروع فصل جدید در غیاب امید ابراهیمی وظیفه ای سنگین بر دوش خود حس می کرد ، ضمن این که مصدومیت های علی کریمی هم مزید بر علت شده بود تا او نتواند به تنهایی بار خط میانی استقلال را به دوش بکشد تا همه کاسه کوزه ها را سر او بشکنند.

اما این روزها با بازگشت علی کریمی به ترکیب استقلال ، فرشید مثل یک برلیان خوش تراش در ترکیب استقلال می درخشد و حالا دیگر می توان گفت بیشتر از هر زمان دیگر استقلال به او وابسته است.

فرشید؛ زوج علی کریمی علیه علی کریمی!

فرشید باقری در حال حاضر در بهترین منطقه ممکن به کار گرفته می شود. او بهترین رابط خط میانی و خط حمله است ، چرا که با کمترین ضرب ممکن و حرکت اضافی توپ را از علی کریمی می گیرد و به مهاجمین تیمش منتقل می کند و خودش بلافاصله بطور نامحسوس در حمله شرکت می کند.

فرشید باقری روزهای بد در استقلال کم نداشت و حالا با عبور از تمام آن لحظه های تلخ می تواند از ته دلش بخندد تا بدون شک یکی از نامزدهای بهترین بازیکن هفته به شمار بیاید .

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این همان استقلال است هواداران میلیونیش میخواهند عالی بازی کردن

    • بدون نام

      تتها تیمی ک تو لیگ از همه لحاظ خصوصا بازیکن کامل هست استقلال هست فوقلاده بازیکنهای قدرتمند و باهوشی داریم هید میدونم نیم فصل دوم با اظافه شدن بازیکنهای مصدوم تیمی بتونه طاقت بیاره فقد امیددارم مغرور نشن و وارد حاشیه نشن یک یا دو مهاجم تمام کننده بگیره انشالا میریم برای قهرمانی اسیا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوک سال

    • ج

      باباجوگیرنشین اینقدبادکردین میترسیم بترکین بنده خدا سپیدرودنه بازیکن داره نه پول ته جدول بودنش گویای مشکلاتش است. استقلال بااینهمه بازیکن کن خوب وبااینهمه هزینه پیروزشدنش اینهمه پریدن به هوانداره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج