۸۰۶۱۴۵
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

ری شهری: بعد از ۴۰ سال وقت ارزیابی است

آیت‌الله محمدی ری‌شهری در مراسم بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم (عج) گفت: با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی، شایسته است ارزیابی از خودمان و خدمات بخش مرتبط با مردم داشته باشیم و در پی آن نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

خبرگزاری ایسنا: رییس مؤسسه علمی - فرهنگی دارالحدیث در مراسم افتتاحیه هفته بزرگداشت میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) با تبریک این مناسبت، گفت: در این هفته شایسته است، با توجه به گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی ارزیابی از خودمان و خدمات بخش مرتبط با مردم داشته باشیم و در پی آن نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را برطرف کنیم.

او با استناد به فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، اظهار کرد: آن حضرت در پایان این نامه می‌فرمایند که از خداوند می‌خواهم هم من را و هم تو را به آنچه که رضای الهی است موفق بدارد و در نزد خدای متعال برای انجام صحیح وظایفمان حجت واضحی داشته باشیم و نیز در برابر مردم هم عذر واضحی داشته باشیم که توانسته‌ایم برای کسب رضایت مردم در حد توان تلاش کنیم و همچنین کارمان همراه با نیک نامی باشد و از خودمان نیز اثر خوبی برجای بگذاریم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: وقتی که امیرالمومنین بعد از ۲۵ سال با فشار مردم حکومت را پذیرفت، نقل فرمودند من این حکومت را بر اساس رقابت قدرت و مال دنیا نپذیرفتم، بلکه هدفم اصلاح و حل مشکلات مردم و رسیدن به داد مظلوم و زنده نگهداشتن ارزش‌های دینی در جامعه است و همین اساس فلسفه حکومت دینی را تشکیل می‌دهد.

ری‌شهری گفت: اگر رقابت بر سر خدمت باشد، دروغ و بهتان و فتنه‌انگیزی و رقابت‌های ناسالم وجود نخواهد داشت و اساسا شکل انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی با همین مبنا باید با سایر انتخابات‌ دنیا متفاوت باشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) بیان کرد: از وظایف خدمتگزاران نظام اسلامی، حفظ وظایف طبیعی، تغییر نامگذاری‌های نازیبا، ایجاد اقامت‌سرای مناسب در بخش‌ها که خصوصا این موضوع در شهرری، بسیار مورد نیاز است و باید توسط مسؤولان به آن توجه شود.

راه‌سازی، نظافت شهرها و ساختن مسجد و سر پناه برای رهگذر در حکومت‌های اسلامی است. در نامگذاری‌های خیابان‌ها و بزرگراه‌ها، حد و مرز اشخاص حفظ شود و درباره اسامی ائمه (ع) باید نامگذاری‌ها با دقت بسیار بالایی انجام شود.

وی بیان کرد: تداوم انقلاب و ارزش‌های اسلامی در انسجام ملی شکل می‌گیرد و باید در این زمینه بیش از گذشته هم افزایی داشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امامان پیامبران که مقام شایسته نزد خدا داشتن برای مردم خادمی میکردن وخود را خدمتگزار مردم میدانستن واقازادها هم نداشتن

    • علی

      ما به به فکر نون شبیم شما به فکر اسم خیابونها

    • بدون نام

      از ارزیابی گذشته

    • سعیدبیدوازی

      یکباررفتم موزه حرم حضرت عبدالعظیم وصیتنامه اقای ری شهری تولیت حرم حضرت عبدالعظیم روتوی موزه گذاشته بودن برام خیلی جالب بودخداحفظش کنه اقای ری شهری رو

    • بدون نام

      یکم زود نیست

    • بدون نام

      همش ریا ودروغ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج