۸۰۶۱۹۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا ژرژ مندس به جای منچستریونایتد اظهارنظر کرد؟

مصاحبه اخیر ژرژ مندس کمکی نه به باشگاه منچستریونایتد کرد و نه به سرمربی پرتغالی این تیم.

وبسایت نود: در حالی که شرایط مورینیو در منچستریونایتد در این فصل جالب نیست و بحث های بسیاری در مورد اخراج وی مطرح شده است، ژرژ مندس وکیل مشهور پرتغالی در دفاع از موکلش، مصاحبه ای کرده بود و اذعان داشت که هم او در منچستریونایتد خوشحال است و هم منچستریونایتد از سرمربی پرتغالی خود راضی است.

او در حالی این صحبت را مطرح کرده که گفته می شد امکان حضور مورینیو در رئال مادرید وجود دارد. ولی مندس عنوان کرده مورینیو کاملاً متعهد به یونایتد است. متن صحبت های وکیل پرتغالی اینگونه بود:

«شایعاتی در مورد جدایی مورینیو از منچستریونایتد وجود دارد که کاملا اشتباه هستند. مورینیو در منچستریونایتد خیلی خوشحال است و باشگاه هم از او راضی است. مورینیو قراردادی بلندمدت با یونایتد دارد و کاملا به آن متعهد است.»

چرا ژرژ مندس به جای منچستریونایتد اظهارنظر کرد؟

اما چرا مندس به جای منچستریونایتد اظهارنظر کرده و از طرف آن ها صحبت از رضایت از مربی کرده است؟ و آیا صحبت های او کمکی هم به سرمربی پرتغالی کرد؟

در درجه اول باید اذعان کرد که چنین مصاحبه ای از سوی مندس عجیب بود. آن هم با این سبک و سیاق و به شکل یک بیانیه قاطع. چرا مندس از طرف منچستریونایتد صحبت کرده و مدعی شده آن ها از سرمربی شان راضی هستند؟ این خود باشگاه است که حق دارد و البته می تواند در مورد کارکنان یا اعضای خود اظهارنظر کند.

مندس این حق را دارد که هر چه می خواهد در مورد موکلش بگوید ولی این حق برای وی وجود ندارد تا از طرف یونایتد صحبت کند. اگر یونایتد این کار را نکرده شاید دوست نداشته و دلیلی برای این کار ندیده، پس چرا مندس این کار را کرده است؟

چرا ژرژ مندس به جای منچستریونایتد اظهارنظر کرد؟

مندس عنوان کرده موکلش با باشگاه قرارداد دارد و به این قرارداد احترام می گذارد و به آن متعهد است. البته که احترام به قرارداد یک اصل حرفه ای است و باید انتظار داشت هر دو طرف به آن احترام بگذارند. پس نیازی به عنوان کردن این اصل بدیهی نیست، در نتیجه نمی توان تصور کرد که بیانیه اخیر مندس نه لزومی داشته و نه ضرورتاً کمکی کرده است. این صحبت ها نه کمکی به مورینیو کرد و نه به منچستریونایتد.

از طرفی شاید اکنون مورینیو حس خوبی نسبت به شایعات ندارد و نگران این موضوع است و همین مطلب موجب شده تا مندس این صحبت ها را بیان کند. رسانه ها مدام از مورینیو انتقاد می کنند و در عوض گزینه های مختلف را به باشگاه لینک می کنند. اکنون این طور به نظر می رسد که آن ها گزینه ای مثل پوچتینو را بیشتر برای یونایتد می پسندند و ویژگی های او را برتر می شمارند.

چرا ژرژ مندس به جای منچستریونایتد اظهارنظر کرد؟

این چیزی است که قطعاً برای کسی مثل مورینیو سخت است و احتمالاً او را خیلی آزار می دهد، چنان که کمتر پیش آمده شغل مورینیو در تهدید باشد و صحبت از جانشینی باشد که هنوز به جام مهمی دست نیافته (پوچتینو) ولی مدام از او تعریف و تمجید می شود.

مسلماً این چیزی است که مورینیو آن را بر نمی تابد و با شخصیت مغرور وی سازگار نیست. در نتیجه این هم شاید از آن دست بیانیه های مورینیو باشد که نشانگر دستاوردهای او است. همچون زمانی که با عدد 3 افتخاراتش را به هواداران یا رسانه ها نشان می داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج