جاباما
۸۰۶۶۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تعلیق هواداران خاطیِ چلسی از حضور در ورزشگاه

باشگاه چلسی اعلام کرد که حضور چهار هواداری که به رحیم استرلینگ توهین نژادپرستانه کردند، در ورزشگاه استمفوردبریج فعلا به تعلیق درآمده است.

ورزش سه: در تقابل دو تیم چلسی و منچسترسیتی، استرلینگ به کنار زمین رفت تا اوت را پرتاب کند که با چند هوادار چلسی روبرو شد که بر سر او فریاد می‌زدند. استرلینگ خندید و توجهی به این هواداران نداشت ولی مطبوعات مدعی شدند که آنها به استرلینگ توهین نژادپرستانه کرده اند و واکنش های بسیاری پس از این اتفاق علیه این هواداران و نژادپرستی در فضای مجازی مطرح شد.

تعلیق هواداران خاطیِ چلسی از حضور در ورزشگاه

باشگاه چلسی و پلیس لندن اعلام کردند که تصاویر و شواهد را بررسی خواهند کرد و بر اساس آنها تصمیم گیری می‌کنند. حال باشگاه چلسی تایید کرد که این 4 هوادار، فعلا حق حضور در ورزشگاه را نخواهند داشت تا تکلیف مشخص شود.

در بیانیه چلسی آمده: " باشگاه فوتبال چلسی، 4 هوادار را تا بررسی های دقیق تر پرونده توهین به رحیم استرلینگ، از حضور در ورزشگاه منع می‌کند. بررسی های ما راجع به این موضوع ادامه دارد. ما همچنین از تحقیقات پلیس حمایت کرده و اطلاعاتمان را در اختیار پلیس قرار خواهیم داد. باشگاه چلسی با چنین رفتاری کاملا مخالف است و اگر مشخص شود که توهین نژادپرستانه ای در کار بوده، مجازاتی از جمله محرومیت در انتظارشان خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج