۸۰۶۶۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم شفر «فوتبال بدون تیام» را یاد گرفت

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال کمی دیر راه افتاد ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است.

خبر ورزشی: علیرضا اکبرپور از برد استقلال خوشحال بود و اعتقاد داشت استقلال باید در زمین مسابقه روبه‌روی همه تیم‌های مقابل این مدلی بازی کند. او با خبرورزشی از دیدار با سپیدرود و بازی با پدیده حرف زد.

*استقلال پس از مدت‌ها برد ۵ گله به دست آورد.

در هفته‌های قبل هم گفته بودم اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری کنند حتماً می‌توانند دروازه حریفان را باز کنند. این تیم هر وقت هجومی بازی کرده بهتر است.

*چه شد که در این بازی این اتفاق افتاد؟

این نتیجه برد‌های قبلی در اهواز مقابل استقلال خوزستان و تهران روبه‌روی صنعت نفت بود. وقتی تیم روحیه بالایی داشته باشد می‌تواند هر کاری بکند. در ابتدای فصل به‌صورت دائم از جپاروف و تیام حرف زده می‌شد و همه فکر می‌کردند به استقلال کمک می‌کنند ولی همان حرف‌ها باعث شده بود اعتماد به نفس این تیم از بین برود. مگر در دیدار با سپیدرود، جپاروف و تیام درون زمین بودند که استقلال ۵ تا زد؟ در بازی با صنعت نفت هم همین تیم در زمین بود و ۳ گل به تیم خوب و تکنیکی آبادانی زد.

*پس مشکل کجا بود؟

بحث درباره استقلال، موضوع مشکلات روحی و روانی بود. قبلاً هم گفته بودم که استقلال بازیکن کم ندارد. شاید تنها نقطه‌ضعفش نداشتن بازیکن با تجربه بالا در خط حمله باشد که البته الان هم بازیکنان خط هافبک و دفاع جور خط حمله را می‌کشند.

*چرا از صیادمنش بیشتر استفاده نمی‌شود؟

بازی در تیم‌هایی مانند استقلال و پرسپولیس برای بازیکن ۱۷، ۱۸ ساله با دیگر تیم‌ها فرق می‌کند. این بازیکن سال قبل یک دقیقه هم در تیم سایپا بازی نکرد. دایی هم می‌دانست بازیکن باید آرام‌آرام به ترکیب اضافه شود. الان هم شفر با دقت خوبی به این بازیکن بازی می‌دهد که کم‌کم به شرایط بازی در استقلال آشنا شود. دیدیم که خوب هم شده و گل هم می‌زند. گلی که به صنعت‌نفت زد نشان داد صیادمنش فوتبالیست خوبی است.

*آذری هم در دیدار با سپیدرود گل زد؟

آذری در رده پایه بازیکن ما بوده و هافبک وسط خیلی خوبی است ولی او هم باید کمی بیشتر صبوری کند تا به فرم بازی در رده بزرگسالان برسد.

*استقلال می‌تواند دوباره به جمع مدعیان برگردد؟

البته که می‌تواند. البته کمی امتیاز از دست داده و کمی دیر راه افتاد ولی ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. ان‌شاءا... در ادامه مسابقات وضعیت بهتر می‌شود.

*استقلال مقابل پدیده چه می‌کند؟

قطعاً بازی سختی در پیش است. این بار باید با حمایت هواداران از دقیقه یک، بازی را سفت و سخت بگیرد. پدیده تیمی تاکتیکی است که به رغم نداشتن ستاره همه تیم با هماهنگی بالایی بازی می‌کنند. استقلال اگر بتواند کار تیمی پدیده را هدف قرار بدهد و هافبک‌های میانی‌شان را از کار بیندازند قطعاً این تیم را هم شکست می‌دهد.

ماشین‌سازی هم در مشهد همین کار را کرد و با خارج کردن هافبک‌های میانی‌شان در مشهد این تیم را متوقف کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج