۸۰۶۸۵۴
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

سانیاک: مسئولان استقلال به من بی‌احترامی کردند

یرزیی سانیاک، مربی تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته مدعی شد که مسئولان پیشین این باشگاه به او بی‌احترامی کرده‌اند.

خبرآنلاین: یرزی سانیاک، مربی اهل کشور جمهوری چک در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم به کادر فنی استقلال اضافه شد. این مربی که سابقه کار در آکادمی بارسلونا را دارد، کار آنالیز تیم‌ها و تمرینات را برعهده داشت. او برخلاف میگویئل کولی جامائیکایی انرژی زیادی از خود نشان می‌داد و در مقطعی که کولی به دلیل عدم تطابق مدارک مربیگری‌اش در ایران روی نیمکت استقلال نمی‌نشست، سانیاک روی نیمکت به وینفرد شفر کمک زیادی می‌کرد.

سانیاک در ۱۷ سالگی دچار بیماری سرطان شد و پزشکان پیش‌بینی کرده بودند که او یک سال بیشتر زنده نمی‌ماند، اما وی با این بیماری مبارزه کرد و ضمن اخذ مدارک مربیگری‌، توانست بر سرطان غلبه کند. با آغاز تمرینات استقلال برای لیگ هجدهم، سانیاک در تمرینات استقلال شرکت کرد، اما به‌ یکباره تصمیم به ترک ایران گرفت و دیگر بازنگشت. او برای گرفتن پاسپورت خود به مشکل خورد و همین موضوع باعث شد تا بیماری‌اش نیز عود کند.

از طرفی، مادر او نیز دچار بیماری بود و این مسائل دست به دست هم داد تا سانیاک تصمیم بگیرد به ایران بازنگردد. مسئولان استقلال مدعی شدند مکاتبه زیادی با او برای بازگشت به ایران کرده‌اند، اما موفق به این کار نشدند. آنها برای اینکه تکلیف قرارداد او را مشخص کنند، از سانیاک به فیفا شکایت کردند.

ساناک در مصاحبه با خبرگزاری تسنیم درباره رفتنش از استقلال گفت:« در ابتدا مشکل اصلی، بیماری خودم و وضعیت خانواده‌ام بود. دوم اینکه مشکل خروج از کشور و پاسپورت داشتم و مدیرعامل و معاون وقت باشگاه استقلال این مشکل را حل نمی‌کردند. رفتار باشگاه استقلال با من غیرحرفه‌ای بود.

واقعیت مسئله این است که آنها به من بی‌احترامی کردند. من بیماری سختی دارم و باید «اوکی» باشم. من باید سالم باشم، اگر بیمار باشم نمی‌توانم حضور داشته باشم. در ضمن من خانواده و مسائل دیگری دارم. شما درباره این موضوع چه نظری دارید؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران کیسه از بدو تاسیس تا کنون رفتار خوبی با بازیکنان و اعضای کادر فنی نداشته اند و این رویه به صورت میراث ادامه داره . خدا نکنه بازیکنی مصدوم بشه که دیگه فاتحه اش خونده شده . مثل عابدزاده و نامجو مط لق که اولی دنیای معرفت و انسانیت و دومی یعنی اقای لق که نمیدونه معرفت چی هست

      پاسخ ها

      • هادی ج

        ببندش

    • پرسپولیس کبیر

      مکتب کیسه کشا همینه که چیزی به اسم شرف توش وجود نداره

    • بدون نام

      از این بیشتر از شون توقعی نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج